Στις 50,000€ η Aprilia RSV4 Xtrenta!

Ιταλία 2022: Μικρή αύξηση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών το Α’ 6μήνο
5 Σεπτεμβρίου 2022
Ducati Streetfighter V4 Lamborghini: Ακραίος συνδυασμός σπορ χαρακτήρας, σπανιότητας και ελκυστικής εμφάνισης
5 Σεπτεμβρίου 2022

Tου Δημήτρη Διατσίδη

 

Στη διάρκεια του GP του Σαν Μαρίνο η Aprilia επέλεξε να παρουσιάσει μια μοναδική μοτοσυκλέτα, που γεννήθηκε για να γιορτάσει τα 30 χρόνια από τον πρώτο Παγκόσμιο Τίτλο της Ιταλικής εταιρίας στα Grand Prix.

Θα παραχθεί σε 100 κομμάτια με τιμή 50,000€ (χωρίς ΦΠΑ) για τους φανατικούς φίλους των σούπερσπορ μοτοσυκλετών που μπορούν να εκτιμήσουν την πραγματική τεχνολογία του MotoGP που ενσωματώνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Ο Pierro Taramasso Διευθυντής MotoGP της Michelin μου έλεγε χθες ότι σκέφτεται σοβαρά να την αγοράσει, καθώς θεωρεί καλή την τιμή για όλα αυτά που προσφέρει η RSV4 Xtrenta και λίγο αργότερα ο Massimo Rivola Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Aprilia, μου εξήγησε ότι μόνο τα αεροδυναμικά βοηθήματα και το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας κοστίζουν 12,000€, ενώ στην τιμή της περιλαμβάνεται και η ιδιαίτερη εξέλιξη που έγινε και συνεχίζεται με τις τελικές δοκιμές στην πίστα του Μουτζέλο να έχουν προγραμματιστεί για την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου.

Η Aprilia RSV4 XTrenta, είναι ένα προϊόν του Αγωνιστικού Τμήματος του Νοάλε, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βενετία, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της πολύ πετυχημένης RS-GP που πρωταγωνιστεί φέτος στις πίστες. 

Η απόδοση είναι στους 230 ίππους, το βάρος μόλις στα 166 κιλά, τα ηλεκτρονικά και οι αναρτήσεις είναι κορυφαίας ποιότητας, το σύστημα εξάτμισης προέρχεται από την SC-Project, ενώ το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα, με το μπροστινό να είναι ίδιο με αυτό της μοτοσυκλέτας MotoGP και πίσω και στο κάτω μέρος να έχουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής αεροδυναμικά φτερά!

Το “κουτάλι” όπως λέγεται το κάτω φτερό που μπαίνει στο ψαλίδι το φοράει η RS-GP από το 2019 στο MotoGP. Το αποτέλεσμα όλων των αεροδυναμικών είναι 25% περισσότερη κάθετη δύναμη ή αρνητική άντωση αν θέλετε, ενώ την ίδια στιγμή έχει μειωθεί η οπισθέλκουσα κατά 4%. 

Οι 230 ίπποι από τον V4 κινητήρα διαχειρίζονται από τα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και στον τομέα του πλαισίου οι αναρτήσεις της Ohlins έχουν βελτιωθεί από την Andreani σε συνεργασία με τους μηχανικούς του Aprilia MotoGP. Τα φρένα είναι τα τοπ της αγοράς, από την Brembo με την μπροστινή δαγκάνα GP4-MS και δίσκους 330 χιλ. Οι ζάντες είναι μαγνησίου, οι Marchesini M7R GENESI και φορούν Pirelli Diablo SBK σλικ ελαστικά σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και 200/65 πίσω. Η μείωση του βάρους των τροχών είναι στα 2 κιλά σε σχέση με τους νορμάλ τροχούς.

Τα χρώματα της Aprilia RSV4 XTrenta, προέρχονται από την Aprilia που αγωνίστηκε το 1992 στα 125cc και πήρε τον πρώτο από τους 54 Παγκόσμιους Τίτλους του εργοστασίου. 

Από αύριο 6 Σεπτεμβρίου ανοίγουν οι παραγγελίες στο factoryworks.aprilia.com

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese