Harley-Davidson – Η επιστροφή του Bronx

Ducati DesertX: Πλαγιολισθαίνοντας μαζί με Audi RS Q e-tron
5 Μαΐου 2022
Moto Morini X-Cape 650 – Δείτε την στην έκθεση της KSR Hellas
5 Μαΐου 2022




Το streetfighter σχέδιο της αμερικανικής εταιρείας εμφανίστηκε το 2018, πήγε EICMA το 2019, εξαφανίστηκε σε ανύποπτο χρόνο και τώρα δείχνει ξανά σημάδια ζωής.

Το 2018 η Harley-Davidson μας είχε εκπλήξει παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα με τα μαρσπιέ σε μια πολύ ασυνήθιστη (γι’ αυτήν) θέση: πολύ πίσω, σε σπορ χωφάφια. Το Bronx ήταν μέρος του επαναστατικού κύματος που εκείνη τη χρονιά μας σύστησε για πρώτη φορά το Pan America και την πληθώρα σχεδίων για μικρά ηλεκτρικά μοντέλα που άρχουν αρχίσει πια να εμφανίζονται.

Επιπλέον όμως, το Bronx μας σύστησε ουσιαστικά και τη μικρότερη εκδοχή του Revolution Max κινητήρα, την έκδοση 975Τ που μόλις πριν λίγο καιρό είδαμε για πρώτη φορά με το Nightster.

Στο μεταξύ το Bronx είχε μυστηριωδώς και πολύ αθόρυβα εξαφανιστεί από την ιστοσελίδα με τα μελλοντικά μοντέλα, όπου οι Αμερικανοί παρουσίαζαν όλο το πλάνο της μελλοντικής τους ανάπτυξης σε πεδία που ως τώρα δεν είχαν επιχειρήσει ποτέ.

Η επανεμφάνισή του σήμερα στην επικαιρότητα οφείλεται σε μια αλλαγή στη νομοθεσία των ΗΠΑ, το Trademark Modernization Act, μια τροποποίηση στη νομοθεσία πνευματικών δικαιωμάτων που τέθηκε σε εφαρμογή τον περασμένο Δεκέμβριο και αφορά τα δικαιώματα κατοχύρωσης. Συγκεκριμένα, ορίζει πως ένα όνομα που έχει κατοχυρωθεί και δεν έχει χρησιμοποιηθεί για τρία χρόνια θα απελευθερώνεται προς χρήση από όλους.

Έτσι η Harley-Davidson εμφανίστηκε ξανά στο προσκήνιο καταθέτοντας εκ νέου αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος Bronx και μάλιστα εντάσσοντάς το στην κατηγορία Β1, η οποία αφορά προϊόντα για τα οποία ο κατασκευαστής έχει επιδείξει την πρόθεση να τα παράξει στο κοντινό μέλλον.

Έτσι έχουμε μια απτή ένδειξη πως η Harley-Davidson μάλλον δεν είχε ξεχάσει το Bronx, όπως συνέβη και με τον κινητήρα του που φαινομενικά χάθηκε για μερικά χρόνια μα πλέον είναι στην παραγωγή.

Η λογική λέει να περιμένουμε σύντομα το Bronx ως είχε εξαρχής παρουσιαστεί, με τον υγρόψυκτο V2 κινητήρα Revolution Max 975T, και ελπίζουμε αυτός να έρθει στη δυνατότερη μορφή που είχε αρχικά ανακοινωθεί, αυτή των 115 ίππων σε αντίθεση με την ηπιότερη έκδοση των 90 ίππων του Nightster.

Ούτως ή άλλως είναι εξαιρετικά πιθανό πως θα δούμε σύντομα και μια τρίτη εκδοχή του 975Τ στο από καιρό φημολογούμενο “μικρό” Pan America.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese