HONDA TRANSALP 800-850, 2021: Επιστρέφει το όνομα-θρύλος;

Κορονοϊός: Αναβάλλεται για το 2021 το World Ducati Weekend
19 Μαρτίου 2020
Αλλάζουν δραστικά οι προδιαγραφές κρανών!
19 Μαρτίου 2020

Ή μήπως θα ονομαστεί Africa Twin 750/800;

Ήδη από πέρυσι είχαν ξεκινήσει οι φήμες για την παρουσίαση μιας μικρής (μικρότερης των 1000-1100 κυβικών) Africa Twin, σύμφωνα με τους Ιάπωνες συναδέλφους μας από το περιοδικό Young Machine. Οι πληροφορίες έλεγαν ότι η Honda δούλευε πάνω σε μια μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα Αdventure, με κινητήρα 800-850 cc, η οποία τελικά δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα να χρησιμοποιήσει το όνομα Transalp.

Πρόσφατα η βρετανική εφημερίδα μοτοσυκλέτας MCN έκανε μια ενδιαφέρουσα πρόταση, λέγοντας ότι κρατώντας σαν βάση την “μικρή Africa”, το μοντέλο θα μπορούσε κάλλιστα να ονομαστεί Transalp, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα όχι του υπάρχοντος Africa Twin 1000, αλλά τον επίσης δικύλινδρο σε σειρά από την οικογένεια των NC750 (Χ-ΑDV, Integra, NC), με αυξημένο κυβισμό.

Ο κινητήρας των NC είχε ξεκινήσει αρχικά με 700 cc, αργότερα ανέβηκε στα 750 και έχει τη δυνατότητα να ανέβει ακόμα ψηλότερα στα 800-850 κυβικά εκατοστά, διατηρώντας είτε το κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε το αυτόματο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων DCT.

Πηγή: Young Macine (Ιαπωνία)

Σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους, η ιδέα είναι ότι χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα βάση των NC, η Honda θα μπορεί να προσφέρει ένα νέο μοντέλο, με το βαρύ όνομα του Transalp και μάλιστα σε προσιτή τιμή. Έτσι θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί από τις ισχυρότερες και ακριβότερες KTM 790 Adventure και BMW F850GS, Triumph Tiger 900, ενώ παράλληλα θα ανταγωνιζόταν εν μέρει το νέο – πιο “χωματερό” Adventure – Yamaha Ténéré 700.

Η νέα μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να χρησιμοποιεί μπροστινό τροχό με ακτίνες στις 21 ίντσες και σε γενικές γραμμές απλές, οικονομικές λύσεις, όπως συμβατικό πιρούνι, λιτό εξοπλισμό, ζελατίνα σταθερή ή απλά-μηχανικά ρυθμιζόμενη με το χέρι, κ.λπ.

Παρότι δεν θα έφτανε από πλευράς ιπποδύναμης τις ανταγωνίστριές της (700-900 cc) στην συγκεκριμένη Adventure κατηγορία, η ιδέα είναι ότι θα μπορούσε να είναι πιο προσιτή από άποψη τιμής, αλλά και ευχρηστίας. Έτσι θα γινόταν αποδεκτή σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό που θα είχε μικρότερη εμπειρία σε οδήγηση εντός και εκτός δρόμου – τακτική που γενικά ακολουθείται από την Honda σε πολλές μοτοσυκλέτες της.

Το νέο Honda Transalp 750-800-850 του 2021 θα μπορούσε να είναι παρόν στο σαλόνι της EICMA 2020 το φθινόπωρο και να ξεκινήσει την παραγωγή του μέσα στο 2021… εκτός νέου απροόπτου, ιούς, καταποντισμούς και άλλα.

Υπάρχει όμως ένα ακόμα σενάριο στην ιστορία, ακόμα πιο τολμηρό και δυναμικό για την Honda: γιατί στα σαλόνια μπορεί να γίνει η παρουσίαση, όχι ενός, αλλά δύο νέων μοντέλων, ενός πιο χωματερού Africa Twin, κι ενός πιο ασφάλτινου Transalp… Όλα παίζουν.

The post HONDA TRANSALP 800-850, 2021: Επιστρέφει το όνομα-θρύλος; appeared first on MotorBike.gr.

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.