HONDA ADV 150: Ασιατικό Διαμάντι

Το δίτροχο πείραμα που απέδωσε κάτι… εκπληκτικό – Newsbeast
19 Ιουλίου 2019
BMW MOTORRAD DAYS: Για 19η χρονιά στη Βαυαρία
19 Ιουλίου 2019

 Ένα σημαντικό μοντέλο κάνει πρεμιέρα

Η δραστήρια Astra Honda Motor στην Ινδονησία παρουσίασε το νέο, πολύ ενδιαφέρον Honda ADV 150 για την τεράστια ινδονησιακή και ασιατική αγορά. Η Ευρώπη πρέπει να περιμένει τη σειρά της… δυστυχώς.

Η Astra Honda Motor (AHM) δεν σταματάει στιγμή να ερευνά, να εξελίσσει και να παρουσιάζει νέα μοντέλα, που ξεκινούν από την Ινδονησία και μετά περνούν στις γύρω αγορές της Ταϊλάνδης, Βιετνάμ, Ταϊλάνδης, Φιλιππίνων, κ.λπ. Πανίσχυρες αγορές όλες, με εκατομμύρια πωλήσεις κάθε χρόνο.

Μετά από την “ασιατική δοκιμή” που διαρκεί συνήθως κανά χρόνο η Honda περνάει το μοντέλο και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Έτσι σήμερα η γιαπωνέζικη εταιρία κάνει το άνοιγμα προς τα σκούτερ “διπλής προσωπικότητας” ή Adventure αν προτιμάτε, αφού και οι μοτοσυκλέτες που παλιά λέγαμε “ψευδοεντούρο” έτσι ονομάζονται πλέον.


Ένα “περιπετειώδες” σκούτερ είναι το Honda ADV 150, το οποίο πέρα από την πολύ ισχυρή ταυτότητα που διαθέτει ταιριάζει απόλυτα με τα – όχι τόσο καλά – οδικά δίκτυα των παραπάνω χωρών… αλλά και της Ελλάδας, που κατέχει τα σκήπτρα των χειρότερων δρόμων της Ευρώπης.

Το αν το Honda ADV 150 μπορεί να κινηθεί στο χώμα είναι κάτι που πρέπει να δούμε – με το καλό – από κοντά, από τις φωτογραφίες ίσως και να διακρίνουμε λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.

Δυναμικός και φουτουριστικός είναι ο σχεδιασμός του Honda ADV 150, σαν “ανδρικό σκούτερ” το περιγράφουν οι Ινδονήσιοι της Honda, που ταιριάζει με το χαρακτήρα ενός δυναμικού αναβάτη”.

Αντιγράφει τις γραμμές του Honda X-ADV 750 φυσικά, μιας σκουτερο-μοτοσυκλέτας που εντέλει είχε αρκετά πράγματα να προσφέρει στο χώρο και αναγνωρίζεται η αξία του στο πέρασμα του χρόνου, κάτι που μεταφράζεται και σε πωλήσεις.

Ήταν γνωστό ότι η Honda σκόπευε να επεκτείνει το concept του X-ADV και σε άλλους κυβισμούς και όταν δήλωνε την πρόθεσή της δεν εννοούσε την ινδονησιακή θυγατρική της και το 150, αλλά ένα 300-500άρι X-ADV για την ευρωπαϊκή αγορά. Τι έγινε όμως και η Astra Honda Motor προχώρησε στην παρουσίαση του 150αριού;


MotoWay-Belray

Μα γιατί είχε βγει ένας κινέζος κατασκευαστής πρόσφατα (πατήστε εδώ) και είχε δείξει ένα πρωτότυπο σκούτερ που έμοιαζε πολύ με το X-ADV και αν κάτι τέτοιο προχωρούσε θα έκλεβε από την Honda τη δόξα του πρώτου Adventure σκούτερ μικρού κυβισμού. Επιτάχυνση λοιπόν των διαδικασιών και παρουσίαση του Honda ADV 150.

Το νέο 150 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 150cc eSP (Enhanced Smart Power) o οποίος έχει αποδείξει την απόδοση και την αξιοπιστία του σε διάφορα μοντέλα και στη σκληρή καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη. Τώρα θα δοκιμαστεί και εκτός πόλης σε χωμάτινες διαδρομές… αφού ο πρόεδρος της AHM ο κύριος Toshiyuki Inuma δήλωσε ότι το Honda ADV 150 “δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών για σκούτερ εξερευνητικού χαρακτήρα”!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Honda ADV 150 (και όχι X-ADV 150…) δηλώνουν compact διαστάσεις με μεταξόνιο στα 1.324 mm, ύψος από το έδαφος στα 165 mm και βάρος στα λογικότατα 132 κιλά.

Το σκούτερ θα κυκλοφορήσει για την ασιατική αγορά σε δύο εκδόσεις, η μία με συνδυασμένο σύστημα φρένων (CBS) και η άλλη με ABS, ενώ αν έρθει το σκούτερ στην Ευρώπη μόνο σαν ABS μπορεί να εισαθχεί λόγω Euro4.

 

Η ιπποδύναμη ανακοινώθηκε στους 14,5 ίππους στις 8.500 rpm και η ροπή στα 1,34kgm στις 6.500 rpm. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό PGM-FI και ο κινητήρας έχει σύστημα start/stop.

Ένα πολύ όμορφο τελικό εξάτμισης βγαίνει στη δεξιά πλευρά του σκούτερ και τοποθετείται υπό γωνία, όπως έκανε και ο μεγάλος αδελφός X-ADV 750. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεγάλα, αναδιπλούμενα και αλουμινένια.

Οι αναρτήσεις είναι ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (δύσκολο να έμπαινε ανάποδο σαν του X-ADV 750) και πίσω δύο αμορτισέρ αερίου-λαδιού με ξεχωριστά ρεζερβουάρ.

Αντίστοιχα οι τροχοί του έχουν διαστάσεις 14 ιντσών μπροστά (ελαστικό 110/80-14) και 13 ιντσών πίσω με ελαστικό 130/70-13. Τα ελαστικά είναι χάραξης διπλής χρήσης

Στα όργανα υπάρχει LCD οθόνη που μοιάζει ελαφρά με αυτή του 750 και διαθέτει ένδειξη μπαταρίας, ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας (το πρώτο στην κατηγορία του), μέση κατανάλωση καυσίμου, στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, κινητήρα, ρολόι, ημερομηνία, Trip A & Trip B.


new ferodo alexopoulos

Επίσης υπάρχει σύστημα keyless και σύστημα συναγερμού, ενώ το σκούτερ διαθέτει αποθηκευτικό χώρο 28 λίτρων κάτω από τη σέλα για κράνος και ντεπόζιτο χωρητικότητας 8.0 λίτρων.

Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και το 150 ειναι εξοπλισμένο με σύστημα φωτισμού ημέρας (DRL).

Το Honda ADV 150 είναι εξοπλισμένο με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε σκούτερ τέτοιου κυβισμού, αφού διαθέτει ζελατίνα που ρυθμίζεται το ύψος της σε δύο θέσεις!

Επίσης – και πάλι για πρώτη φορά – το Honda ADV 150 στην έκδοση ABS είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ESS (Signal Stop Signal) για τον τύπο ABS, που ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ κατά το απότομο φρενάρισμα, έτσι ώστε να προειδοποιεί στους οδηγούς που κινούνται πίσω του.


Το Honda ADV 150 κυκλοφορεί σε συνολικά 6 χρωματικές παραλλαγές, ενώ είναι συμαντικό ότι παράλληλα με το λανσάρισμά του παρουσιάστηκε και γκάμα αξεσουάρ after market.

Από σπέσιαλ αυτοκόλλητα, μεταλλικά τμήματα μαρσπιέ αναβάτη, προφυλακτήρας εξάτμισης στο κάτω μέρο της (!) για οδήγηση εκτός δρόμου, λάστιχο στο τούνελ, αεροδυναμικά βοηθήματα ποδιάς, μέχρι και προστατευτικές χούφτες τιμονιού.

Το Honda ADV 150 όπως καταλαβαίνετε, πέρα από την καινοτόμο για την κατηγορία του και καλαίσθητη σχεδίασή του, είναι ένα σκούτερ που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και για την ευρωπαϊκή, αλλά κυρίως για την ελληνική αγορά, λόγω των Adventure χαρακτηριστικών του.

Το καλύτερο που μπορεί να συμβεί είναι να το δούμε να παρουσιάζεται στο τέλος του χρόνου στο σαλόνι του Μιλάνου. Άντε να δούμε…

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.