Η νέα Black Flag BD500 από την κινεζική Benda

EICMA 2022: Honda CL500 Η επιστροφή των off-road του 1960
8 Νοεμβρίου 2022
EICMA 2022: TERA και BX450 για off-road αναζητήσεις
8 Νοεμβρίου 2022

Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Μια μαύρη σημαία δεν είναι ενα θετικό σημάδι, ειδικά αν βρίσκεσαι σε αγώνα μέσα σε πίστα. Το να κυματίζει εκεί μια μαύρη σημαία σημαίνει ότι πρέπει ο αναβάτης να επιστρέψει στα pits λόγω παραβίασης ασφαλείας ή προβλήματος με το όχημά του. Εν τω μεταξύ, στην ανοιχτή θάλασσα, το να βλέπεις ένα πλοίο με μαύρη σημαία να κατευθύνεται προς το μέρος σου θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει ότι οι μέρες σου είναι μετρημένες (ειδικά αν ήσουν στην Καραϊβική κατά την χρυσή εποχή της πειρατείας).

Πράγματι, μια μαύρη σημαία είναι σημάδι όχι και τόσο καλών πραγμάτων, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών Benda να αποκαλεί το νεότερο cruiser της Black Flag.

Για αρχή, το νέο αυτό μοντέλο δεν μοιάζει με κανένα άλλο cruiser στην αγορά αυτή τη στιγμή, καθώς διαθέτει κινητήρα V4. Όχι οποιονδήποτε V4 όμως, αλλά έναν V4 500cc. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Benda έχει επιλέξει μια τόσο περίεργη διαμόρφωση κινητήρα σε ένα cruiser, καθώς μικροί V4 κινητήρες έχουν βρεθεί σε sport  μοτοσυκλέτς στο παρελθόν.

Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας είναι ένας υγρόψυκτος V4 496cc,  με fuel-injection, με μέγιστη ισχύ 56,3 ίππων και 42 N/m ροπής. Στέλνει την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω ενός σασμάν έξι ταχυτήτων. Αν και τα νούμερα αυτά μπορεί να φαίνονται αρκετά εντυπωσιακοί, η BD500 Black Flag δεν θα είναι μάλλον ιδιαίτερα γρήγορο, καθώς ζυγίζει 241 κιλά.

Στυλιστικά, η BD500 Black Flag παίρνει μερικά νεο-ρετρό σχεδιαστικά στοιχεία και είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από τα δυτικά αντίστοιχά του. Διαθέτει χαμηλό ύψος σέλας και φαρδύ τιμόνι, ενώ μπροστά, ένα λεπτό, στρογγυλό φανάρι ολοκληρώνει την αισθητική της μοτοσυκλέτας. Την εικόνα συμπληρώνουν δύο εντυπωσιακές εξατμίσεις και οι ζάντες αλουμινίου. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά, διαθέτει ημιψηφιακό πίνακα οργάνων, cruise control, ακόμη και αμορτισέρ ανάρτησης αέρα. Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την απόδοση όσον αφορά τα καύσιμα. Τέλος, στην στάνταρ εκδοση περιλαμβάνεται εμπρός και πίσω ABS. 

Όσο για την τιμολόγηση και τη διαθεσιμότητα, εδώ είναι που τα πράγματα γίνονται λίγο θολά. Η Benda δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή της BD500 Black Flag και αναμένεται (τουλάχιστον επί του παρόντος) να είναι ένα μοντέλο αποκλειστικά για την κινεζική αγορά. Έτσι, εάν για κάποιο λόγο είχατε την ελπίζα να αποκτήσετε αυτή την μοτοσυκλέτα στο μέλλον, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα είναι κάτι τόσο εύκολο. 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese