Ducati Multistrada V4 Rally – Προορισμός ο κόσμος όλος!

Αλλαγές και νέα χρώματα για τις Touring Gold Wing και Gold Wing 'Tour' της Honda
29 Σεπτεμβρίου 2022
KYMCO: Προτίθεται να κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία
29 Σεπτεμβρίου 2022




Η 3η «πρεμιέρα» της ιταλικής εταιρείας έφερε όπως ήταν αναμενόμενο μια πιο ταξιδιάρικη έκδοση του Multistrada V4. Το όνομα αυτής «Rally», με τη φύση των αναβαθμίσεων να κάνει το «Strada» ακόμα πιο «Multi».

Σαν μοτοσυκλέτα, ως βάση παραμένει το ήδη γνωστό Multistrada V4, με το ίδιο πλαίσιο, το ίδιο ψαλίδι αλλά και τον ίδιο Granturismo κινητήρα να αποδίδει περί τους 170 ίππους. Στα συν της ατέλειωτης περιπλάνησης, είναι το μεσοδιάστημα του μεγάλου service στις 60.000 χιλιόμετρα, ενώ πιάνοντας τις πραγματικές βελτιώσεις, το φόντο έχει κυρίως ηλεκτρονικό χαρακτήρα, ενώ στο πνεύμα της αξιοπιστίας και της οικονομίας καυσίμου, οι πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται μέχρι και εν κινήσει – μέχρι το ραγδαίο άνοιγμα του γκαζιού φυσικά.

1mue.jpg

Με την ήδη υπάρχουσα παλέτα του ηλεκτρονικού πακέτου να είναι αρκούντος πλούσια, το εμπρός και το οπίσθιο radar παραμένουν όπως ήταν φυσικό, με το παρών να δίνουν τα Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection. Ιδιαίτερης μνείας χρίζει το «Power Mode» με τη μειωμένη ισχύ στους 115 ίππους για χρήση στο χώμα. Τότε, το πίσω ABS μας αποχαιρετά, το Traction Control γίνεται λιγότερο παρεμβατικό, ενώ και τα συστήματα του εμπρός cornering ABS και το anti-lift του πίσω τροχού τίθενται εκτός λειτουργίας.

1muc.jpg

Μιλώντας για χώμα, δε μπορούμε να μην πούμε για την ανάρτηση, με τη Skyhook DSS Evo να δίνει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στα 200 πλέον χιλιοστά. Ακόμα, η ηλεκτρονική φύση της ανάρτησης προσφέρει Auto Leveling, δηλαδή αυτόματο σετάρισμα ανάλογα με τον αριθμό επιβαινόντων και αποσκευών. Ακόμα η μοτοσυκλέτα μπορεί να χαμηλώνει σε στάση αλλά και σε αργές ταχύτητες, ενώ υπάρχει και το «Easy Lift» που συμπιέζει τις αναρτήσεις κατά το γύρισμα του διακόπτη στο On, ώστε να κατεβαίνει πιο εύκολα από το διπλό –στάνταρ- σταντ.

1mud.jpg

Τέλος, ταξίδι και δε on/off σημαίνει εργονομία και αντοχή. Έτσι βλέπουμε όχι μόνο τροχούς με ακτινωτές ζάντες Scorpion Trail της Pirelli – για το χώμα που λέγαμε πριν- αλλά και περισσότερο χώρο για τον συνεπιβάτη με την ουρά να μεγαλώνει και το χώρο για τα πόδια του συνταξιδιώτη να παίρνει πιο άνετο χαρακτήρα.

1mub.jpg

Καλύτερη είναι και η αεροδυναμική κάλυψη από την μεγαλύτερη και επανασχεδιασμένη ζελατίνα που μειώνει αναταράξεις και ροή αέρα, ενώ το κερασάκι που θα δώσει ακόμα πιο μακρινή θέση για τον προορισμό, χάρη στα 30 λίτρα του ρεζερβουάρ.

Ο ερχομός του στις εκθέσεις αναμένεται για τον Φεβρουάριο του 2023, ενώ σύντομα θα επιστρέψουμε με περισσότερες και αναλυτικότερες λεπτομέρειες.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese