Η Yamaha ετοιμάζει ηλεκτρικό Trial

«Γλυκιά» συνεργασία Piaggio και Baci
26 Μαρτίου 2022
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας Triumph με την Gibson
27 Μαρτίου 2022

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha έχει ξεκινήσει δυνατή επίθεση στην ηλεκτροκίνηση και μάλιστα σε πολλαπλά μέτωπα. Πριν απόH ΤΥ-Ε 2.0 βρίσκεται στο πλάνο μηδενισμού αποτυπώματος άνθρακα της Yamaha μέχρι το 2050. περίπου έναν μήνα μας παρουσίασε το πρόγραμμα Switch On το οποίο περιελάμβανε δύο νέα ηλεκτρικά scooter, το E01 και το Neos, ένα ηλεκτρικό moped το B01 και τρία νέα ηλεκτρικά ποδήλατα.

Το πιο «φρέσκο» project της Yamaha στον τομέα της ηλεκτροκίνησης είναι μια μοτοσικλέτα Trail. Το μοντέλο ονομάζεται TY-E 2.0 και είναι ουσιαστικά η εξέλιξη του πρωτότυπου TY-E το οποίο είχε παρουσιαστεί πίσω στο 2018 από τη Yamaha στην πρώτη της προσπάθεια να μπει στον κόσμο των ηλεκτρικών Trial. Το νέο αυτό μοντέλο έχει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες μηχανικές λύσεις με την εταιρεία να αναφέρει πως θα είναι πιο διασκεδαστικό και ικανό από οποιοδήποτε μοντέλο Trial με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η σύγχρονη μπαταρία λιθίου είναι σχεδιασμένη από τη Yamaha.

 

Η μοτοσικλέτα θα βρίσκεται στο σταντ της Yamaha στην Έκθεση Μοτοσικλέτας του Τόκιο

Το TY-E 2.0 διαθέτει ένα πολύ πρωτοποριακό πλαίσιο monocoque το οποίο είναι από συνθετικό laminate για Ο Kenichi Kuroyama θα είναι ο αναβάτης που θα οδηγήσει τη μοτοσικλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial.μείωση του βάρους και ιδανική ευελιξία. Το μυστικό εδώ είναι ότι το σύνολο κινητήρα/μπαταρία βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένο στο πλαίσιο για την καλύτερη δυνατή ισορροπία. Η μπαταρία είναι ολοκαίνουρια με χαμηλό βάρος, σχεδόν 20% μειωμένο σε σχέση με το πρώτο TY-E και με δυόμιση φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Το σημείο στο οποίο παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι το σύνολο συνδυάζεται με υδραυλικό συμπλέκτη και άξονα εξισορρόπησης ροπής (flywheel) τα οποία ελέγχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Με αυτόν τον τρόπο ο αναβάτης διατηρεί την εξαιρετική αίσθηση οδήγησης ενός κανονικού Trail απολαμβάνοντας παράλληλα εξαιρετικό επίπεδο ελέγχου και πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το βάρος του TY-E 2.0 είναι στα 70 κιλά. Η μοτοσικλέτα θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trail σε επιλεγμένους αγώνες με την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha.

Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι λίγο πάνω από 70 κιλά.

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese