Ακυρώνει την παραγωγή της Norton Atlas 650 η TVS

Legends Trackdays – Οδηγήστε με τον McGuinness και τον Corser στις Σέρρες
16 Σεπτεμβρίου 2022
MotoGP 2022 – Aragon FP1 & FP2
16 Σεπτεμβρίου 2022

Η αναμενόμενη και χαμηλού κόστους Norton Atlas 650 δε θα προχωρήσει σε παραγωγή.

Πρωτοεμφανίστηκε τον Απρίλιο του 2019 ακριβώς μετά το τέλος της εποχής ιδιοκτησίας της φίρμας από τον Stuart Garner. Ήταν μία ρετρό γυμνή μοτοσυκλέτα με το λογότυπο της Norton στο ρεζερβουάρ και αναμενόταν σε τιμή 10-12 χιλιάδες λίρες Αγγλίας.

Ο κινητήρας της ήταν 650cc υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά και εξελίχθηκε βασισμένος στους δύο μπροστινούς κυλίνδρους του V4 κινητήρα της Norton σε συνεργασία με την κινέζικη Zongshen, ενώ σχεδιαζόνταν δύο εκδόσεις. Μία φθηνότερη retro-roadster, Nomad, και μία σε στυλ scrambler, Ranger.

Οι πρώτες εντυπώσεις από τη μοτοσυκλέτα ήταν θετικές και το καταναλωτικό ενδιαφέρον ήταν έντονο. Όμως το 2020 η εταιρεία μπήκε υπό επιτήρηση, αφού ο Garner δήλωσε ένοχος για παράνομες επενδύσεις και επιχειρηματικές πρακτικές. Εν τω μεταξύ κάποιοι είχαν δώσει προκαταβολή εν αναμονή των καινούριων μοντέλων και αναθάρρησαν όταν η Norton αγοράστηκε, τον Ιανουάριο του 2020 από την ινδική TVS για 16 εκατομμύρια λίρες. Τότε ο προσωρινός CEO John Russel ενημέρωσε με email τους πελάτες ότι η Norton θα προχωρούσε στην κατασκευή των Atlas, με πρόβλεψη για το δεύτερο μισό του 2021.

Έκτοτε δεν υπήρχαν νεώτερα και ο σημερινός CEO, Dr Robert Hentshel, επιβεβαίωσε την ακύρωση της παραγωγής αφήνοντας τους πελάτες που έδωσαν προκαταβολή «κρεμασμένους» να χάνουν τουλάχιστον από 500 λίρες ο καθένας και χωρίς ελπίδα να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. 

Οι ελπίδες εξανεμίστηκαν σε mail που έλαβαν οι πελάτες και τους επιβεβαίωνε ότι δεν υπάρχουν σχέδια παραγωγής της Atlas και τους συνιστούσαν να απευθυνθούν στην εταιρεία που ρευστοποίησε τη Norton και να διεκδικήσουν από αυτή  την επιστροφή των χρημάτων τους. 

Αυτή τη στιγμή πωλείται στις 44.000 αγγλικές λίρες η V4SV, καθώς και η γυμνή V4CR των 185 ίππων και αναμένεται σύντομα η Commando 961. Όλα αυτά δείχνουν ότι η Norton γίνεται μία εταιρεία μπουτίκ, πώλησης ακριβών και πιο premium μοτοσυκλετών παρά ένας κατασκευαστής μαζικής παραγωγής.

Αρθρογράφος: info@caranddriver.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese