Harley-Davidson – Η νέα της μικρή μοτοσυκλέτα έρχεται από τη Hero MotoCorp

Δύο Έλληνες Βαλκανιονίκες τιμήθηκαν στο Βουκουρέστι
12 Δεκεμβρίου 2022
Τα νέα χρώματα του HONDA MSX125 Grom 2023
12 Δεκεμβρίου 2022





Υψηλόβαθμο στέλεχος της Hero στην Ινδία έδωσε το χρονοδιάγραμμα καρποφορίας της συνεργασίας με τη Harley-Davidson.

Παρά τις διάφορες απότομες αλλαγές στρατηγικής που έχει κάνει η Harley-Davidson τα τελευταία χρόνια, και παρότι λάνσαρε τις δικές τις μικρές μοτοσυκλέτες με τις οικογένειες Street 750 κι 500 για να τις καταργήσει λίγα χρόνια αργότερα, φαίνεται πως η υπόθεση Harley μικρού κυβισμού έχει πάρει πλέον τον δρόμο της.

Φαινομενικά η Harley-Davidson τρέχει μια συνεργασία με την QJ Motor στην Κίνα πάνω στην οποία αναμένεται μια cruiser μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού που για καιρό είχε και (ανεπίσημο) όνομα: 338R. Μάλιστα αυτή ουκ ολίγες φορές έχει συνδεθεί με μοτέρ ή μοτοσυκλέτες των QJ Motor και Benelli, με την SRV300 να συνιστά την τελευταία λέξη της μόδας των κουτσομπολιών, φημών και μαντεψιών. Στο μεταξύ βέβαια, είδαμε και μια μοτοσυκλέτα σε στυλ κλασικού roadster και κυβισμό 500 cc να δυναμομετράται στην Κίνα αναγράφοντας HD500 στην ουρά.

hero harley india motorcycle launch

Ωστόσο από το 2020 η Harley-Davidson έχει ανακοινώσει και τη συνεργασία με τη Hero MotoCorp στην Ινδία, η οποία επίσης εξελίσσει για τους Αμερικανούς .

Πάνω που αρχίζαμε να χανόμαστε στη μετάφραση ωστόσο, ήρθε ο οικονομικός διευθυντής της Hero, Niranjan Gupta, με μια δήλωσή του να ρίξει λάδι στη φωτιά:

“Στα επόμενα δύο χρόνια θα δείτε νέα μοντέλα σε premium κατηγορίες κυβισμού και κόστους, καθώς και την πλατφόρμα που αναπτύσσουμε από κοινού με τη Harley-Davidson.”

Αυτό πρακτικά δε μας προσφέρει κάτι περισσότερο από ένα χρονικό πλαίσιο στη συνεργασία αυτή, ενώ ακόμη παραμένουμε εκκρεμείς στο τι ακριβώς θα δούμε: ένα κλασικό roadster (ως το 500 στη φωτογραφία), ένα cruiser ή και τα δύο; Όπως φαίνεται, η Harley-Davidson παίζει και στις δύο συνεργασίες με Hero και QJ, οπότε αυτή τη στιγμή η μόνη διαφοροποίηση που έχουμε αφορά στο τι λέει η κάθε πλευρά. Οι Κινέζοι δε λένε τίποτα, ενώ ο Ινδός μόλις μίλησε.

Πηγή: Motorbeam

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Click to access the login or register cheese