Fllow η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του Eric Buell

Yamaha Tmax 560 (2020-2022): Δήλωση υπεροχής
23 Νοεμβρίου 2022
CFMOTO 800 MT Sport, Adventure κάτω από δέκα χιλιάδες €!
23 Νοεμβρίου 2022





Ο Eric Buell είναι αυτός που δημιούργησε την ομόνυμη φίρμα μοτοσυκλετών η οποία έχει συγχωνευθεί με την Harley Davidson. Τώρα ο Buell έχει ρίξει το βάρος του στο ηλεκτρικό μέλλον με την εταιρεία Fuell. Μετά το πρωτότυπο Flow το 2019, την ηλεκτρική αστική μοτοσυκλέτα που σχεδίασε ο Erik Buell, επιστρέφει με ένα ακόμη l, με το Fllow, ένα σύγχρονο “e-commuter” με μπαταρία 10 Kwh, έναν καινοτόμο κινητήρα τροχού με ισχύ 47 ίππων, με αυτονομία 240 km και χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από 30 λεπτά. Ο Buell έχει καταθέσει συνολικά 21 πατέντες χρήσης και σχεδίασης, γι’ αυτή τη μοτοσυκλέτα. 
Διαθέτει έναν κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια στον πίσω άξονα, το πακέτο μπαταριών είναι δομικά ενσωματωμένο στο πλαίσιο (MonoStruct©), και πέδηση ανάκτησης ενέργειας.
Ο πίνακας οργάνων του Fllow περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά εφαρμογών – apps, καθώς και προαιρετικές τεχνολογίες ασφάλειας, όπως ανίχνευση τυφλού σημείου και προειδοποίηση σύγκρουσης.
 pf-03564f05--visuelcopie.jpg
Το Fllow σχεδιάστηκε με αρθρωτά ώστε να εξελίσσεται με την τεχνολογία και να επιτρέπει τις αναβαθμίσεις. Θυμίζει λίγο ηλεκτρονικό υπολογιστή όλο αυτό και μάλλον είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσουμε. Η μπαταρία, ο κινητήρας του πίσω τροχού και η υποδοχή γρήγορης φόρτισης μπορούν να αναβαθμιστούν. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να πάρει το Fllow-1 των 15 ίππων και στην πορεία να το αναβαθμίσει στην πλήρη ισχύ των 47 ίππων του Fllow-1S.
 0219-Fuell185_H_2000x.jpg
Το βάρος του Fllow είναι κάτω από 180 κιλά και η ροπή του είναι θηριώδης, 750 Nm. Έχει τόσο Traction όσο και launch control που βοηθάει τον αναβάτη να κρατάει τους τροχούς του στον δρόμο. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη  ταχύτητα του Fllow είναι 140km/h και η αυτονομία του σε αστική μετακίνηση 240km. 
Ο εμπρός τροχός φρενάρει με δισκόφρενο 300mm δύο εμβόλων και ABS. Ο πίσω τροχός δεν φαίνεται στις φωτογραφίες να έχει κάποιο σύστημα πέδησης, η εταιρεία αναφέρεται σε αυτό λέγοντας ότι ο πίσω τροχός φρενάρει ενεργοποιούμενος αυτόματα από το σύστημα πέδησης ενώ ταυτόχρονα κάνει ανάκτηση ενέργειας και αυτό είναι μία από τις πατέντες του κατασκευαστή. 
Η εμπρός ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό πιρούνι 40mm και η πίσω μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης.   
FUELLFlowExterior4_1_2000x.jpg
Το Fllow είναι δομικά σταθερό αφού η μπαταρία είναι μέρος του πλαισίου και ταυτόχρονα ελαφρύ αφού έχουν κατασκευαστεί πολλά μέρητου από μαγνήσιο. ο Fllow σχεδιάστηκε στις ΗΠΑ από τον Erik Buell και την ομάδα του FUELL και συναρμολογήθηκε από ομάδα τεχνικών στις ΗΠΑ. Η ομάδα της FUELL έχει μια μοναδική εμπειρία στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ευέλικτων γραμμών συναρμολόγησης ικανών να παραδίδουν έως και 15.000 μονάδες ετησίως. Σε σύγκριση με μία αντίστοιχη μοτοσυκλέτα θερμικού κινητήτα, το Fllow έχει 60% λιγότερα εξαρτήματα και μπορεί να συναρμολογηθεί 40% πιο γρήγορα, επιταχύνοντας μεγαλύτερη παραγωγή και εξοικονόμηση κόστους.
built_to_last.jpg
Η έλλειψη θερμικού κινητήρα με τα παρελκόμενά του έδωσε χώρο αποθήκευσης 50 λίτρων που μπορεί να υποδεχτεί μία τσάντα και ένα κράνος full-face. Η μοτοσυκλέτα δεν έχει μπει στην παραγωγή και αυτό θα γίνει μέσω crowdfunding, που θα διενεργήσει η εταιρεία Fuell. Ο κρίσιμος όγκος προπαραγγελιών είναι οι 3.000 μονάδες. Μόλις φτάσει τον στόχο θα αρχίσει η παραγωγή και οι  παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2024. H τιμή στο site της εταιρείας είναι σχεδόν 12.000 δολάρια.
 
Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (ΒΙΚΕΙΤ!)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese