ΚΥΜCO DT X360: Πρώτες δοκιμές στην Ταϊβάν

Νέος αντιπρόσωπος GASGAS στην Ελλάδα η KTM South East Europe
23 Φεβρουαρίου 2021
Super Soco 2021: O Jorge Lorenzo αποκάλυψε τα τρία νέα μοντέλα (Video)
24 Φεβρουαρίου 2021

Νέοι δρόμοι – με παρονομαστή Adventure

Το Kymco DT X360 αποτελεί το πρώτο μοντέλο των Street Adventure Scooter, μιας κατηγορίας που δημιούργησε η μεγάλη ταϊβανέζικη εταιρία σκούτερ. Η εμφάνιση του παραπέμπει στην περιπέτεια, φοράει ελαστικά με έντονη χάραξη και το μεγάλο στοίχημα που μας θέτει είναι να ανακαλύψουμε τις χρήσεις του… πέραν της πεπατημένης.


Στη Ταϊβάν, η Kymco έχει ήδη προχωρήσει σε δημοσιογραφική παρουσίαση των μοντέλων του 2021, ωστόσο η πανδημία του κορωνοϊού επέβαλε ει δυνατόν ελεγχόμενες και περιορισμένες καταστάσεις για αυτό και η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια πίστα καρτ. Αυτό μπορεί να ήταν ένα πεδίο που ταίριαζε γάντι στο Kymco KRV 180, αλλά για το Κymco DT X360 (διαβάστε την πλήρη παρουσίασή του εδώ), μας δίνει μόνο τις μισές από τις εντυπώσεις που θα θέλαμε, αφού το ζητούμενο για αυτό τα μοντέλο, είναι η απόδοση του σε δρόμους που απέχουν πολύ από το ιδανικό, και βεβαίως και χωματόδρομους.

Όπως και να έχει πάντως, ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, η πρώτη επαφή με το μοντέλο έχει την δική της αξία, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για το σκούτερ που αποτελεί το μεγαλύτερο “μυστήριο” για το 2020.


YSS Hybrid Shock

Ας δούμε τι αναφέρουν οι συνάδελφοί από την ιστοσελίδα Supermoto8 της Ταϊβάν.

Η εμφάνιση του DT X360 είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή όταν το βλέπεις από κοντά, με το προτεταμένο ρύγχος μπροστά να κλέβει τις εντυπώσεις. Η σχεδίαση του, πιστεύουν ότι από μόνη της θα αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο για την αγορά του, ειδικά από αυτούς που αρέσκονται στην crossover φιλοσοφία. που έχει εκφραστεί από πολλά δίτροχα και τετράτροχα στις μέρες μας, αποτελώντας μια πολύ δημοφιλή τάση.

Το DT X360 ποντάρει πολύ στην πολυεπίπεδη διάταξη των όγκων και των επιφανειών, που ορίζονται από δυναμικά “κοψίματα” και αιχμές. Πέραν του μπροστινού μέρους, το τριών τμημάτων φωτιστικό σώμα στην ουρά, αποτελεί ένα εντυπωσιακό στοιχείο.


Spiliotis Fabri Push and Block

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, με Keyless έλεγχο του κεντρικού διακόπτη, πλήρως ψηφιακό και όμορφα σχεδιασμένο πίνακα οργάνων, ΑΒS και Traction Control.

Σε πρακτικό επίπεδο το ντουλαπάκι στην ποδιά με παροχή φόρτισης USB, αλλά και η καλυπτόμενη με καπάκι παροχή φόρτισης USB στο κέντρο του τιμονιού, για την τροφοδοσία κινητών η GPS που χρησιμοποιούνται για πλοήγηση, έχουν εξαιρετική λειτουργικότητα.

Κάτω από την σέλα, υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, ικανός να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη και αρκετά μικροπράγματα.

Ο κινητήρας προέρχεται από το Downtown 350 (δηλαδή μονοκύλινδρος 321 cc) και αποδίδει 28,4 ίππους στις 7.250 rpm και 3,0 kgm ροπής στις 5.750 rpm.

Αρχικά μπαίνοντας στην πίστα με το Kymco DT X360, υπήρχε μια επιφύλαξη σχετικά με το πώς θα τα καταφέρει το σκούτερ σε αυτό το – φαινομενικά ασύμβατο με το χαρακτήρα του πεδίο, αλλά τελικά η συμπεριφορά του αποδείχθηκε μια ευχάριστη έκπληξη!

Απρόσμενα ευέλικτο το DT X360 και με την αρωγή του ικανού σε όλο τα φάσμα της λειτουργίας κινητήρα, προσέφερε διασκέδαση στην πίστα και εξάντλησε άνετα το όρια των κλίσεων του, ξύνοντας το διπλό σταντ του στην άσφαλτο.

Τα δε ελαστικά διπλής χρήσης απέδωσαν πολύ καλά, με το κράτημα να είναι σε κάθε περίπτωση ικανοποιητικό.



Παρά το ότι η Kymco δεν ανάφερε λεπτομέρειες σχετικά με τις αναρτήσεις και τα χαρακτηριστικά τους, αυτές παρουσίασαν ένα μεγάλο εύρος διαδρομής, χωρίς να το εξαντλούν ακόμα και όταν το μπροστινό πιεζόταν αρκετά στα φρένα, πριν την είσοδο στις στροφές.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στο Supermoto8, το DT X360 τους έδωσε την εντύπωση ότι προσφέρει ένα μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας σε σχέση με τα συμβατικά σκούτερ, σε ότι αφορά στη δυνητική του ικανότητα για κίνηση σε διάφορες ποιότητες δρόμου, ακόμα και εκτός δρόμου.

Φυσικά αυτό είναι κάτι που πρέπει να διαπιστωθεί και στην πράξη, σε πραγματικές συνθήκες.

Αυτό που αντιλήφθηκαν πάντως όλοι οι παρευρισκόμενοι στην εκδήλωση, είναι ότι η Kymco έχει μπει σε μια νέα τροχιά – με μοντέλα όπως τα DT X360, KRV 180 και CV3 – κι έτσι όχι απλά αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό στα ίσα, αλλά κινούμενη θαρραλέα και δυναμικά, δημιουργεί νέες κατηγορίες σκούτερ.

Πηγή: www.Supermoto8.com

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese