Harley-Davidson Nightster 2022 – Ντεμπούτο του νέου V2 κινητήρα 975 cc

Το νέο Zontes M310: Η “σφήνα”!
13 Απριλίου 2022
Αυτό το Kawasaki ZX-25R είναι πιο γρήγορο από Moto3
13 Απριλίου 2022




Ένα νέο μοντέλο στην οικογένεια Sportster μας συστήνει τη μικρότερη έκδοση του δικύλινδρου V Revolution Max 975T.

Μόλις χτες, Τρίτη 12 Απριλίου 2022, μεταφέραμε πληροφορίες του αμερικανικού Τύπου για την επικείμενη παρουσίαση μιας νέας μοτοσυκλέτας που εντάσσεται στη νέα γενιά Sportster και η οποία θα ντεμπουτάρει την υποκυβισμένη εκδοχή του Revolution Max στα 975 cc – του κινητήρα που από το 2019, όταν και είχε εμφανιστεί στο πρωτότυπο Bronx, δεν είχε ξαναδώσει σημεία ζωής. Το νέο Nighster παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα μια μέρα αργότερα.

Ο υγρόψυκτος V2 με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών αποδίδει 90 hp και 9.7 kgm, με ιδιαίτερα υπερτετράγωνες διαστάσεις (97 x 66 mm) και σύστημα υδραυλικά αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων, όπως και στον μεγαλύτερο Revolution Max 1250T που ήδη έχει τοποθετηθεί στα Pan America 1250 και Sportster.

22 rh975 nightster riding g0423

Η σχεδιαστική λογική του Nightster εστιάζει σε ένα ευέλικτο σύνολο με κινητήρα κουρδισμένο για δυνατές μεσαίες, ιδανικά στημένο για καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και διαδρομές διάσπαρτες από στροφές.

Η χαμηλή σέλα, σε ύψος 706 mm, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για αναβάτες κάθε αναστήματος, συμβάλλοντας στην αίσθηση φιλικότητας που αποτελεί πρωταγωνιστικό στοιχείο της νέας μοτοσυκλέτας.

Το Nightster εξοπλίζεται μπροστά με συμβατικό πιρούνι 41 mm Showa Dual Bending Valve, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ τεχνολογίας emulsion με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων.

22 rh975 nightster detail z3267

Εκεί που λάμπει το νέο μοντέλο είναι στο ηλεκτρονικό του πακέτο, τη σουίτα Rider Safety Enhancements της Harley-Davidson, που περιλαμβάνει, ABS, Traction Control (με δυνατότητα απενεργοποίησης) και Drag-Torque Slip Control που ρυθμίζει την αποδιδόμενη ροπή στον πίσω τροχό προς αποφυγή απώλειας πρόσφυσης σε έντονα κατεβάσματα ή κλείσιμο του γκαζιού σε πολύ ολισθηρές συνθήκες.

Ο αναβάτης έχει ακόμη στη διάθεσή του τρεις επιλέξιμες Ride Modes – Road, Sport, Rain – που ρυθμίζουν την απόδοση ισχύος, το φρένο κινητήρα και την επεμβατικότητα των ABS και TCS.

Το 11.7 λίτρων δοχείο καυσίμου βρίσκεται κάτω από τη σέλα και η τάπα του αποκαλύπτεται όταν αυτή ανασηκωθεί, σε μια επιλογή που έγινε για διπλό κέρδος: μεταφορά του κέντρου βάρους χαμηλότερα και ανάκτηση χώρου προς όφελος του φιλτροκουτιού.

Rear Left Three Quarter

Στο τιμόνι βρίσκουμε ένα στρογγυλό όργανο με διάμετρο 4 ιντσών (102 mm) που περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο και μια μικρή οθόνη LCD, τα φώτα είναι όλα LED με πρωταγωνιστή τον προβολέα Daymaker.

Το νέο Nightster αναμένεται να φτάσει στο παγκόσμιο δίκτυο της Harley-Davidson εντός του Απριλίου 2022, ενώ έχει ήδη ανακοινωθεί η τιμή του στις ΗΠΑ: $13,499 το μαύρο (€12,467 με ισοτιμία 13/4/22) και $13,899 τα υπόλοιπα χρώματα (€12,839), δηλαδή κόκκινο και γκρι.

Ιστοσελίδα Harley-Davidson Nighster 2022

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese