Νέα Ducati Diavel V4 με 168 ίππους!

Νέο Ducati Diavel 2023: Έγινε V4 [VIDEO]
29 Οκτωβρίου 2022
Πώς αλλάζει η σύνθεση των MotoGP για το 2023;
29 Οκτωβρίου 2022

Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

H Ducati κατά τη διάρκεια του 6ου επεισοδίου της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2023, με τίτλο Dare to be Bold, παρουσίασε την αναμενόμενη Νέα Diavel V4 με σημαντικότερη αλλαγή την αντικατάσταση του V2 κινητήρα με το νέο V4 Granturismo

Πέρα από τον κινητήρα η νέα Diavel έχει αλλαγές και στην εμφάνιση με χαρακτηριστικότερες τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω που σχηματίζουν ένα μοναδικό και άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα με δυο αντικριστά C και την εξάτμιση με το χαρακτηριστικό τετραπλό τελικό. Ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο της Diavel V4 είναι το τεράστιο πίσω ελαστικό 240/45.

Η νέα μοτοσυκλέτα είναι επίσης συνολικά 13 κιλά ελαφρύτερη από την προηγούμενη με το γεμάτο βάρος να είναι στα 236 κιλά κάτι που σε συνδυασμό με την σέλα που είναι χαμηλά στα μόλις 790 mm βοηθάει τους αναβάτες κάθε ύψους. 

 

Δυνατή, σπορ με κομψή και “έντονη” εμφάνιση η Diavel V4 σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη και δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο – Dare to be Bold.- της παρουσίασης.

 

 

 

 

Πέρα από τη μοναδική εμφάνιση η Diavel V4 εκπλήσσει με τις επιδόσεις της ειδικά την εντυπωσιακή επιτάχυνση, 0 – 100 km/h σε λιγότερο από 3′, που σε ένα ποσοστό οφείλεται και στις επιδόσεις του νέου κινητήρα. Του νέου σύγχρονου V4 Twin Pulse κινητήρα 1.158 cc με απόδοση 168 ίππων, άφθονη ροπή 12,8 kgm και γραμμική απόδοση από τις χαμηλές στροφές.

Ο νέος V4 Granturismo που πρωτοείδαμε στη νέα Multistrada V4 είναι 5 κιλά ελαφρύτερος από τον προηγούμενο V2, έχει μικρότερες διαστάσεις και έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα τον μεγάλων διαστημάτων για σέρβις, 15.000 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών και 60.000 για ρύθμιση βαλβίδων!

Επίσης είναι εφοδιασμένος, όπως και αυτός της νέας Ducati Multistrada V4 Rally με σύστημα απενεργοποίησης της πίσω μπάντας κυλίνδρων όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη ή κινείται με λίγο γκάζι.

Για αυτούς που ζητάνε κάτι παραπάνω στις επιδόσεις και τον ήχο η Ducati έχει σαν έξτρα ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης, μόνο για πίστα, με τελικά τιτανίου και κάλυμμα από ανθρακονήματα που είναι 11 κιλά ελαφρύτερο και αυξάνει την ισχύ στους 177,5 ίππους.

Φυσικά τον εξελιγμένο κινητήρα συνοδεύει και ένα αντίστοιχα εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει 3 Power Modes και τέσσερα προγράμματα οδήγησης – Sport, Touring, Urban και το νέο Wet – που είναι σχεδιασμένο για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Τα προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και την παρέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (Ducati Traction Control, Cornering ABS και Ducati Wheelie Control) ανάλογα με τις ανάγκες του.

Επίσης διαθέτει Cruise Control για άνεση στα ταξίδια, Launch Control για απίστευτες ασφαλείς εκκινήσεις και Ducati Quick Shift για γρήγορες και ξεκούραστες αλλαγές ταχυτήτων.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι και η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών κάνουν τις ρυθμίσεις των επιλογών εξαιρετικά εύκολη υπόθεση. Η οθόνη έχει δυνατότητα σύνδεσης (Bluetooth) με smartphone για κλήσεις, μηνύματα κειμένου και μουσική ή χρήση του έξτρα συστήματος πλοήγησης turn.

Το όνομα Ducati είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την σπορ συμπεριφορά και τους αγώνες, φυσικά η Diavel, παρά τον cruiser χαρακτήρα της, δεν αποτελεί εξαίρεση.

Οι επιδόσεις του V4 Granturismo συνδυάζονται με ένα ανάλογα σύγχρονο και εξελιγμένο πακέτο πλαισίου αναρτήσεων και φρένων. Η Diavel V4 χάρη και στο μονοκόκ αλουμινένιο πλαίσιο έχει βάρος 223 κιλά, 13 λιγότερα από την προηγούμενη Diavel 1260 S.

Σε ότι αφορά τις αναρτήσεις εμπρός είναι εφοδιασμένη με ένα ανεστραμμένο (USD) πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50 mm και πίσω με μονό αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενα και τα δύο. Τα φρένα προδιαγραφών κατηγορίας supersport είναι με 3 δίσκους 330 mm, εμπρός με ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema και εξελιγμένο σύστημα ABS.


Όσοι επιθυμούν να βελτιώσουν τις δυνατότητες ή να δημιουργήσουν τη δική τους μοναδική Diavel V4 θα βρουν πολλές επιλογές στον κατάλογο της Ducati Performance, ξεκινώντας από τις σκληρές πλαϊνές τσάντες χωρητικότητας 48 (που πιάνουν στις ενσωματωμένες βάσεις) που σε συνδυασμό με την πλάτη του συνοδηγού επιτρέπουν άνετα ταξίδια ακόμα και με επιβάτη.

Η σπορ πλευρά της Diavel V4 ενισχύεται από το προδιαγραφών (street-legal) τελικό εξάτμισης με κάλυμμα από τιτάνιο και τα διάφορα billet ή από ανθρακονήματα εξαρτήματα, οι σφυρήλατοι τροχοί και οι δαγκάνες φρένων σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα.

Διαθέσιμα χρώματα: Ducati Red και Μαύρο

 

 

 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese