H BMW Motorrad παρουσιάζει επτά R 18 customs από την Πολωνία

Horwin SENMENTI 0 & SENMENTI X – Δυο εντυπωσιακά concept στην EICMA 2022
3 Νοεμβρίου 2022
70 χρόνια Piaggio – Francesco!
3 Νοεμβρίου 2022





Ο μεγάλος boxer της BMW αποδεικνύεται η χαρά του κατασκευαστή custom, καθώς σχετικές δημιουργίες έρχονται από όλες τις γωνίες του κόσμου. Οι παρακάτω επτά έρχονται με την ευλογία της BMW Motorrad Poland.

BMW ZK Motors – BMW R 18 Black Jack

Το σημείο-κλειδί στο R 18 Black Jack είναι η βαφή με μαύρο χρώμιο, ενώ η τοποθέτηση τροχών με ζάντες διαμέτρου 16 ιντσών εντείνει την αίσθηση μεγέθους της μοτοσυκλέτας, κάνοντάς τη να φαίνεται μεγαλύτερη και μακρύτερη.

P90484831 highRes

Η μοτοσυκλέτα έχει εξοπλιστεί με μερικά έτοιμα στοιχεία από την αγορά, όπως τα καπάκια κεφαλών κυλίνδρων της Roland Sands, καθώς και με αρκετές λεπτομέρειες που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά, ενώ κάποια άλλα στοιχεία είναι οφθαλμοφανέστατα, όπως τα τραπουλόχαρτα στο πίσω φτερό που απλώς υπογραμμίζουν το όνομα της μοτοσυκλέτας.

P90484843 highRes

BMW Dobrzanski Team Customs – BMW R 18 Isle of Man

Εδώ το R 18 χρησιμοποιείται ως φόρος τιμής στο BMW RS 255 Kompressor με το οποίο ο Georg “Schorsch” Meier κέρδισε το Senior TT στο Isle of Man το 1939.

Ξεχωρίζει φυσικά από τον αριθμό 49 με τον οποίο έτρεχε ο Meier, βαμμένη σε πράσινο χρώμα που λέγεται “Isle of Man green metallic”, ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί η BMW στο αυτοκίνητο M4.

P90485103 highRes

Nine Hills Motorcycles – BMW R 18 Liberty

Η γνωστή σε όλον τον κόσμο του customizing, Nine Hills Motorcycles από την πόλη Chełmno και υπό τις οδηγίες του έμπειρου κατασκευαστή Paweł Stachura άλλαξε σχεδόν τα πάντα στο R 18 για να δημιουργήσει το δικό της όραμα.

Ρεζερβουάρ καυσίμου, καπάκια κεφαλών κυλίνδρων, μαρσπιέ, φτερά, σέλα και καβούκι προβολέα είναι μερικά από αυτά, ενώ το πολωνικό συνεργείο άλλαξε και τις διαστάσεις των τροχών, επιλέγοντας ζάντα 3.5 x 21 ιντσών μπροστά με λάστιχο 130/60-21, ενώ πίσω η ζάντα 8 x 18 ιντσών φορά ένα λάστιχο 240/40-18.

Το συνολάκι ολοκληρώνεται με δαγκάνες φρένων της Beringer και κοντή εξάτμιση της FCR.

P90484856 highRes

BMW Inchape Wrocêaw – BMW R 18 Roadster

Εμπνευσμένο από τη σχεδιαστική φιλοσοφία των αυτοκινήτων των δεκαετιών 1920 και 1930, το Roadster ξεχωρίζει ως ένα σχέδιο Art Deco.

Τα επί τούτου κατασκευασμένα κουστούμια της μοτοσυκλέτας είναι αυτά που της δίνουν τον απαραίτητο χαρακτήρα, συμπληρωμένα με προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως η τάπα καυσίμου σε ρετρό στυλ Monza.

P90485115 highRes

BMW Smorawiński – BMW R 18 Roar

Η απλότητα είναι το κλειδί σε αυτήν την κατασκευή, που περισσότερο θα την περιγράφαμε ως αφαιρετική. Οι Πολωνοί επένδυσαν σε ένα πολύ λιτό πίσω μέρος με κοντό φτερό, ενώ στο ίδιο πνεύμα αφαίρεσαν και το τελικό της εξάτμισης – εμπλουτίζοντας προφανώς κατά πολύ το ηχητικό αποτέλεσμα.

Πέραν αυτών, τα βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν στο R 18 Roar είναι οι ακτινωτές ζάντες και οι χρωμιωμένες δαγκάνες των φρένων.

P90484870 highRes

BMW Inchcape Poznań – BMW R 18 Speedy Gonzales

Ένα αμερικανικής λογικής σχέδιο, αυτό το R 18 επιλέγει και ένα ανάλογο όνομα με ρίζες από το Μεξικό, Speedy Gonzales.

Το ψηλό (apehanger) τιμόνι βγάζει μάτια, όπως και τα τεράστια φτερά, αλλά και η περίτεχνη βαφή με αερογραφίες που απλώνονται σε όλο το κορμί της μοτοσυκλέτας.

Το θέαμα κλείνει με τα μακρύτερα τελικά εξατμίσεων που έχουμε δει εδώ και καιρό.

P90484886 highRes

BMW Team Długołęka – BMW R 18 The Great Wave

Σε συνεργασία με τη Unikat Motorworks, η BMW Team Długołęka σχεδίασε το R 18 The Great Wave με το μυαλό στην ιαπωνική παράδοση. Το αποτέλεσμα ακολουθεί τη βασική λιτή λογική των bobbers, με μια βαφή του Πολωνού καλλιτέχνη Łukasz Elbalenko που υιοθετεί την αισθητική της ιαπωνικής κουλτούρας και τέχνης. Το θέμα που έχει ζωγραφίζει το ρεζερβουάρ εμπνέεται από το ιαπωνικό έργο τέχνης Great Wave in Kanagawa που χρονολογείται πίσω στο 1831.

Η δουλειά συνεχίζεται με κομμένο πίσω φτερό, σέλα καλυμμένη με καφέ δέρμα, κοντά χειροποίητα τελικά εξατμίσεων για βροντερό ήχο από τον μεγάλο boxer και ρετρό εμφάνισης λάστιχα της Shinko tyres, καθώς και πολλές προσεγμένες λεπτομέρειες όπως τα καλυμμένα από δέρμα γκριπ και τα ανοδιωμένα κομμάτια όπως οι κεφαλές των κυλίνδρων και το εκτεθειμένο τμήμα του άξονα μετάδοσης.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese