28 χρόνια στο Μουτζέλο, με το #28!

MotoGP VIDEO: Αδιανόητο περιστατικό στην Moto3 Q2 μεταξύ Tech3 και της ομάδας του Max Biaggi
17 Σεπτεμβρίου 2022
MotoGP Aragon: Πρωταθλήτρια κόσμου η Ducati! Νίκη Bastianini σε χαοτική εκκίνηση
18 Σεπτεμβρίου 2022

Του Κυριάκου Αντωνίου

Βρεθήκαμε πριν λίγες ημέρες στην θρυλική πίστα του Μουτζέλο στα πλαίσια της Ελληνικής αποστολής με 25 οδηγούς και αρκετούς μηχανικούς, που συμμετείχαν στην εκδήλωση της Extreme Track Days. Η δική μας συμμετοχή έγινε με μια άσπρη Yamaha R6 του 2012, με στάνταρ κινητήρα, αλλά με αξεσουάρ αναρτήσεων και ρυθμίσεις που έκανε η RACETRACK Learning Curves του Ισραηλινού Shai Lev που δραστηριοποιείται στην πίστα των Σερρών.

 

Ο Δημήτρης Διατσίδης επίσης χρησιμοποίησε την ίδια μοτοσυκλέτα, μάλιστα τυχαία η οργάνωση του έδωσε το #28, το ίδιο νούμερο με το οποίο αγωνιζόταν στην Ελλάδα το 1994 με την Yamaha FZR600 που μόλις είχε κάνει την εμφάνισή της τότε. Μάλιστα εκείνη τη χρονιά είχε γίνει η πρώτη Ελληνική απόβαση αγωνιζομένων στο Μουτζέλο, με τη συμμετοχή τους στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV! Στον αγώνα της Supersport 600 ο ΔΔ έτρεξε με το #82, καθώς με το #28 αγωνιζόταν ένας Ιταλός οδηγός.
H συμμετοχή του Δημήτρη Διατσίδη στο Μουτζέλο το 1994!

Τότε είχε τερματίσει στην 12η θέση, με χρόνο ταχύτερου γύρου 2:12.67 και στην 3η θέση ανάμεσα στους Έλληνες πίσω από τον αείμνηστο Βασίλη Παπαγεωργίου και τον ομόσταυλό του τότε Σάκη Πουρνάρα. 

Η μοτοσυκλέτα του 1994 είχε απόδοση 100 ίππων, για τα 180 κιλά (άδεια), από τον 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 600 κ.εκ. Η μοτοσυκλέτα του 2012 έφθασε τους 124 ίππους και τα 189 κιλά (γεμάτη), άρα λιγότερα από 180 άδεια. Βέβαια ο οδηγός είναι +10 κιλά από τότε… Το πίσω λάστιχο τότε ήταν 160/60-17, ενώ τώρα χρησιμοποιήσαμε το Pirelli SΒΚ SC1 σε διάσταση 190/60-17.

Με μια αρκετά ίδια μοτοσυκλέτα 28 χρόνια μετά ο ταχύτερος γύρος ήταν στο 2:08.506 και στη διάρκεια του άτυπου αγώνα της κατηγορίας Supersport 600 ο Δημήτρης Διατσίδης είχε στο ξεκίνημα την 3η θέση και πίεσε για την 2η. Όχι άσχημα θα λέγαμε!

Ήταν γενικά ένα εξαιρετικό τριήμερο με τους δύο μοτοσυκλετιστικούς συντάκτες της zougla.gr να βελτιώνουν τις οδηγικές τους εμπειρίες και να καταλαβαίνουν ακόμη περισσότερο το πόσο η οδήγηση στην πίστα σε κάνει μετά έναν ασφαλέστερο οδηγό στο δρόμο. 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese