BENELLI TRK 502, 502 X, 2020: Η εξέλιξη του είδους

MotoGP Valencia: Καθολική νίκη Marquez δίνει το τριπλό στην Honda
17 Νοεμβρίου 2019
QOODER, 2020: Με νέο όνομα η Quadro
18 Νοεμβρίου 2019

Τα best seller ανανεώνονται

Ανανέωση και βελτιώσεις για τα δυο δικύλινδρα crossover Benelli TRK 502 και Benelli TRK 502 X. Ο οίκος του Pesaro προσφέρει τα δημοφιλή- best seller μοντέλα του για το 2020, με μια σειρά νέων τεχνικών και αισθητικών παρεμβάσεων. Με βάση την πετυχημένη τους πορεία στην αγορά, οι δυο μοτοσυκλέτες ισχυροποιούνται για την εποχή των προδιαγραφών Euro5.

Αμφότερες οι εκδόσεις της Benelli TRK 502, η απλή και πιο η “χωματερή” Χ, μοιράζονται τις ίδιες αλλαγές για το 2020. Τώρα είναι εφοδιασμένες με ποιοτικότερα πλαστικά κομμάτια που έχουν νέα υφή,   την ίδια στιγμή που καινούρια γραφικά κάνουν την εμφάνισή τους πιο φρέσκια κι ανανεώνουν την εικόνα τους.

Οι νέοι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι, οι καθρέφτες είναι διαφορετικής σχεδίασης και φορούν το λογότυπο των TRK.

Αλλαγμένα είναι τα γκριπ και το σχήμα του τιμονιού, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε αναβάτη, όπως και η μανέτα του συμπλέκτη. 

Νέα είναι και η αλουμινένια σχάρα, που έχει πιο σύγχρονο και εργονομικό σχεδιασμό. Επίσης τα 502 είναι εξοπλισμένα με νέες σέλες, πιο άνετες και ευρύχωρες, που προσφέρουν περισσότερη άνεση.


Ο κινητήρας,  ο οποίος είναι κοινός και στα δυο μοντέλα, είναι ο γνωστός τετράχρονος, δικύλινδρος υγρόψυκτος 500άρης, που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται από την Benelli με ηλεκτρονικό ψεκασμό, δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.

Η μέγιστη ισχύς είναι 47,6 hp (35 kW) στις 8,500 rpm και η ροπή 46 Nm (4,6 kgm) στις 6.000 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων, ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος, με την τελική μετάδοση να γίνεται με αλυσίδα.


Οι γραμμές είναι κομψές και συνάμα έντονες, με το 20λιτρο ντεπόζιτο και τα τους δυο προβολείς LED, μαζί με το φέρινγκ, να δημιουργούν ένα δυναμικό σύνολο με χαρακτηριστικό το μεγάλο ρύγχος μπροστά.

Το πλαίσιο των Benelli TRK 502 είναι σωληνωτό χωροδικτύωμα και η μπροστινή ανάρτηση φοράει ένα ανάποδο πιρούνι με θηριώδη καλάμια διαμέτρου 50mm, διαδρομής 140mm. Διαφορά υπάρχει ανάμεσα στα δυο μοντέλα στη διαδρομή του μονού πίσω αμορτισέρ – που είναι ρυθμιζόμενο – αφού η διαδρομή είναι 45 mm στο απλό TRK και λίγο παραπάνω, στα 62 mm, στο “Χ”.

Δύο μεγάλα δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά, διαμέτρου 320 mm, με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και πίσω συναντάμε ένα δίσκο διαμέτρου 260 mm, με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών είναι εφοδιασμένες με ελαστικά 120 / 70-17 και 160 / 60-17 για το Benelli TRK 502, ενώ το Benelli TRK 502 Χ έχει μπροστινό τροχό 19 ιντσών – ζάντες με ακτίνες – και διαστάσεις ελαστικών 110/80 και 150/70.

Το Χ έχει και διαφορετική εξάτμιση που ανεβαίνει ψηλότερα στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας (ενώ του απλού 502 παραμένει χαμηλά κάτω από το ψαλίδι) και έχει μεγαλύτερο μέγεθος.

Τα χρώματα που θα διατίθενται για το Benelli TRK 502 είναι λευκό και ανθρακί και για το TRK 502 X λευκό, κόκκινο, μπλε και γκρι ανθρακί.

Περισσότερες πληροφορίες: www.benelli-moto.gr

The post BENELLI TRK 502, 502 X, 2020: Η εξέλιξη του είδους appeared first on MotorBike.gr.

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.