EMGo ScrAmper: Ουκρανική υπόθεση

MV Agusta Testalarga – Μία και μοναδική, κυριολεκτικά
27 Απριλίου 2022
Μεγαλώνει η γκάμα των Benelli στην κατηγορία των 125 κ.εκ.
27 Απριλίου 2022

Τέλος παραγωγής για την Ουκρανία – μεταφορά του εργοστασίου στην Πολωνία

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, παρότι γίνεται πόλεμος στην Ουκρανία, είναι πολλές οι επιχειρήσεις που συνεχίζουν να δουλεύουν κανονικά. Αυτό συνέβαινε και μέχρι πρότινος για την ουκρανική εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών EMGo, η οποία πλέον ανακοίνωσε τη μεταφορά της παραγωγής στην Πολωνία.

Η EMGo είναι μια εταιρία startup με έδρα την Ουκρανία που έφτιαχνε μέχρι και πρόσφατα την μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης ScrAmper στην Οδησσό.

Η EMGo ScrAmper είναι μια πλήρως ηλεκτρική μοτοσυκλέτα τύπου scrambler, που συνδυάζει στοιχεία ρετρό πάνω σε ένα μοντέρνο πακέτο.

Η EMGo έδειχνε να τα πηγαίνει καλά με αυτή τη μοτοσυκλέτα, την οποία μάλιστα παρουσίασε ακόμη και στο σαλόνι της EICMA 2021.

Με την τρέχουσα κατάσταση στην Ουκρανία να είναι κάθε άλλο παρά καλή οι άνθρωποι της EMGo αποφάσισαν να σταματήσουν κάθε δραστηριότητά στην Οδησσό και να ζητήσουν τη βοήθεια των τεχνικών συνεργατών τους στην Πολωνία, ώστε να μεταφερθεί η παραγωγή εκεί.

Παράλληλα ξεκίνησε και μια τεράστια εκστρατεία χρηματοδότησης από το κοινό για την περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς και της ενδεχόμενης μαζικής παραγωγής του ηλεκτρικού scrambler.

Στο μέλλον η EMGo πρόκειται να παρουσιάσει δύο ακόμα μοντέλα στη γκάμα της : τα Razzo και Flywheel, τα οποία είναι και τα δύο μικρότερα, ηλεκτρικά δίτροχα εστιασμένα στην αστική χρήση.

Η EMGo Technology, σχεδίασε αρχικά το ScrAmper ως ένα στιβαρό, παντός εδάφους δίτροχο που φέρει και μερικά από τα σχεδιαστικά και στυλιστικά στοιχεία των μοτοσυκλετών του παρελθόντος.

Το ScrAmper υπόσχεται αρκετά εντυπωσιακές επιδόσεις, όπως μέγιστη αυτονομία 200 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 125 km/h, παρόμοια με την απόδοση των σημερινών συμβατικών κινητήρων 150cc έως 200cc.

Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στο ScrAmper έχει ισχύ 16 kW (περίπου 21 ίπποι) με συνεχή ισχύ 9 kW (12 ίππων).

Αυτό που το κάνει πιο ενδιαφέρον είναι ότι διαθέτει κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων για καλύτερη βελτιστοποίηση της απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα, καθώς και για να προσφέρει μια πιο παραδοσιακή εμπειρία οδήγησης.

Ένα άλλο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του ScrAmper είναι οι εκπληκτικοί χρόνοι φόρτισής του, με το EMGo να διεκδικεί πλήρη φόρτιση σε μόλις 100 λεπτά.

Εξοπλισμένο με ενσωματωμένο γρήγορο φορτιστή, το ScrAmper μπορεί να φορτιστεί έως και 50% σε μόλις 30 λεπτά, 80 τοις εκατό σε μία ώρα και να φορτιστεί πλήρως σε λίγο περισσότερο από μιάμιση ώρα.

Η μοτοσυκλέτα μάλιστα δεν έχει άσχημη τιμή, αφού η τελευταία φορά που ανακοινώθηκε ήταν στα 6.300 ευρώ. Οι παραδόσεις εκτιμώνται ότι θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο του 2022, εάν το εργοστάσιο στην Πολωνία έχει προγραμματίσει σωστά την γραμμή παραγωγής.

 

Αρθρογράφος: superpapi
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese