EICMA 2022 – Davinci DC100 – Ο ορισμός της τεχνολογικής… αισιοδοξίας

Εντοπίστηκε εργαστήριο αποσυναρμολόγησης μοτοσυκλετών με πληθώρα κλεμμένων ανταλλακτικών
11 Νοεμβρίου 2022
Η πίστα του Misano γιορτάζει τα 50 χρόνια της με έκδοση βιβλίου
12 Νοεμβρίου 2022





Μια κινεζική start-up στοχεύει να μπει δυναμικά στην κατηγορία των streetfighters κάνοντας πρεμιέρα στη φετινή EICMA.

Αυτή είναι η Davinci Motor (που είχαμε δει και εδώ), η οποία παρουσίασε τη φουτουριστική DC100, μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη να ανταγωνίζεται τις επιδόσεις συμβατικών μοτοσυκλετών στα 1000 κ.εκ. Η Davinci Motor δεν είναι «χτεσινή» στο χώρο, μιας και εργάζεται για την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας και σχεδίασης προϊόντων για περισσότερα από 7 χρόνια.

DC100D.jpg

Συγκεκριμένα, το DC100 τροφοδοτείται από το σύγχρονο μοτέρ AC της Davinci, τοποθετημένο απευθείας στον πίσω τροχό με κτηνώδη ροπή 850Nm και ισχύ 135 ίππων. Τα παραπάνω επιτρέπουν στο DC100 να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας τα 200 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας. Η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χλμ και η επαναφόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 30 λεπτά με σύνδεση στους σταθμούς γρήγορης φόρτισης.

DC100C.jpg

Το DC100 αποκαλείται από τους ανθρώπους της Davinci «δίτροχο Robot», μιας και κατά τα λεγόμενα των Κινέζων έχει πάνω από 1000 τσιπάκια και πάνω από 200 αισθητήρες, επεξεργαζόμενο σε πραγματικό χρόνο την αλληλεπίδραση της μοτοσυκλέτας με το περιβάλλον. Στα οδηγικά προγράμματα διαθέσιμες επιλογές είναι οι Relax, Sport και Race, ενώ δε λείπουν και κάμποσα βοηθήματα όπως Ride Assist, Hill-Start Assist, Hill Descend Control, Reverse Assist και Traction Control. Ακόμα, ούτε στα περιφερειακά υπάρχει.. φτήνια αφού στα φρένα π.χ. συναντάμε τα Stylema M4 της Brembo.

DC100B.jpg

Το DC100 έχει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως τα updates μέσω cloud ή ό,τι τη θέση του πολυοργάνου αποκτά το smartphone του αναβάτη. Ωστόσο, αν τα παραπάνω σας φαίνονται υπερβολικά, τα μελλοντικά σχέδια της Davinci, φέρνουν τη μοτοσυκλέτα να είναι πια ανοικτού κώδικα, να ισορροπεί μόνη της, να τηλεκατευθύνεται αλλά και να μπορεί να ακολουθεί τον αναβάτη της όταν εκείνος.. περπατάει.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese