Honda CB300R 2022: Επιστροφή στην Ευρώπη με δώρα

FIM E-Xplorer World Cup 2022: Πρώτη επίσημη συμμετοχή η Mugen
24 Ιανουαρίου 2022
Italjet Dragster e01 2022: To ομορφότερο ηλεκτρικό σκούτερ
25 Ιανουαρίου 2022

Βελτιωμένο με “δώρα” το μεσαίο naked

Το κομψό γυμνό μοντέρνο, μεσαίου κυβισμού της Honda με τις ρετρό πινελιές επανέρχεται ανανεωμένο. Το Honda CB300R της οικογένειας Neo Sports Café του γιαπωνέζικου εργοστάσιου κερδίζει για το 2022 ένα ικανό πιρούνι Showa SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston) με καλάμια διαμέτρου 41 mm, αλλά και συμπλέκτη μερικής όλισθησης, εκτός των άλλων.

Ένα απο τα πιο “νόστιμα” naked της αγοράς μπαίνει στη νέα χρονιά δυναμικά, διατηρώντας πάντα τον υγρόψυκτο μονοκύλινδρο, 4βάλβιδο κινητήρα 286 cc, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

Η απόδοση φτάνει τους 31,1 ίππους στις 9.000 rpm και η ροπή τα 2,8 kgm στις 7.750 rpm. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού.

Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και τώρα η λειτουργία του ευνοείται από τον συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.

Mε τον ερχομό του το 300 συμπληρώνει έτσι την οικογένεια Neo Sports Café, δίπλα στα CB1000R, CB650R και CB125R και θα διατίθεται σε δυο νέους χρωματισμούς (κίτρινο και μπλε).

Το Honda CB300R είναι μέλος της οικογένειας από το 2018, προτείνοντας σε νέους κυρίως αναβάτες έναν κομψό και αποτελεσματικό τρόπο μετακίνησης.

Ο στρογγυλός προβολέας έχει μοντέρνα εμφάνιση και είναι – όπως όλα τα φωτιστικά σώματα – τεχνολογίας LED.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία οθόνη LCD και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως: κοντέρ, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία νερού, ώρα, ολικό χιλιομετρητή αλλά και μερικούς χιλιομετρητές, κ.α.

Το πλαίσιο του 300 δημιουργείται από σωληνωτά και πρεσαριστά τμήματα, παραμένει ίδιο με πριν με το νέο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa να κάνει τη διαφορά.

Η διαδρομή του είναι στα – αρκετά – 130mm, ενώ πίσω το μονό αμορτισέρ προσφέρει διαδρομή 107mm.

Το μπροστινό φρένο είναι ένας δίσκος 296 mm με ακτινικής έδρασης, 4πίστονη δαγκάνα της Nissin, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 220 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Στην υπηρεσία των δυο δίσκων υπάρχει ABS δύο καναλιών που συνεργάζεται με IMU (Aδρανειακή μονάδα μέτρησης) για ακριβέστερη λειτουργία κατά την πέδηση.

Η διάμετρος των τροχών είναι 17 ίντσες και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70R-17 μπροστά και 150/60R-17 πίσω.

Το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 10 λίτρων και το βάρος της μικρής μοτοσυκλέτας φτάνει τα, πολύ λογικά, 144 κιλά.

The post Honda CB300R 2022: Επιστροφή στην Ευρώπη με δώρα appeared first on MotorBike.gr.

 

Αρθρογράφος: superpapi

 

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese