Honda CBR250RR 2023 – Νέες αναρτήσεις, quick shifter και λίγη παραπάνω δύναμη

Το ιπτάμενο Kawasaki H2R με τιμή 777.000 ευρώ!
23 Σεπτεμβρίου 2022
Νέα BMW S1000RR: Kατασκοπευτικές φωτογραφίες
23 Σεπτεμβρίου 2022




Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδονησία η τρίτη γενιά του δικύλινδρου CBR250RR, γι’ αρχή για την αγορά της Ασίας.

Πριν λίγες μέρες έγινε γνωστό πως στα πλαίσια του ιαπωνικού GP στην πίστα Twin Ring Motegi η Honda θα αποκάλυπτε το ασιατικό CBR250RR, μια μικρή supersport μοτοσυκλέτα που μπήκε στη γκάμα της Honda το 2017 με χώρα κατασκευής την Ινδονησία και προορισμένη για τις ασιατικές αγορές.

Ωστόσο ουδέποτε έφτασε προς τα μέρη μας, ούτε και μετά την αναβάθμισή του το 2020. Φέτος παρουσιάζεται η νέα ανανέωση του μοντέλου, καθώς πλέον βρίσκεται σε κεντρική θέση στην ιστοσελίδα της PT Astra Honda Motor, δηλαδή της αντιπροσώπου της στην Ινδονησία, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί την κατασκευάστρια της μοτοσυκλέτας.

honda cbr250rr 10

Στο μοντέλο του 2023 η Honda ξεκινά τις αλλαγές από την εμφάνιση, η οποία διατηρεί τις γνώριμες γραμμές του απερχόμενου μοντέλου με αλλαγές στο μπροστινό φέρινγκ και στην ουρά, μα η ουσία βρίσκεται στον εξοπλισμό.

Εκεί ξεχωρίζει το νέο πιρούνι Showa SFF-BP άνευ ρυθμίσεων, με ένα αμορτισέρ monoshock με μοχλικό Pro Link και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

honda cbr250rr 6

Το νέο CBR250RR θα διατεθεί σε δύο τύπους, τον απλό (Standard) με απόδοση 38.2 hp στις 12,500 rpm και τον SP QS (SP με quick shifter δύο δρόμων) με απόδοση 42 hp στις 13,000 rpm, δύο παραπάνω από το τρέχον μοντέλο. Η επιπλέον δύναμη στην περίπτωση του SP QS προέρχεται από αυξημένη σχέση συμπίεσης στον κινητήρα, με 11.5:1 στο στάνταρ CBR250RR και 12.5:1 στο CBR250RR SP QS.

Η ροπή διατηρείται στο ίδιο μέγιστο, 2.6 kgm στις 11,000 rpm και η δύναμη αποδίδεται και στις δύο εκδόσεις μέσω τριών διαφορετικών επιλέξιμων χαρτογραφήσεων.

honda cbr250rr 15

Το CBR250RR ζυγίζει 166 κιλά στη στάνταρ έκδοση και 168 στην SP QS με όλα του τα υγρά, με ρεζερβουάρ 14.5 λίτρων.

Δίχως να γνωρίζουμε κάτι συγκεκριμένο, δε θα δίναμε και πολλές πιθανότητες να ξεφύγει από τα ασιατικά της όρια η μικρή supersport της Honda, και ακόμη μικρότερες να φτάσει ως την ήπειρο των Euro 5.

Δείτε το στο βίντεο που ακολουθεί, καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της PT Astra Honda.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Click to access the login or register cheese