ΥΑΜΑΗΑ ΝΜΑΧ 125 2021: Έφτασε στην Ελλάδα

Η Honda-Σαρακάκης υποστηρικτής του Σπύρου-Μάριου Φουρθιώτη στο FIM CEV REPSOL
2 Μαρτίου 2021
Royal Enfield: Video με δοκιμές νέων μοντέλων 650 κ. εκ. και 350 κ. εκ.
2 Μαρτίου 2021

Ο φίλος της πόλης

Το νέο Yamaha NMAX 125 έφτασε στην ελληνική αγορά με στόχο να καλύψει τη χρήση που η Yamaha ονομάζει Urban Mobility (αστική μετακίνηση). Το ανανεωμένο σε πλήθος σημείων σκούτερ, μοντέλου 2021, βρίσκεται πλέον στο Δίκτυο Επίσημων Συνεργατών Yamaha και πωλείται στην τιμή των 3.290 ευρώ.

Από το 2015 που παρουσιάστηκε, το NMAX 125 αποτελεί το πιο επιτυχημένο μοντέλο της οικογένειας Urban Mobility της Yamaha, έχοντας επιτύχει πωλήσεις 72.000 μονάδων, ενώ μαζί με την έκδοση NMAX 155 αποτελούν το 2/3 των πωλήσεων της εταιρίας στην κατηγορία των αστικών σκούτερ μικρού κυβισμού!

Για το 2021 το μοντέλο ανανεώθηκε και απέκτησε πιο ήπιες σχεδιαστικές γραμμές, διατηρώντας τη γνωστή μορφή του, μαζί με βελτιώσεις σε πολλά σημεία, αλλά και ανανεωμένο κινητήρα προδιαγραφών Euro 5.


YSS Hybrid Shock

Χρησιμοποιώντας Blue Core τεχνολογία, ο κινητήρας των 125 cc επικεντρώνεται στο τρίπτυχο «βελτίωση της καύσης – μείωση των απωλειών της ισχύος – αποδοτική ψύξη».

Ξεχωριστό και μοναδικό στοιχείο του σε σχέση με τους άλλους της κατηγορίας είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVA των βαλβίδων εισαγωγής.

Παράλληλα για φέτος η Yamaha προσθέτει στο NAMX 125 κι άλλο ένα σημαντικό σύστημα, αυτό της λειτουργίας Start & Stop, ακολουθώντας τα βήματα της Honda αρχικά και της Piaggio αργότερα.


Spiliotis Fabri Push and Block

Μακροπρόθεσμα, το Start & Stop, το οποίο προσφέρει δυνατότητα απενεργοποίησης, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης, σβήνοντας και επανεκκινώντας τον κινητήρα αυτόματα χωρίς καθυστέρηση.

Ο κινητήρας έχει ισχύ 12,2 ίππων στις 8.000 rpm και η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι τα 2,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

H Yamaha αναφέρει επίσης ότι το ΝΜΑΧ 125 διαθέτει νέο πλαίσιο και έχει αναθεωρήσει τη σχεδίαση του σκούτερ, με λιγότερες αιχμές (πιο “στρογγυλεμένο”) στο κουστούμι του απ’ ότι στο παρελθόν. Το νέο φωτιστικό σώμα που βρίσκεται στο χαμηλότερο μπροστινό τμήμα της ποδιάς διαθέτει δυο προβολείς LED.


MotoWay-Belray

Επίσης έχει βελτιωθεί η άνεση του αναβάτη, με καλύτερη εργονομικά θέση οδήγησης, πιο αποτελεσματική προστασία από τον αέρα και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Το ύψος της σέλας παραμένει στα λίγα 765 mm, με το βάρος να έχει αυξηθεί από τα 127 στα 131 κιλά.

Οι τροχοί είναι 13 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 130/70 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν μονοί δίσκοι, που ελέγχονται από δικάναλο ABS, ενώ ένα σύστημα Traction Control ολοκληρώνει τον εξοπλισμό μαζί με το Smart Key και τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας που αποκτά το σκούτερ, μαζί με μια νέα ψηφιακή οθόνη LCD στον πίνακα οργάνων.

Περισσότερες πληροφορίες: www.yamaha-motor.eu/gr

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese