HONDA CBR 1000RR, 2020: Θα είναι με κινητήρα εν σειρά ή V;

Andy Carlile: Μιλήσαμε με τον ταχύτερο του Nurburgring!
12 Σεπτεμβρίου 2019
RIZOMA TRYAL: Do it like a scooter
13 Σεπτεμβρίου 2019

Έρχεται το υπερόπλο της Honda;

Τη μεγάλη επιστροφή θέλει να κάνει στα 1000 κυβικά και την supersport κατηγορία η Honda για το 2020… αυτό λένε τα σενάρια κι οι φήμες, που γενικά δίνουν και παίρνουν πρόσφατα. Θα είναι τετρακύλινδρο σε σειρά το “μεγάλο” CBR-RR ή μήπως θα επιστρέψει η γιαπωνέζικη εταιρία στη διάταξη κινητήρα V-4;

Μπόλικη υψηλή τεχνολογία θα έχει η Honda CBR 1000RR Fireblade του 2020 και πολλή δύναμη. Αυτό είναι σίγουρο. Από την άλλη όμως ο ιαπωνικός γίγαντας της μοτοσυκλέτας που ακούει στο όνομα Honda ήθελε πάντα η Fireblade να έχει διαχειρίσιμη ιπποδύναμη παρά να εμφανίζει απόλυτα νούμερα.

Ίσως το μεγαλύτερο κίνητρο της Honda για μια τέτοια κίνηση είναι η επιτυχία, αλλά και ο πολύς θόρυβος που έχει προκαλέσει η Ducati Panigale V4R και στην αγορά, αλλά και στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike, στο οποίο η Honda έχει καιρό να δείξει το δυναμικό της. H Honda έχει κερδίσει μόλις 5 φορές τον Παγκόσμιο τίτλο στα 30 χρόνια του θεσμού και η τελευταία φορά ήταν 11 χρόνια πριν, το 2007 με τον James Toseland!

Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχουν κατατεθεί στην Ιαπωνία και παραθέτουμε εδώ, δείχνουν ότι η Honda θα δουλέψει πάνω σε αεροδυναμικές λύσεις πάνω στο φέρινγκ.

Πέρα από τα πτερύγια στο φέρινγκ όμως – τα οποία ίσως να είναι ακόμα και “ενεργά”, κινούμενα – υπάρχουν και φήμες για βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού, πλαίσιο με τμήματα από ανθρακονήματα και βεβαίως η πληροφορία ότι ο κινητήρας πιθανά να είναι V-4! Mε V-4 αγωνίζεται η Honda με επιτυχία στα MotoGP, ενώ ιστορικά η Honda, με τέτοια διάταξη είχε κερδίσει και τα πρωταθλήματα Superbike του 1988 και του 1989 (RC30). Γιατί να μην επιστρέψει σ’ αυτή τη διάταξη, η τεχνογνωσία υπάρχει.

Πέρα από το γιαπωνέζικο περιοδικό μοτοσυκλέτας Young Machine, απ’ όπου δανειζόμαστε τις φωτογραφίες (και αυτό μιλάει για V-4 κινητήρα) υπάρχει και μια δήλωση του αναβάτη αγώνων Alvaro Bautista ο οποίος θα αφήσει την εργοστασιακή ομάδα της Ducati – με την οποία σημείωσε μεγάλες επιτυχίες και πολλές νίκες φέτος – για την αντίστοιχη ομάδα της Honda το 2020.

Ο Bautista είπε σε συνέντευξη ότι η Honda θέλει να κάνει το comeback της CBR1000RR στις πίστες αγώνων το ’20 και ιδανικά θα ήθελε κάτι τέτοιο να συμβεί με τη δυναμική που είδαμε στην περίπτωση της Ducati Panigale. Υποψιαζόμαστε πως για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται και ανανεωμένο μοντέλο παραγωγής… και καμιά 220αριά ίππους επίσης.

Το ντεμπούτο της νέας Honda Fireblade – αν συμβεί βεβαίως – αναμένεται για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο τον Οκτώβριο του 2019, ενώ και το σαλόνι της EICMA 2019, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 10 Νοεμβρίου στο Μιλάνο, θα μπορούσε να είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία. Ίδωμεν…

Πηγή, Φωτογραφίες: Young Machine

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.