APRILIA RS 660, Tuono 660, 2020: Το RS πρώτα και το Tuono μετά

MotoGP: Χάνει τον τελευταίο αγώνα ο Oliveira
7 Νοεμβρίου 2019
EICMA 2019 – Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 701: Αναβαθμίσεις
8 Νοεμβρίου 2019

Τα “ανθρώπινα” Supersport

Έχουμε καλά νέα και κακά νέα. Το καλό είναι ότι αφού προηγουμένως “μαγειρεύτηκε” η συνταγή και “ψήθηκε” ο κόσμος με το πότε (“βρε τώρα θα βγει, σε λίγο βγαίνει”) το νέο δικύλινδρο supersport Aprilia RS 660 παρουσιάστηκε στο Μιλάνο σαν μοντέλο παραγωγής. Ωστόσο, το κακό είναι ότι παρότι παρουσιάστηκε αυτό δεν σημαίνει ότι θα το δούμε σύντομα, αφού θα αργήσει να μπει στην παραγωγή μέσα στο 2020. To ίδιο και ακόμα περισσότερο ισχύει για το γυμνό Tuono 660.

Aprilia RS 660 αριστερά και Aprilia Tuono 660 δεξιά

Έκδοση παραγωγής λοιπόν για την Aprilia RS 660, έστω και στο απώτερο μέλλον, ενώ ακόμα περισσότερο θα αργήσει να παρουσιαστεί το Aprilia Tuono 660, το μοντέλο με τα λιγότερα ρούχα.

Κάτι μας λέει ότι το RS θα παρουσιαστεί τους τελευταίους μήνες του 2020 – Σεπτέμβριο, Οκτώβριο – και το Tuono 660 το 2021.

Η εμφάνιση του Aprilia RS 660 είναι δυναμική, αλλά όχι εξωτική, ούτε “συγκλονιστική” κι αυτό πρέπει να ήταν το ζητούμενο για τους βιρτουόζους του design τους Ιταλούς, που δεν αφήνουν τίποτε στην τύχη.

Aprilia RS 660, 2020

Για να βγάλει τη “συγκρατημένη” επιθετικότητα η 660, χρησιμοποιεί σε κάποια σημεία ελαφρώς “στρουμπουλές” καμπύλες. Οι προβολείς είναι σχιστομάτικοι και δύο, μικρής επιφάνειας και διαγράφονται από “φρύδια” LED.

Στα πλάγια του φέρινγκ υπάρχουν αεραγωγοί –winglets– που λειτουργούν σαν αυτά των MotoGP, μια καινοτομία που κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των μεσαίων supersport μοτοσυκλετών. Με αυτά τα αεροδυναμικά βοηθήματα η Aprilia δηλώνει ότι σταθεροποιείται η 660 στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές.

Aprilia RS 660, 2020

Έχοντας διατηρήσει η Aprilia RS 660 τις γραμμές που επέδειξε στο περσινό σαλόνι του Μιλάνου σαν πρωτότυπο, έχει κινητήρα έναν δικύλινδρο σε σειρά 660 cc, με δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο και χρονισμό 270 μοιρών για να θυμίζει V-2 και σαν ήχο και σαν απόδοση. H ιπποδύναμη φτάνει τους “μόλις” 100 και κάτι ίππους.

Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, φτιαγμένο από αλουμίνιο όπως και το ψαλίδι που είναι ασύμμετρο. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με καλάμια 41 mm πλήρως ρυθμιζόμενο και πίσω υπάρχει μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ χωρίς συνδέσμους.

Τα φρένα είναι της Brembo – δύο δίσκοι 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και ακτινική τρόμπα μπροστά και άγνωστων χαρακτηριστικών πίσω (!) αφού η Aprilia δεν έχει ανακοινώσει κάτι.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και συστήματα προέρχονται από τη μεγάλη Aprilia RSV4.

Το ηλεκτρονικό γκάζι συνεργάζεται με μια αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων που διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό πακέτο APRC (cornering ABS, ATC (traction control), AWC (σύστημα ελέγχου ανύψωσης μπροστινού τροχού), ACC (cruise control), AQS (quick shifter), για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων.

Αprilia Tuono 660

Τώρα οι διαφορές του Tuono 660 από το RS 660, από ότι βλέπουμε στις φωτογραφίες θα είναι κυρίως το φέρινγκ που θα είναι κοντύτερο (ημίγυμνο κι όχι γυμνό είναι το Tuono), ενώ όπως είναι λογικό κινητήρας, πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις θα είναι ίδια.

Το “σκυφτό” τιμόνι κλιπόν θα δώσει τη θέση του σε ένα “ψηλό” σωληνωτό για πιο όρθια θέση οδήγησης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα δυο Αprilia… όταν τις μάθουμε κι εμείς.

The post APRILIA RS 660, Tuono 660, 2020: Το RS πρώτα και το Tuono μετά appeared first on MotorBike.gr.

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.