ΚEEWAY VIESTE 125 2021: Νέος παίκτης στα Mini-GT

Suzuki Hayabusa 2021: Πρώτη φωτογραφία τελικής έκδοσης!
1 Φεβρουαρίου 2021
BMW: Κατασκευή 3D Printing εξαρτημάτων στην πίστα!
1 Φεβρουαρίου 2021

Eπένδυση στα σκούτερ πόλης

Όπως δείχνουν οι πωλήσεις της κατηγορίας πανευρωπαϊκά, οι αστικοί αναβάτες της Γηραιάς Ηπείρου, αρέσκονται στην άνεση αλλά δεν θέλουν ανοικονόμητο μέγεθος και έτσι η Keeway, θα διαθέτει πολύ σύντομα στην αγορά, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής φυσικά, το νέο μοντέλο Vieste 125. Aς το γνωρίσουμε καλύτερα λοιπόν!

Πρώτα απ΄όλα να ξεκαθαρίσουμε πoιο είναι το εταιρικό προφίλ της Keeway. Η Keeway, με έδρα την Ουγγαρία, είναι ο ευρωπαϊκός σύνδεσμoς του κινεζικού κολοσσού της Qianjiang, στην οποία μεταξύ άλλων ανήκει και η Benelli.

Aν δεν γνωρίζετε ποια είναι η Qinajiang, αποτελεί μια κατασκευάστρια εταιρία με έτος ίδρυσης το 1958 και ετήσια παραγωγή 1,5 εκατομμυρίων δίτροχων, καθιστώντας την ως μια από της μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής σκούτερ, παπιών και μοτοσυκλετών όχι μόνο στην Κίνα αλλά σε ολόκληρη την Ασία.

Το Keeway Vieste 125 δεν είναι μοντέλο της Qianjiang/Keeway αλλά μίας άλλης μεγάλης κινεζικής εταιρίας, της Longjia.

Oι Ευρωπαίοι αντιπρόσωποι ζητούσαν επίμονα από την Qianjiang / Keeway ένα μοντέλο της κατηγορίας των MiniGT και μέσω εταιρικής αλληλεγγύης (και συμφωνίας προφανώς) αυτό βρέθηκε στην γκάμα της Longjia, πέρασε όλους τους ποιοτικούς ελέγχους και στα standard της Qianjiang και έτσι, πρόκειται να έρθει στην Ευρώπη ως rebranded, με τα λογότυπα της Keeway.

Πρόκειται λοιπόν για ένα σύγχρονο μοντέλο της κατηγορίας, με το χαρακτηριστικό τούνελ να καταλαμβάνει το μέσο του δαπέδου κατά τον διαμήκη άξονα. Η σχεδίαση του είναι σύγχρονη και σε κάθε περίπτωση επίκαιρη, ακολουθώντας χωρίς να αντιγράφει, το αισθητικό πρότυπο των υπόλοιπων μοντέλων που απαρτίζουν την κατηγορία.

Σημείο που προσδίδει ξεχωριστό χαρακτήρα στο Keeway Vieste 125 είναι σίγουρα η μάσκα και οι προβολείς, αποπνέοντας έναν δυναμισμό. Συνολικά, θα λέγαμε ότι δεν παρατηρείται σε καμία περίπτωση υστέρηση και εκπτώσεις στο αισθητικό κομμάτι, όποια γωνία και σημείο του σκούτερ και αν εξετάσει κανείς.

Με μια απλή ματιά καταλαβαίνει κανείς ότι το Vieste 125 ανήκει ξεκάθαρα στα σκούτερ GT, έστω και στα Mini, αφού η χαμηλή σέλα στα 775 mm το τιμόνι που έρχεται πολύ κοντά στον οδηγό και οι επικλινείς προτατεμένες πλατφόρμες για τα πόδια, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για το ποιόν του.

Ο κινητήρας του Keeway Vieste 125 είναι αερόψυκτος και τετραβάλβιδος, αποδίδοντας 10,5 ίππους στις 7.000 rpm. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 13 ιντσών μπροστά και πίσω και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70-13 και 130/70-13 αντιστοίχως, ενώ τα φρένα αποτελούνται από μονούς δίσκους τύπου μαργαρίτας διαμέτρου 240 και 215 mm και είναι συνδυασμένοι σε ότι αφορά στην διαδικασία της πέδησης. Μπορεί να απουσιάζει το ABS, αλλά τη τριπίστονη δαγκάνα μπροστά (!) αποζημιώνει κατά κάποιο τρόπο την έλλειψη αυτή.

Οι αναρτήσεις είναι συμβατικές και αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε 5 θέσεις.

Ο εξοπλισμός του Keeway Vieste 125 περιλαμβάνει LED φώτα μπροστά και πίσω, ντουλαπάκι στο αριστέρο μέρος της ποδιάς, θύρα φόρτισης USB, keyless σύστημα εκκίνησης, άνοιγμα σέλας και τάπας βενζίνης μέσω διακόπτη (χωρίς χρήση κλειδιού), καθώς και πίνακα οργάνων αποτελούμενο από δυο αναλογικά ρολόγια και μια μεγάλη LCD οθόνη ανάμεσα τους.

Κάτω από την σέλα, και σύμφωνα με την εταιρεία, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, ενώ ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του χειρολαβές και πτυσσόμενα μαρπσπιέ μοτοσυκλετιστικού τύπου για την στήριξη του.

Το βάρος του Keeway Vieste 125 είναι 134 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, 9,5 λίτρα. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί η ακριβής ημερομηνίας άφιξης του μοντέλου στην ελληνική αγορά και η τιμή του.

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese