BMW S1000RR 2023 – Πιο «Μ» από ποτέ!

Νέα έκδοση Rally της Ducati Multistrada V4
29 Σεπτεμβρίου 2022
MotoGP 2022, GP Ταϊλάνδης, FP1 – Marc Marquez, πρώτος και στο στεγνό!
30 Σεπτεμβρίου 2022




Μετά την αποκάλυψη του, είδαμε πως το βαυαρικό superbike δέχεται καίριες αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς, «δανειζόμενο» αρετές του Μ1000RR.

Στην πρώτη εντύπωση, εκείνη της εικόνας, βλέπουμε περισσότερες γωνίες και πιο επιθετικό σχεδιασμό. Σε αυτό συμβάλλουν δεόντως όχι μόνο τα νέα γραφικά, αλλά και τα αεροδυναμικά φτεράκια, με τα winglets να μπαίνουν για τα καλά στη ζωή μας. Το εν λόγω αεροδυναμικό βοήθημα, φέρεται να μπορεί να προσθέσει ως και 10 κιλά κάθετης δύναμης στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας, περιορίζοντας μεταξύ άλλων τις ανεπιθύμητες (;) σούζες. Πάνω από τους χαρακτηριστικούς από το 2019 διπλούς Led προβολείς, συναντάμε μια μεγαλύτερη ζελατίνα που έρχεται να καλύψει καλύτερα τον αναβάτη, ενώ κλείνοντας στα της όψης, στο πιο αιχμηρό mood έχει κινηθεί και η ελαφρώς επανασχεδιασμένη ουρά.

 ρρ23β.jpg

Στα πιο ουσιαστικά, οι Γερμανοί δεν περιόρισαν τη μεταφορά στοιχείων από το M1000RR μόνο στα πλαστικά, αλλά και στον κινητήρα και τη γεωμετρία του φρεσκαρισμένου μοντέλου. Έτσι, μετά από επανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα η ισχύς φτάνει πια τους 210 και πλέον ίππους, +3 σχεδόν πάνω από τον προκάτοχο, ενώ πολλές μικροαλλαγές υπάρχουν στη γεωμετρία του πλαισίου, με στόχο τη μεγαλύτερη ακρίβεια και την καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.

 ρρ23α.jpg

Ένα διαφοροποιημένο γρανάζωμα έρχεται να βοηθήσει στην πρόσφυση, με το quickshifter να είναι παρών σε ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα, ρυθμιζόμενο κατά δοκούν για χρήση δρόμου ή πίστας. Μιας και πιάσαμε τα ηλεκτρονικά, στο οπλοστάσιο των βοηθημάτων προστίθεται το Slide Control, που «αισθανόμενο» τη γωνία της μοτοσυκλέτας δίνει δυο επιλογές για το πως θα πλαγιολισθήσει η μοτοσυκλέτα κατά το άνοιγμα του γκαζιού στην έξοδο της στροφής. Ακόμα, χρήσιμο για την πίστα είναι και το Brake Slide Assist που προηγείται του Slide Control. Τέλος, στις επιλογές του ABS υπάρχει πλέον και η επιλογή «Slick».

 ρρ23δ.jpg

Οι επιρροές του M1000RR ολοκληρώνονται με την πανάλαφρη μπαταρία λιθίου, τη θύρα usb, το Hill Control, τον «κόφτη» για την πίστα, τα οδηγικά Modes και τα ανανεωμένα γραφικά στην οθόνη των 6,5’’, με τη διάθεση του μοντέλου να είναι σε τρεις χρωματισμούς, μαύρο, κόκκινο αλλά και το -και πάλι πιο «Μ»- λευκό.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Click to access the login or register cheese