HONDA BENLY e, GYRO e: Tα ηλεκτρικά- επαγγελματικά έρχονται στο Τόκιο

EKO DUCATI TOUR: 850 χιλιόμετρα απολαυστικής οδήγησης
11 Οκτωβρίου 2019
BMW R1800C: Δύο ακόμη μοντέλα
11 Οκτωβρίου 2019

 “Ηλεκτρικώς έτοιμα” για το σαλόνι του Τόκιο

“Έτοιμα για σαλόνι” είναι τα δυο ηλεκτρικά σκουτεράκια της Honda. Η επίσημη παρουσιάσή τους θα γίνει στις 24 Οκτωβρίου στο Tokyo Motor Show 2019, κάνοντας σαφές ότι το μεγάλο γιαπωνέζικο εργοστάσιο στοχεύει στον ηλεκτρισμό και τους επαγγελματίες. Ένα δίτροχο – το Benly e – και ένα τρίτροχο – το Gyro e – είναι έτοιμα να βγουν στην παραγωγή… και να διατεθούν στην ντόπια αγορά.

Παρότι εμείς το Benly δεν το ξέρουμε σαν μοντέλο – όπως και κανένας στην Ευρώπη, αφού δεν έχει γίνει εισαγωγή ποτέ – στην Ιαπωνία είναι διάσημο, με κινητήρα εσωτερικής καύσης βέβαια, και 110cc.


Ειδικά φτιαγμένο για επαγγελματική χρήση φοράει σχάρα πίσω και καλαθάκι μπροστά, διαθέτει μεγάλο πάτωμα για φόρτωμα και είναι μονόσελο.

Το πρωτότυπο ηλεκτρικό Benly το είχαμε δει πριν από μήνες μαζί με ένα επίσης πρωτότυπο ηλεκτρικό μοτοκρός μοντέλο.

Το νέο ηλεκτρικό Benly θα χρησιμοποιεί τις αφαιρούμενες μπαταρίες που έχει και το υπάρχον PCX Electric, τις Honda Mobile Power Pack, που είναι μια προσπάθεια της Honda να χρησιμοποιεί ενός τύπου μπαταρία σε όλα της τα ηλεκτρικά… σκουτεράκια, μηχανάκια, ΑΤV, χλοοκοπτικές μηχανές κ.λπ.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον σκούτερ που θα παρουσιαστεί στο Τόκιο θα είναι το Gyro e, ένα μοντέλο που θα μπορούσαμε να δούμε και στην Ελλάδα, αφού τα βενζινοκίνητα Gyro ήταν στο παρελθόν πολύ δημοφιλή στην Αθήνα μεταξύ των επαγγελματιών.

Το Gyro e χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με το Benly αφού στην ουσία είναι το ίδιο σκούτερ με την προσθήκη του “κουτιού” των δυο πίσω τροχών, το οποίο του επιτρέπει να γέρνει στις στροφές.

Σημειώνουμε ότι το Benly e έχει μπροστά και πίσω δωδεκάρηδες τροχούς (και ταμπούρα όπως συνηθίζουν να κάνουν κι άλλα επαγγελματικά μοντέλα στην Ιαπωνία) ενώ το Gyro e έχει 12άρη μπροστινό τροχό και 8 ιντσών (!) πίσω.


new ferodo alexopoulos

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.