DAYTONA V310 Zontes: Ερχομός και ανακοίνωση τιμής

MotoGP: Οι αναβάτες κρίνουν τις μοτοσυκλέτες τους
1 Ιουλίου 2019
MotoGP 2019: Βαθμολογία αναβατών και κατασκευαστών
1 Ιουλίου 2019

Εντυπωσιακή και… προσιτή

Νέα μοτοσυκλέτα από τη δραστήρια Daytona, που “αντιπροσωπεύει” την εξίσου δραστήρια εταιρία Zontes, η οποία δεν παύει να μας ξαφνιάζει. Η Daytona V310 by Zontes είναι μια μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακή εμφάνιση πάνω στις γραμμές των power cruiser, που θα φτάσει στην Ελλάδα στα τέλη Ιουλίου, με την τιμή της να ανακοινώνεται στα 4.195 ευρώ.

Καλύπτει ολοένα και περισσότερες κατηγορίες η Daytona Zontes με τα μοντέλα της.

Έχοντας ξεκινήσει με τις Daytona X310 (σπορ τουρισμού-Sport Touring) και την R310 (γυμνή-Naked), προχώρησε με την άμεσα πετυχημένη σε πωλήσεις στην Ελλάδα Daytona T310 (διπλής χρήσης-Street Adventure) και τώρα επεκτείνεται και στην κατηγορία cruiser με το Daytona V310.

Σημειώστε ότι όλες οι μοτοσυκλέτες είναι κατάλληλες για την κατηγορία διπλωμάτων Α2, με τιμές που κινούνται κοντά στις 4.000 ευρώ.

Η νέα πρόταση της Daytona ονομάζεται V310. Πρόκειται για την Cruiser έκδοση της σειράς που χρησιμοποιεί τον ίδιο μονοκύλινδρο 4βάλβιδο κινητήρα. Διαθέτει φουτουριστική σχεδίαση, πάνω σε γραμμές που ορίζονται από την κατηγορία και φέρει ξεχωριστό τεχνολογικό εξοπλισμό.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει πλήρη εξοπλισμό, τον οποίο δύσκολα συναντά κανείς σε αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.

Σύστημα Keyless

Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου.

Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τον κεντρικό διακόπτη για να μπορέσει να ξεκλειδώσει ο αναβάτης το τιμόνι και να εκκινήσει τον κινητήρα.

Έγχρωμη TFT-LCD Οθόνη

Η V310, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT-LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.

Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interface για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Full LED Φωτιστικά σώματα

Τα φωτιστικά σώματα της V310 είναι τύπου LED από την OSRAM και εκπέμπουν φυσικό φωτισμό. Πάνω στον προβολέα, σαν ενιαίο και συνοφρυωμένο φρύδι, βρίσκονται τα φώτα μέρας (DRL).

Η ουρά είναι δυναμική και αιχμηρή με δύο ενσωματωμένα τοξοειδή φωτιστικά σώματα στις άκρες και ένα κεντρικό, κάθετα τοποθετημένο, λεπτό φωτιστικό σώμα.

Μανέτες-διακόπτες

Ρυθμιζόμενες μανέτες,  υψηλής σχεδίασης και κατασκευής και μοντέρνοι – εύχρηστοι διακόπτες, αλλά και ευκολίες όπως ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού.

Οι διακόπτες διαθέτουν διακριτικό κρυφό φωτισμό και γίνονται ορατοί κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Σέλα, θέση οδήγησης και USB

Η σέλα έχει ιδιαίτερες γραμμές και δημιουργεί δύο επίπεδα. Το ύψος της επιτρέπει και σε αναβάτες με χαμηλότερο ανάστημα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δυο τους πόδια.

Η μελετημένη εργονομική θέση οδήγησης συμπληρώνεται από ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου σε τρεις θέσεις.

Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του στήριξη-πλάτη στο πίσω μέρος της σέλας, από αλουμίνιο και μαξιλάρι με υφή δέρματος.

Το V310 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Κινητήρας

Το Daytona V310 είναι εξοπλισμένο με τον γνωστό τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της εταιρίας με κυβισμό 312 cc και αποδίδει ισχύ 35,4 ίππων στις 9.500 rpm, ίδιο με αυτόν που  κινεί και τα άλλα μοντέλα της σειράς.

Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει σασμάν 6 σχέσεων. Η σχέση συμπίεσης είναι 12.5:1.

Διπλή Χαρτογράφηση

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες: την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για sport λειτουργία.

Ακόμη και όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία eco, η χαρτογράφηση προσαρμόζεται αυτόματα στη sport, όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 σ.α.λ., για να αποφύγει ο αναβάτης πιθανή κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,5 l/100km στη λειτουργία Eco και στα 3,79 l/100km στην Sport.

Συμπλέκτης Mερικής Ολίσθησης

Το Daytona V310 διαθέτει συμπλέκτη μερικής ολίσθησης. Πρακτικά, μειώνει το φρενάρισμα του κινητήρα κατά τη διαδικασία κατεβάσματος πολλών ταχυτήτων με κλειστό γκάζι.

Επίσης προσφέρει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Ελαστικά Radial και ζάντες Αλουμινίου

Το V310 διαθέτει ζάντες από ελαφρύ αλουμίνιο με ειδική εσωτερική σχεδίαση που εξασφαλίζει υψηλή ανθεκτικότητα. Μπροστά ο τροχός είναι 3,5”x17” με ελαστικό 110/70R17 και πίσω 5”x17” με ελαστικό 180/55R17.

Το μεγάλο πίσω ελαστικό, πλάτους 180mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Σύστημα πέδησης με ABS της BOSCH 

Το σύστημα φρένων είναι εφοδιασμένο με το πιο πρόσφατο σύστημα ABS της BOSCH 9.1M. Έτσι προσφέρει αυξημένη ασφάλεια σε αναβάτες κάθε ικανότητας, ενώ υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.

Κρυφή απόληξη εξάτμισης

Η ιδιαίτερης σχεδίασης εξάτμιση κρύβεται κάτω από τον κινητήρα κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους.

Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής. Η κατάληξή της διαθέτει κυψελωτό κάλυμμα.

Πλαίσιο και Αναρτήσεις

Ατσάλινο σωληνωτό, με μονή ραχοκοκκαλιά είναι το πλαίσιο, με standard προστατευτικά μανιτάρια. Το ενισχυμένο ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ειδικής χύτευσης και εκεί στηρίζεται το φτερό/βάση πινακίδας, που είναι κι αυτό κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου.

Οι αναρτήσεις είναι: τηλεσκοπικό, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά διαδρομής 145mm με καλάμια διαμέτρου 37mmν, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ διαδρομής 67mm, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.

Το βάρος της ανακοινώνεται στα 157 κιλά γεμάτη.

Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.