Η Ινδονησία στοχεύει να έχει 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά δίκυκλα μέχρι 2025

Honda: Δημοσιεύτηκαν τα σχέδια του πρώτου ηλεκτρικού σκούτερ
18 Οκτωβρίου 2022
QJ SVT650: Θα έχουμε και «V-Strom» με κινητήρα V – Aναμένεται στην EICMA
18 Οκτωβρίου 2022

Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Η Ινδονησία στοχεύει να έχει δύο εκατομμύρια ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στους δρόμους της μέχρι το 2025, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της χώρας.

Η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) – ή τουλάχιστον από αυτούς που καίνε αποκλειστικά ορυκτά καύσιμα – στους ηλεκτρικούς κινητήρες για να τροφοδοτήσουν οχήματα είναι κάτι που σχεδόν όλες χώρες πρέπει επί του παρόντος να εξετάσουν ως ενδεχόμενο.

Μέρος του προβλήματος με αυτό είναι το κόστος των νέων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και η σχετική έλλειψη αυτονομίας σε σύγκριση με τα οχήματα ICE που τα καθιστά μη βιώσιμα για πολλούς ανθρώπους, ειδικά εκείνους χρειάζονται ή θέλουν να διανύουν περισσότερα από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.

Όμως, στις περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι αναζητούν μια εναλλακτική λύση μεταφοράς στην τρέχουσα μέθοδο ICE και δεν θέλουν να πάνε ιδιαίτερα μακριά, υπάρχουν διαθέσιμες ηλεκτρικές επιλογές. Ιδιαίτερα, τα ηλεκτρικά δίτροχα μπορούν να καλύψουν αυτό το κενό, και στην Ινδονησία εκεί είναι που βασίζονται.

Η New Straits Times αναφέρει ότι ο υπουργός Μεταφορών της Ινδονησίας, Budi Karya Sumadi, βλέπει την τεράστια βιομηχανία μοτοσυκλετών της Ινδονησίας ως ευκαιρία να επιταχύνει την αλλαγή από ICE σε ηλεκτρικά και θέλει να δει δύο εκατομμύρια ηλεκτρικά δίτροχα στους δρόμους της Ινδονησίας μέχρι το 2025.
Η Ινδονησία είναι μια περίπτωση που μοιάζει ίσως με τους γείτονές της στη Νοτιοανατολική Ασία, αλλά σε σύγκριση με εμάς εδώ στα Βαλκάνια και τους γείτονές μας, ίσως υπάρχει λιγότερη ομοιότητα, επειδή τα δίτροχα είναι ήδη η κύρια και κύρια μέθοδος μεταφοράς σε αυτά τα μέρη.

Όμως, εκτός από τη δημοτικότητα των μοτοσυκλετών, πολλά από τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει η Ινδονησία στις φιλοδοξίες της για ηλεκτροκίνηση είναι παρόμοια με εκείνα στο δικό μας μέρος του κόσμου και ένα από τα πιο θεμελιώδη είναι η υποδομή, δηλαδή να στηθούν σταθμοί όπου τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούν να φορτίζουν σε διάφορα σημεία της χώρας. Και ειδικά όταν μιλάμε για μια χώρα διασκορπισμένη σε χιλιάδες νησιά, αυτό αποτελεί μια πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η Ινδονησία. 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese