Suzuki SV650 Scrambler: Kάποιος μας δουλεύει…

SYM VF 125, 2019: Έρχεται σύντομα στην αγορά
12 Ιουνίου 2019
Ο “μικρός αδελφός” του VF185
12 Ιουνίου 2019

Έ, όχι και Σκράμπλερ!

Φορτωμένο με διάφορα αξεσουάρ αυτό το Suzuki SV 650 διατίθεται στη γαλλική αγορά σε συμφέρουσα τιμή, προσθέτοντας δίπλα από τον κωδικό του τη λέξη Scrambler και φορώντας λάστιχα διπλής χρήσης για άσφαλτο και για χώμα. Για χώμα είπατε;

Οι προσεκτικοί αναγνώστες από το πρώτο θρανίο να σηκώσουν τα χεράκια τους αν ξέρουν την απάντηση. Τι είναι Scrambler παιδάκια; Μάλιστα… Scrambler είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινείται στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμα, με κάποιες αξιώσεις. “Πόσες” αξιώσεις να πούμε για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι; Βάζουμε ένα «30% χώμα» τουλάχιστον και το κλειδώνουμε.

Πάμ’ παρακάτω. Όταν ένα μηχανάκι λέει πως είναι Scrambler και υποτίθεται ότι έχει δυνατότητες κίνησης στο χώμα της τάξης του 5% – όπως ακριβώς και σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες δρόμου – πως λέγεται; Μήπως κοροϊδία παιδάκια; Τώρα πως το ξέρουν τα παιδάκια και δεν το ξέρουν οι Γάλλοι – που είναι θεωρητικά και μεγαλύτεροι γνώστες από εμάς γύρω από το θέμα μοτοσυκλέτα – μας ξεπερνάει.

Η λέξη Scrambler και οι μοτοσυκλέτες Scrambler είναι της μόδας. Οι ελαφρώς τροποποιημένες μοτοσυκλέτες δρόμου που μοιάζουν με “χωμάτινες” της δεκαετίας του ’60 και του ’70 είναι μέσα στην πρόσφατη δίτροχη τάση.

Ουκ ολίγοι κατασκευαστές μάλιστα σε Ευρώπη και Ασία ασχολούνται με το θέμα, με πρώτη και καλύτερη την Ducati που έχει κάνει το όνομα Scrambler brand name, σχεδόν ξεχωριστή εταιρία.

Scrambler λοιπόν βαφτίστηκε μια Suzuki SV650 από την γαλλική αντιπροσωπεία, με την προσθήκη διαφόρων λεπτομερειών “τύπου dirt bike” και μ’ ένα ζευγάρι λάστιχα διπλής χρήσης! Πάροχος βοήθειας και αξεσουάρ η SW-Motech. Το Suzuki SV 650 Scrambler είναι ένα διαφοροποιημένο SV 650, με όχι άσχημες λεπτομέρειες και μοναδικό εξειδικευμένο εξοπλισμό.

Το Suzuki SV 650 είναι από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της Suzuki στη Γαλλία και ο αντιπρόσωπος είναι πιθανόν να ήθελε να τονώσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του με αυτή την κίνηση.

Έτσι έχουμε και λέμε: μεγαλύτερο τιμόνι, προστατευτικές χούφτες στις άκρες του, μασκάκι πάνω από τον προβολέα (για τη λάσπη;), μαρσπιέ οδοντωτά (με λάστιχο που μπαίνει-βγαίνει), αλουμινένιο προστατευτικό ψυγείου, προστατευτικό προβολέα, μικρότερο μπροστινό φτερό από αλουμίνιο, λάστιχα διπλής χρήσης Dunlop, μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, κ.α.

Αυτό που έχουν ξεχάσει βεβαίως είναι να βάλουν -αν υποθέσουμε ότι το δικύλινδρο 650 θα κινηθεί στο χώμα – είναι μια προστατευτική ποδιά κάτω από τις σωλήνες των εξατμίσεων και του κινητήρα που είναι απαραίτητη στο χώμα (και θα έβγαινε ιδιαίτερα μεγάλη και χοντροκομμένη, οπότε άσε την καλύτερα).

Ποια είναι η λύση στον παραπάνω γρίφο; Παίρνεις το SV έτσι όπως είναι στην τιμή προσφοράς που δίνεται στα 7.999 ευρώ στη Γαλλία, βγάζεις τα on/off λάστιχα και βάζεις ένα ζευγάρι καλών ελαστικών δρόμου, αλλάζεις το τιμόνι με ένα μικρότερου πλάτους, κι έχεις ένα συμπαθέστατο γυμνό cafe racer. Cafe Racer όχι Scrambler, σωστά συνάδελφοι Γάλλοι;

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.