BMW Group – Οικονομικά αποτελέσματα Α’ 3μηνου 2022

Ο Valentino Rossi κοντά στους νέους αναβάτες της Ακαδημίας VR46
10 Μαΐου 2022
Motocross 2022 Σπερχειάδα: Η μπλε ομάδα στον δεύτερο αγώνα ΜΧ
10 Μαΐου 2022




Το BMW Group ενίσχυσε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του το πρώτο τρίμηνο του 2022, χάρη στη σταθερά υψηλή ζήτηση για τα πολυτελή του οχήματα. Για μια ακόμη φορά, θετικά ήταν τα αποτελέσματα και για την BMW Motorrad.

Τα κέρδη προ φόρων (περιθώριο EBT ) του BMW Group ήταν 39,3% το πρώτο τρίμηνο (2021: 14,0%).

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν σημαντικά – κατά 28% στις 89.669 μονάδες (2021: 70.207 οχήματα/+27,7%). Σύμφωνα με το σχέδιο, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν στις 35.289 μονάδες (2021: 14.161 οχήματα/+149,2%).

Συνολικά 596.907 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο. Η τιμή αυτή ήταν χαμηλότερη από την υψηλότερη όλων των εποχών της προηγούμενης χρονιάς (2021: 636.606 οχήματα/‑6,2%), λόγω περιορισμένης διαθεσιμότητας εξαρτημάτων και των ευρείας κλίμακας lockdown στην Κίνα.

Οι δαπάνες του Group για έρευνα και εξέλιξη ανήλθαν σε 1,39 δισ. € (2021: € 1,28 δισ. € /+8,1%) και κατά συνέπεια ήταν υψηλότερες από της προηγούμενης χρονιάς. Οι επενδύσεις επικεντρώθηκαν κυρίως σε νέα μοντέλα, καθώς και στον περαιτέρω εξηλεκτρισμό και ψηφιοποίηση της γκάμας.

Αύξηση παραδόσεων και εσόδων για τον τομέα Μοτοσικλετών.

Ο τομέας Μοτοσικλετών για μία φορά ακόμα κατάφερε να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο, συνεχίζοντας μία πολύ επιτυχημένη περσινή χρονιά. Συνολικά 47.403 BMW μοτοσικλέτες και scooters παραδόθηκαν σε πελάτες – αύξηση 11,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο (2021: 42.592 μονάδες). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,1% και ανήλθαν σε 799 εκατ. € (2021: 753 εκατ. €).

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων του τομέα (EBIT) ανήλθαν σε 108 εκατ . € (2021: 135 εκατ. € /-20,0%), ενώ το περιθώριο EBIT ήταν 13,5%.

Το BMW Group διατηρεί την πρόβλεψή του – το έντονα ασταθές περιβάλλον αναμένεται να συνεχιστεί.

Υποστηριζόμενο από την ισχυρή παγκόσμια ζήτηση για τα ελκυστικά πολυτελή μοντέλα του, το BMW Group διατηρεί την πρόβλεψή του για τη χρονιά. Η εταιρεία παρακολουθεί στενά τη γεωπολιτική κατάσταση, όπου κυριαρχεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, καθώς και η συνεχιζόμενη ασταθής εξέλιξη των τιμών στις αγορές βασικών προϊόντων και ενέργειας. Η κατάσταση στις αγορές βασικών προϊόντων αναμένεται να παραμείνει τεταμένη. Οι τιμές ενέργειας επίσης προβλέπεται να παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο. Ως εκ τούτου, το BMW Group έχει ήδη λάβει υπόψη τις αρχικές επιπτώσεις από την επικρατούσα κατάσταση στην πρόβλεψή του για το οικονομικό έτος 2022.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η εκτίναξη του πληθωρισμού πιθανότατα θα οξύνουν αυτές τις εξελίξεις. Όπως και το οικονομικό έτος 2021, ο κίνδυνος ελλείψεων ημιαγωγών, που είναι απαραίτητοι για την παραγωγή, επιμένει. Αυτή τη στιγμή η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί μέχρι το δεύτερο μισό του 2022 το νωρίτερο. Επομένως, οι παραδόσεις του Αυτοκινητιστικού Τομέα προβλέπεται να είναι αντίστοιχες με της περσινής χρονιάς. Το περιθώριο EBIT αναμένεται να είναι εντός του εύρους πρόβλεψης 7-9%.

Αν και μία μικρή αύξηση των παραδόσεων προβλέπεται για τον τομέα Μοτοσικλετών , το περιθώριο EBIT θα παραμείνει εντός του εύρους στόχου 8-10%. Οι δείκτες απόδοσης για τον τομέα Μοτοσικλετών, οριακά επηρεάζονται μόνο από την πλήρη ενοποίηση της BBA.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Κώστας Γκαζής)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese