Τρίωρος αγώνα Enduro με minibikes στο Τέξας

Daytona Virtus 250 – Για το «οn/off» στοιχείο της πόλης
5 Δεκεμβρίου 2022
Νέο urban adventure scooter Daytona Vitrus 250
6 Δεκεμβρίου 2022

Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Όταν βλέπετε τον αριθμό 180, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεστε; Για πολλούς, είναι μια πλήρης αναστροφή. Αν είστε όμως η Go Power Sports, είναι ένας τρίωρος αγώνας enduro εξ ολοκλήρου με μίνι μοτοσυκλέτες στις άγριες περιοχές του Τέξας.

Τα παιδιά πίσω από το κανάλι Cars and Cameras στο YouTube συμμετείχαν τόσο το 2021 όσο και το 2022. Φυσικά, η πιο πρόσφατη εμπειρία του 2022 αφορούσε τη βελτίωση των λαθών που έγιναν πέρυσι. Δηλαδή, αυτό κάνουν όλοι οι αναβάτες στους αγώνες, έτσι δεν είναι; Συνολικά, η εμπειρία πήγε λίγο καλύτερα, αλλά σίγουρα υπήρχαν κάποια προβλήματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν για το 2023.

Περίπου 60 μοτοσυκλέτες παρατάχθηκαν για να αγωνιστούν το 2022, χωρισμένα σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες. Υπήρχε μια κατηγορία junior, για νέους αναβάτης. Υπήρχαν επίσης δύο ξεχωριστές κατηγορίες για αναβάτες με πλήρεις αναρτήσεις και αναβάτες “σκληρής ουράς”, που επιτρεπόταν να έχουν μόνο μπροστινές αναρτήσεις (η μέση μας πονάει μόνο που το διαβάζουμε). Το πλήρωμα του Cars and Cameras, με την απέραντη σοφία τους, κατασκεύασαν την μοτοσυκλέτα της συμμετοχής τους με πλήρη ανάρτηση μόλις μία ημέρα πριν από τον αγώνα.

Η μοτοσυκλέτα και οι αναβάτες τα πήγαν αρκετά καλά λαμβάνοντας υπόψη, όπως θα δείτε στο βίντεο, ότι η κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας μια μέρα πριν τον αγώνα, μπορεί να μην πάει απαραίτητα όπως σχεδιάζατε. Αν και η ομάδα ήλπιζε να ανέβει στο βάθρο φέτος, δυστυχώς, αυτό δεν συνέβη χάρη σε πράγματα όπως μια αλυσίδα που προσπαθούσε συνεχώς να το σκάσει από το πίσω γρανάζι. Επίσης, χρειάστηκε ποτέ να κρατήσετε ένα χαλαρό καρμπυρατέρ πάνω σε μια μοτοσυκλέτα με το γόνατό σας;

Όπως σημείωσαν αργότερα, αυτά είναι τα είδη των πραγμάτων που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν είχαν μια ή δύο μέρες για να τεντώσουν σωστά την αλυσία και να δοκιμάσουν τη μοτοσυκλέτα πριν την βάλουν στον αγώνα. Η διόρθωση μικρών προβλημάτων και η ρύθμιση της μοτοσυκλέτας θα ήταν ένα σαφές πλεονέκτημα – και είναι κάτι που η ομάδα σχεδιάζει να κάνει σωστά για τον διαγωνισμό της επόμενης χρονιάς.

Όσον αφορά τον αγώνα, οι ζημιές ήταν αρκετά σοβαρές, με ίσως περίπου τους μισούς αναβάτες να μην τελειώνουν τον αγώνα στο τέλος. Η ομάδα ήταν πολύ περήφανη που τερμάτισε τον αγώνα, —και παρόλο που δεν κατέληξε στο βάθρο, το πλήρωμα της C&C κατάφερε να κατακτήσει την πέμπτη θέση στην κατηγορία softtail (πλήρων αναρτήσεων). Η λάσπη και οι αναμνήσεις θα διαρκέσουν μια ζωή – και υπάρχει πάντα η επόμενη χρονιά.

 

 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese