CFMOTO 300GT-E – Ηλεκτρική και αστυνομική

SYM Joyride 300 16”: Πρωτοπορεί στην κατηγορία
23 Ιουνίου 2022
MotoGP Ολλανδίας: Πρόγραμμα και προβλέψεις για το GP του Assen
23 Ιουνίου 2022




Η αστυνομία της Κίνας σύντομα θα καβαλά και μια ηλεκτρική εκδοχή της μεγάλης CF1250J.

Το 2020 η CFMOTO παρουσίασε την 1250TR-G, μια μοτοσυκλέτα τουρισμού που θυμίζει αρκετά BMW R1250RT και η οποία βασίζεται στον μεγάλο δικύλινδρο LC8 της ΚΤΜ.

Η βάση της είχε εμφανιστεί λίγους μήνες νωρίτερα σε μορφή εξοπλισμένη για την αστυνομία, CF1250J, ωστόσο φαίνεται πως η πλατφόρμα αυτή έχει κι άλλα να δώσει.

B cfmoto 300gt e 2021 10

Μια σειρά από σχέδια πατεντών από την Κίνα μας δείχνει μια εξηλεκτρισμένη εκδοχή της μοτοσυκλέτας, με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 24 hp (18 kW) και τελική ταχύτητα 120 km/h, ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 225 κιλά.

Η αυτονομία της με τις υπάρχουσες μπαταρίες (η χωρητικότητα των οποίων δεν αναφέρεται) φτάνει ως τα 150 χιλιόμετρα.

Η μοτοσυκλέτα έχει δηλαδή προδιαγραφές απόδοσης ενός βενζινοκίνητου 300αριού (εκ ου και το όνομα) με δυσανάλογα μεγάλο βάρος.

Στα όργανα δεν έχουμε την οθόνη-ρεκόρ των 12.3 ιντσών της CF1250J, μα μια μικρότερη με διαγώνιο 7 ίντσες, ενώ όλο το πακέτο ηλεκτροκίνησης (κινητήρας, μπαταρίες και η ηλεκτρονική τους διαχείριση) προέρχονται από την πλατφόρμα NUPO.

Πηγή: Motociclismo

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese