Εντελώς νέα Suzuki V-Strom 800DE

EICMA 2022 – Honda XL 750 Transalp 2023 – Επαναφορά του θρύλου με 90 άλογα!
8 Νοεμβρίου 2022
EICMA 2022 – Honda EM1 e 2023 – Το πρώτο της ηλεκτρικό scooter για την Ευρώπη
9 Νοεμβρίου 2022

Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η Suzuki έκανε τελικά το μεγάλο βήμα παρουσιάζοντας την εντελώς νέα μεσαία V-Strom, τη V-STROM 800DE που φοράει τον επίσης εντελώς νέο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα.

Η πρώτη μεγάλη δικύλινδρη adventure της Suzuki, η V-Strom 1000 (DL 1000), εμφανίστηκε το 2002 και δυο χρόνια αργότερα, το 2004, ήρθε η σειρά της μικρής V-Strom 650 που έγινε άμεσα ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Suzuki στη χώρα μας.

Το V στο όνομα του αρχικού μοντέλου ήταν για το V2 κινητήρα που προερχόταν από την επίσης πολύ επιτυχημένη SV 650. Παρά την εξαιρετική δουλειά στην εξέλιξη του V2 650 κ. εκ. που έκανε η Suzuki όλα αυτά τα χρόνια ο κινητήρας πέρα από το μεγαλύτερο κόστος στην παραγωγή είχε αρχίζει αν δείχνει και τα σημάδια της ηλικίας του. Οπότε η ανάπτυξη ενός νέου σύγχρονου κινητήρα ήταν αναμενόμενη και ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαμε τις πρώτες πληροφορίες για το νέο κινητήρα.

Η Suzuki έχοντας ριζικά ανανεώσει τη μεγάλη V-Strom ένα χρόνο πριν, με την παρουσίαση της νέας V-Strom 1050 DE (μοντέλο 2022), παρουσίασε τώρα την εντελώς νέα V-STROM 800DE του 2023. H νέα V-STROM 800DE (όπου V=Versatile) είναι εξοπλισμένη με τον ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 776 κ. εκ., με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ένα νέο στιβαρό πλαίσιο και με τη μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από οποιοδήποτε μοντέλο V-STROM μέχρι σήμερα. Στόχος είναι οι αναβάτες που θέλουν να ταξιδεύουν άνετα αλλά και να κινούνται σε μη ασφαλτοστρωμένους επαρχιακούς δρόμους με μια εύκολη και προσιτή μοτοσυκλέτα που έχει αυτό το κάτι παραπάνω από τη μεσαία (650 – 700 κ. εκ.) κατηγορία adventure.

Τα νέα χαρακτηριστικά της V-Strom 800DE σε σχέση με την 650 είναι: Αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μεγάλο τιμόνι αλουμινίου, νέο ψαλίδι αλουμινίου, εμπρός τροχό 21 ιντσών, ανεστραμμένο (USD) μπροστινό σύστημα και έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών TFT LCD. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως το Drive Mode Selector της Suzuki και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Suzuki Traction Control System με λειτουργία G (χώμα), τη λειτουργία Rear ABS OFF και το σύστημα Bi-Directional Quick Shift της Suzuki. 

Νέος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 

Ο νέος δικύλινδρος παράλληλος κινητήρας με 2 Ε.Ε.Κ. έχει χωρητικότητα 776 κ. εκ. και σύμφωνα με τον κατασκευαστή προσφέρει, ομαλή και ελεγχόμενη δύναμη ήδη από τις χαμηλές στροφές παραμένοντας εύστροφος και πρόθυμος μέχρι και  τις ψηλές στροφές λειτουργίας του. Ο στρόφαλος είναι χρονισμένος στις 270 μοίρες κάτι που συμβάλλει στη διατήρηση του τρόπου απόδοσης αλλά και του γνώριμου ήχου των V-twin της Suzuki. Άλλα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι : To σύστημα αντίβαρων της Suzuki με δυο άξονες, το νέο σύστημα ελέγχου ψύξης που συμβάλλει στην γρήγορη προθέρμανση και τη διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας του κινητήρα και τα τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα σώματα ψεκασμού.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και ο συμπλέκτης έχει σύστημα υποβοήθησης (SCAS) για μικρότερη δύναμη ενεργοποίησης. 

Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) περιλαμβάνει το  Drive Mode Selector που υποστηρίζει  τον αναβάτη στην προσαρμογή των επιδόσεων ανάλογα με στις συνθήκες οδήγησης. Το Suzuki Traction Control System έχει 3 ρυθμίσεις λειτουργίας (+ OFF) και τη νέα  λειτουργία G (χώμα) ως τέταρτη επιλογή. Επίσης υπάρχουν σύστημα ride-by-wire, σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, σύστημα ABS με δύο ρυθμίσεις και λειτουργία Rear ABS OFF, σύστημα Easy Start της Suzuki, λειτουργία υποβοήθησης ξεκινήματος (Low RPM Assist).. 

Σε ότι αφορά το πλαίσιο ο νέος ατσάλινος σκελετός, ειδικά σχεδιασμένος για τη V-STROM 800DE, είναι πιο άκαμπτος με στόχο την σταθερότητα και την αντοχή στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι της Hitachi Astemo (SHOWA) έχει διαδρομή 220mm και η επίσης της Hitachi Astemo (SHOWA) πίσω ανάρτηση έχει διαδρομή 220mm. Η προ φόρτιση ελατηρίου μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα με το χέρι.

Τα δύο μπροστινά πλευστά δισκόφρενα έχουν διάμετρο ø310mm και οι δαγκάνες είναι τεραέμβολες. Οι νέοι τροχοί είναι με ακτίνες και φοράνε τα διπλής χρήσης Dunlop TRAILMAX MIXTOUR, 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 20 λίτρων κάτι που βοηθάει στη μεγάλη αυτονομία.

Τέλος, οι προβολείς είναι LED όπως είναι και τα φώτα θέσεως.

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2023 και η τιμή του θα ανακοινωθεί σύντομα.

Το νέο V-STROM 800DE είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία ΕΔΩ

 

 

 

 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese