Ποιός είπε ότι το Suzuki V-Strom δεν πάει χώμα;

Triumph 120 Years: Παρέλαση θρύλων στο MotoGP του Silverstone
16 Αυγούστου 2022
ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ VESPA ΚΑΒΑΛΑΣ: 36η Πανελλήνια Συνάντηση Βέσπα
16 Αυγούστου 2022

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το Suzuki V-Strom 650 είναι χωρίς αμφιβολία μια μοτοσικλέτα που αγαπήθηκε πολύ από το ελληνικό κοινό. Η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ο αναβάτης για άνεση, ασφάλεια, επιδόσεις, πρακτικότητα στην καθημερινότητα και αρκετά μεγάλες ταξιδιωτικές ικανότητες. Μπορεί λοιπόν να βρίσκεται ανάμεσά μας σχεδόν μια 20ετία, ωστόσο παραμένει φρέσκο και χρηστικό.

Στο πέρασμα των χρόνων το V-Strom 650 είχε τη φήμη μιας μοτοσικλέτας περισσότερο ικανής στην άσφαλτο H μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε στο Adventure Biker Festival.και λιγότερο στο χώμα. Οι άνθρωποι της αγωνιστική ομάδα Supercross, Team SR75 στη Μεγάλη Βρετανία παρόλα αυτά είχαν διαφορετική άποψη και προχώρησαν στη μετατροπή μιας V-strom σε ένα «όπλο» έτοιμο να κατακτήσει τις χωμάτινες διαδρομές.

Το πρώτο και βασικό στοιχείο που άλλαξε σε αυτό το Suzuki ήταν οι τροχοί οι οποίοι από 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, έγιναν 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω με ακτινωτές ζάντες και τρακτερωτά ελαστικά.

Το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα της Renthal από RM-Z450 και η σέλα είναι της Motoseat, ενώ η εξάτμιση είναι της FMF από τιτάνιο. Η SR75 έχει χρησιμοποιήσει ελαφρύτερη μπαταρία, ενώ οι αναρτήσεις έχουν ανακατασκευαστεί για να γίνουν πιο ανθεκτικές στην εκτός δρόμου χρήση. Στο αισθητικό κομμάτι, η GP Grafix ανάλαβε να σχεδιάσει ένα κιτ από αγωνιστικά αυτοκόλλητα και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese