Εντυπωσιακή Beach Scrambler Yamaha TTR 250 από την Purpose Built Moto

Τα οικονομικά bonus του Bagnaia για την σεζόν του 2022
20 Νοεμβρίου 2022
Η ομάδα Yamaha Ténéré World Raid στις εγκαταστάσεις της Riders for Health
21 Νοεμβρίου 2022

Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η δημιουργία χειροποίητων custom μοτοσυκλετών ,ειδικά σε στυλ scrambler και cafe racer, υπήρχε ήδη από τις αρχές του 2000 άλλα την τελευταία δεκαετία με την εμπλοκή και μεγάλων κατασκευαστών – Yamaha, Ducati, Honda – σε σχετικούς διαγωνισμούς η δημοτικότητα τους έχει κυριολεκτικά εκτιναχθεί. 

Η βάση για την μετασκευή συνήθως είναι μοτοσυκλέτες 10-20 χρόνια παλιές, που είναι και το όριο όπου η αξία απόκτησης είναι μικρή άλλα ακόμα κυκλοφορούν ανταλλακτικά για αυτές. Σίγουρα έχουμε δει μετασκευές και σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες όπως επίσης, σπανιότερα, σε κλασικές (30+ χρόνια παλιές) μοτοσυκλέτες. 

Σε ότι αφορά τον κυβισμό ή τον τύπο κυριολεκτικά δεν υπάρχει περιορισμός, έχουμε δει κατασκευές με βάση ταπεινά μοτοποδήλατα 50 κ.εκ άλλα και εντυπωσιακές superbike. 

Συνήθως οι δημιουργίες αυτές είναι έργο μικρών ειδικευμένων κατασκευαστών – Garage – ή παθιασμένων ιδιωτών που πιάνουν τα χέρια τους και έχουν κατάλληλο χώρο και εξοπλισμό. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Tom Gilroy, ιδιοκτήτης της Purpose Built Moto, από τη μακρινή Αυστραλία, χρησιμοποίησε σαν βάση μια Yamaha TTR250 του 1999 για να δημιουργήσει μια Beach Scrambler μοτοσυκλέτα. 

Από την TTR 250 κράτησε τον κινητήρα, το πλαίσιο με το ψαλίδι, τις αναρτήσεις και τα φρένα μαζί με τα κέντρα των τροχών. 

Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα εξαρτήματα επάνω στη μοτοσυκλέτα είναι χειροποίητα με βάση είτε τα στοκ της μοτοσυκλέτας, όπως τα τροποποιημένα πλαϊνά καπάκια είτε με εξαρτήματα από άλλες μοτοσυκλέτες, όπως το ρεζερβουάρ από Honda CG 125 και η αντλία του εμπρός φρένου από Kawasaki Ninja 250 . 

Επίσης ορισμένα εξαρτήματα όπως τα φώτα και τα φλάς, το τελικό της εξάτμισης και το μπροστινό φτερό προέρχονται από ειδικούς κατασκευαστές. 

Τέλος το χαμηλό τιμόνι είναι της Pro Taper, τα νέα μαύρα στεφάνια (19” και 17”) των τροχών είναι της Exel και φοράνε On Off ελαστικά Continental TKC80. 

Το τελικό αποτέλεσμα είναι σίγουρα εντυπωσιακό, όπως σίγουρα εντυπωσιακός ήταν και ο χρόνος εργασίας και το κόστος των πρόσθετων εξαρτημάτων που χρειάστηκαν για τη δημιουργία αυτής της custom μοτοσυκλέτας. 

 

 

 

 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese