Η νέα Yamaha YZF-R1 και με Traction Control !

Η νέα Triumph Tiger 1050 είναι εδώ!
10 Φεβρουαρίου 2019
Η νέα “οικονομική” Ducati Streetfighter 848
11 Φεβρουαρίου 2019

Η κορυφαία supersport της Ιαπωνικής εταιρίας δέχεται την πρώτη της ανανέωση, δύο χρόνια μετά από την παρουσίαση της τον Σεπτέμβρη του 2009. Η μοτοσικλέτα, εκτός από μικρές σχεδιαστικές παρεμβάσεις…

Η κορυφαία supersport της Ιαπωνικής εταιρίας δέχεται την πρώτη της ανανέωση, δύο χρόνια μετά από την παρουσίαση της τον Σεπτέμβρη του 2009. Η μοτοσικλέτα, εκτός από τις μικρές σχεδιαστικές παρεμβάσεις, τους νέους χρωματισμούς και την επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια συμμετοχής στα MotoGP, διαθέτει πλέον και Traction Control με έξι στάδια ελέγχου πρόσφυσης!
Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης λειτουργεί με τη χρήση αισθητήρων που ανιχνεύουν την ταχύτητα που γυρίζει ο πίσω τροχός και στη συνέχεια προσαρμόζει τον ψεκασμό του καυσίμου, το άνοιγμα του γκαζιού και το χρονισμό της ανάφλεξης, για να μειωθεί η ισχύς.

Άλλες αλλαγές για την νέα Yamaha YZF-R1 περιλαμβάνουν:

• Ανανεωμένα φώτα  εμπρός και ανασχεδιασμένο κάτω φέρινγκ.
• Νέα χαρτογράφηση ECU για ομαλότερη απόδοση ισχύος και αύξηση της ισχύος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
• Νέα φώτα LED εμπρός
• Ανασχεδιασμένα καλύμματα  εξάτμισης
• Τιμονόπλακα εμπνευσμένη από τα MotoGP

Όσο αφορά τα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας, ο καινοτόμος τετρακύλινδρος  κινητήρας των 998cc με στρόφαλο ασύμμετρων κομβίων και άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης, παραμένει αμετάβλητος.

Αρθρογράφος:

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Πρώτο Θέμα: Moto

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *