Harley-Davidson Pan America 975 – Η περιπέτεια ακόμα πιο κοντά

Σπηλιώτης Black Friday: Προσφορές παντού!
25 Νοεμβρίου 2022
Επιστροφή της 790 Duke και νέα χρώματα για τις ΚΤΜ του 2023
25 Νοεμβρίου 2022





 Ήταν Ιούλιος του 2018, όταν η Harley-Davidson ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδιά της να εισέλθει στην αρένα της adventure μοτοσυκλέτας.  Η Pan America αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή 1.252cc ως το κεντρικό στοιχείο του σχεδίου προϊόντων «More Roads to Harley-Davidson». Επινοήθηκε και ανακοινώθηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο Matt Levatich. Αυτή η φιλόδοξη στρατηγική είχε ως στόχο να δει το όνομα Harley να εμφανίζεται σε νέα μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες στις οποίες η εταιρεία ήταν παραδοσιακά εκτός ανταγωνισμού.

Μόλις 18 μήνες αργότερα, στις αρχές του 2020, πριν βγει στην αγορά κάποια από τις νέες μοτοσυκλέτες, ο Levatich βρέθηκε εκτός Harley Davidson. 
Ο αντικαταστάτης του, ο Jochen Zeitz, άρχισε να καταργεί τα σχέδια More Roads to Harley-Davidson, ακυρώνοντας πολλά από τα σχεδιαζόμενα νέα μοντέλα της εταιρεία  και εστιάζοντας εκ νέου στα βασικά μοντέλα cruiser. Κάποια μοντέλα «επέζησαν». Όπως το ελαφρύ ηλεκτρικό που μεταμορφώθηκε στο LiveWire Del Mar και ένα άγνωστο τότε σχέδιο έγινε το Sportster S. Άλλα, όπως το προτεινόμενο παράλληλο δίδυμο 338R και το streetfighter, απλά εξαφανίστηκαν. Το Pan America 1250, διατηρήθηκε επίσης. Φτάνοντας στην αγορά ως μοντέλο του 2021, ένα χρόνο πίσω από το αρχικό πρόγραμμα, έφτασε κατευθείαν στην κορυφή στους πίνακες πωλήσεων  adventure μοτοσυκλετών στις ΗΠΑ .
 CONNNQ3ACFHDPLSGYLPDQD2UDU.jpg
Τι γίνεται όμως με τη μικρότερη έκδοση 975cc του Pan America; Στο αρχικό σχέδιο More Roads, η στρατηγική ήταν σαφής. Η γκάμα επρόκειτο να αποτελείται από δύο μοτοσυκλέτες, μια έκδοση 1.250cc και άλλη μία 975cc να έρχεται ένα χρόνο αργότερα. Αν και η μικρότερη δεν έφτασε στο λανσάρισμα, υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι αυτή η στιγμή δεν είναι πολύ μακριά.
 Στην πραγματικότητα, υπάρχουν στοιχεία ότι οι εκδόσεις RA975 και RA975S του Pan America επρόκειτο να κυκλοφορήσουν ως μοντέλα του 2022, ένα χρόνο πίσω από το μεγαλύτερο RA1250. Το NHTSA, το οποίο, μεταξύ πολλών άλλων, είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη των ανακλήσεων οχημάτων στις ΗΠΑ, έχει ήδη αποκλειστικές ιστοσελίδες για το 2022 Harley-Davidson RA975 και το 2022 Harley-Davidson RA975S. Με άλλα λόγια, η Harley-Davidson ενημέρωσε το NHTSA ότι υπάρχει μια έκδοση 975cc του Pan America και επρόκειτο να είναι μοντέλο του 2022. Περισσότερες αποδείξεις ότι η μοτοσυκλέτα επρόκειτο να πωληθεί μπορούν να βρεθούν από την ίδια τη Harley-Davidson. Αν αναζητήσετε τον όρο RA975 στον ιστότοπο της H-D, εμφανίζονται σελίδες για αξεσουάρ που αναφέρουν τη μοτοσυκλέτα, αν και οι σύνδεσμοι είναι απενεργοποιημένοι, οι αποθηκευμένες εκδόσεις των σελίδων της Google δείχνουν ότι το RA975S πρόκειται να είναι συμβατό με τουλάχιστον ορισμένα από τα αξεσουάρ που είναι ήδη διαθέσιμα για το Pan America, υποδεικνύοντας ότι το χαμηλότερης ισχύος μοντέλο 975cc, θα μοιραστεί την εμφάνισή του με τα 1.252 κ.εκ. Pan America.
 
Το ερώτημα παραμένει για το πόσο σύντομα θα δούμε το RA975. Μια ένδειξη μπορεί να προέρχεται από το λανσάρισμα της αυθεντικής Pan America από τη Harley, το οποίο έκανε το ντεμπούτο της σε μορφή παραγωγής τον Φεβρουάριο του 2021. Αυτό ήταν δυόμισι χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου. Συνεπώς  θα είχε λογική να περιμένουμε την παρουσίαση της μικρής Pan America στις αρχές του επόμενου έτους. 
Πηγή: Cycle World
Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (ΒΙΚΕΙΤ!)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese