SYM Fiddle 125, 2020: Η εξέλιξη του είδους

Η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας στο “Beauty & the Beast”
3 Δεκεμβρίου 2019
Kymco RevoNEX: Μια ηλεκτρική επανάσταση
3 Δεκεμβρίου 2019

Τώρα, ακόμα πιο ρετρό

Στα σωστά βήματα κινείται από πλευράς “εξέλιξης” το Sym Fiddle 125 Euro5, που θα έρθει στην αγορά το 2020, αφού στην τελευταία του έκδοση έγινε ακόμα πιο ρετρό, επενδύοντας σε μια κατηγορία που νοσταλγεί το παρελθόν.

Πρόκειται για την τελευταία γενιά Fiddle, των σκούτερ με τροχούς μεσαίας διαμέτρου και επίπεδου δαπέδου που βρίσκεται στην παραγωγή πάνω από μια δεκαετία και έχουν εγκαθιδρύσει τη θέση τους στην κατηγορία των ρετρό σκούτερ.

Η τελευταία έκδοση, που παρουσιάστηκε στο EICMA διατηρεί τα χαρακτηριστικά της οικογένειας και την ίδια φιλοσοφία σχεδίασης, τονίζοντας όμως ακόμα περισσότερο τον κλασικό χαρακτήρα.


Είναι σαφής η προσπάθεια να “μην αλλάξει” το Fiddle με τον σχεδιασμό του κορμού να διαφοροποιείται ειδικά στο πίσω μέρος. Ομοίως έκαναν και τα πλαϊνά τμήματα, με τη σχεδίαση των φλας να θυμίζει Symphony. Ρετουσάρισμα έχει δεχθεί και η ποδιά που έχει ομορφήνει.

Δύο είναι οι κινητήρες με τους οποίους θα κυκλοφορήσει το SYM Fiddle το 2020, με 50 και 125cc, που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro 5.

Και στις δύο περιπτώσεις οι κινητήρας είναι μονοκύλινδροι με δύο βαλβίδες, ο μικρότερος είναι αερόψυκτος, ενώ ο μεγαλύτερος των 125 κυβικών, θα είναι διαθέσιμος τόσο με αερόψυξη, όσο και με υγρόψυξη.

Στην πρώτη περίπτωση θα αποδίδει 11,4 ίππους (8,4 kW) στις 8.500 rpm και 10,3 Nm ροπής στις 6.500 rpm, ενώ στο νέο μοντέλο με υγρόψυξη θα φτάνει τους 11,7 ίππους (8,6 kW) στις 8.500 rpm και τα 10.8 Nm στις 6.500 rpm.
Παρότι οι κυβισμοί είναι διαφορετικοί, τα σκούτερ θα χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και συνεπώς θα έχουν ίδιες διαστάσεις.


new ferodo alexopoulos

Επίσης ελαστικά και τροχοί είναι κοινά για το 50άρι και τα δυο 125άρια με 110/70-12 μπροστά και 120 / 70-12 πίσω. Τα δισκόφρενα είναι διαμέτρου 226 mm μπροστά και 220 mm πίσω. Ωστόσο, στα φρένα των 125 προτείνονται δύο λύσεις: συνδυασμένη πέδηση CBS για το αερόψυκτο μοντέλο και ABS για το υγρόψυκτο.

Tα όργανα στο τιμόνι είναι πλέον ψηφιακά, ενώ ο ανεφοδιασμός γίνεται από το εσωτερικό της ποδιάς, μιας και το ντεπόζιτο χωρητικότητας 6,2 λίτρων βρίσκεται κάτω από το δάπεδο. Έτσι επεκτάθηκε ο χώρος κάτω από την σέλα και μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος φουλφέις.


Μεταξύ των καινοτομιών που εισήχθησαν σε αυτή τη νέα έκδοση του Fiddle είναι τα φώτα που είναι πλέον LED.

Θα σας ενημερώσουμε στο μέλλον για την ημερομηνία άφιξης των νέων Fiddle, όπως και για τις τιμές τους.


MotoWay-Belray

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.