Daytona East: Απολογισμός του οδοιπορικού Ιστορίας με Daytona Maverick 500

Vespa: Το όνομά της “αξίζει” 906 εκατομμύρια ευρώ
21 Ιανουαρίου 2022
Οι τιμές των Ducati του 2022 με 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
21 Ιανουαρίου 2022

Ταξιδεύοντας 22 ημέρες στην Τουρκία και στη Μέση Ανατολή (Λίβανος) με μια μοτοσυκλέτα DAYTONA MAVERICK 500 (ευγενική χορηγία της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.), ο ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης ολοκλήρωσε ένα συναρπαστικό οδοιπορικό Ιστορίας 7.000 χλμ.

Στην ευλογημένη μικρασιατική γη, που αποτελούσε κάποτε μια από τις πολλές ελληνικές πατρίδες, ο Έλληνας ταξιδευτής διαπίστωσε συγκινημένος πως αυτός ο νοσταλγικός τόπος του παρελθόντος και της Ιστορίας διατηρεί ακόμα πολλά από τα ελληνικά στοιχεία του. Διαχρονικά ίχνη πολιτισμού, που υπήρχαν σε ένδοξες αρχαιοελληνικές πολιτείες, σε νεοκλασικά ρωμαίικα αρχοντικά και σε μισόκλειστες χριστιανικές εκκλησίες.

Στην πολύπαθη χώρα του Λιβάνου, ο αναβάτης της DAYTONA MAVERICK 500 επισκέφθηκε ιστορικά μνημεία και τόπους που σχετίζονταν άμεσα με το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Κάθισε σε κερκίδες ελληνιστικών σταδίων και θεάτρων, άγγιξε ολόλευκα μάρμαρα “φορτωμένα” με ευανάγνωστες αρχαιοελληνικές επιγραφές και περπάτησε σε λιθόστρωτους δρόμους πάνω στα χνάρια του Μεγαλέξανδρου.

Η DAYTONA MAVERICK 500, το μεσαίο on–off μοντέλο της DAYTONA, υπήρξε η πρωταγωνίστρια του “DAYTONA EAST”. Με σημείο αναφοράς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 46 PS, η DAYTONA MAVERICK 500 κέρδισε τον Έλληνα αναβάτη με την άνεση, την αξιοπιστία και την ποιοτική κατασκευή της. Η άριστη εργονομία και η άνετη θέση οδήγησης τον ξεκούρασαν στις πολύωρες διαδρομές του ταξιδιού, ενώ τα εξαιρετικά φρένα, η ικανοποιητική προστασία που πρόσφεραν οι χούφτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η αναπαυτική σέλα και η ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ήταν τα δυνατά στοιχεία της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισε ο Κων/νος Μητσάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η DAYTONA MAVERICK 500 ταξίδευε με υποδειγματική σταθερότητα και ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες 120–130 km/h, ενώ η οδήγηση στο επαρχιακό οδικό δίκτυο ήταν μια διασκεδαστική απόλαυση χάρη στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Η δε κατανάλωση κυμάνθηκε σε οικονομικά επίπεδα (3,4 lt/100km – 4,8 lt/100km), ανάλογα την διάθεση του δεξιού χεριού και την κατηγορία του οδικού δικτύου.

Βρείτε ολόκληρο το ταξιδιωτικό (σε έξι συνέχειες) στην σχετική ενότητα του ΒΙΚΕΙΤ.

Αρθρογράφος: info@caranddriver.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese