Honda Click 160: Το νέο, όμορφο της Ταϊλάνδης

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2022: Επιπλέον 5ος αγώνας στα Μέγαρα
30 Μαΐου 2022
Honda CRF 2023 – Σημαντική ανανέωση για το 450 και επετειακό μοντέλο
30 Μαΐου 2022

Κάνουν κλικ στην εξέλιξη

Μετά την Ινδονησία παρουσιάστηκε πρόσφατα και στην Ταϊλάνδη το νέο Honda Click 160 και αποτελεί την εξέλιξη του Honda Vario που είχαμε δει και στην ελληνική αγορά.

Μην μπερδεύεστε από το νούμερο 160 στον κωδικό του σκούτερ, αφού ο κινητήρας του Honda Click 160 ( ή Vario στην Ινδονησία) είναι ίδιος με τον 150άρη που έχουμε και στα SH150 στην Ελλάδα. Λόγω του ότι έχει χωρητικότητα 157 κυβικών εκατοστών δικαιολογεί και τον κωδικό “160”.

Το νέο Click της Honda εμφανίζει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία που το κάνουν γοητευτικό σαν αγορά, όπως το αεροδυναμικό μπροστινό τμήμα που θυμίζει μοτοσυκλέτα και το γεγονός ότι σε γενικές γραμμές υιοθετεί ένα στυλ μεγάλου σκούτερ.

YSS Hybrid Shock

Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα compact σκούτερ πόλης, γρήγορο, ελαφρύ και ευέλικτο και όχι για ένα maxi scooter. Πρόσφατα, υπήρξε μια ροή ειδήσεων σχετικά με την πιθανότητα να κυκλοφορήσει στη χώρα μας.

To μεγαλύτερου όγκου φέρινγκ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κάνει το Click να θυμίζει και λόγω σχεδιασμού των προβολέων το Forza 350 σε ορισμένες λεπτομέρειες.

Spiliotis Fabri Push and Block

Ο κινητήρας του Honda Click 160 είναι ο γνωστός μας και τεχνολογικά εξελιγμένος μονοκύλινδρος 157cc, με τον κωδικό eSP+, 4χρονος φυσικά, 4βάλβιδος SOHC με ψυγείο στο πλάι, που αποδίδει 15,4 ίππους στις 8.500 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή του είναι στα 13,8 Nm στις 7.000 rpm.

Η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, ο κινητήρας είναι Start & Stop και η εκκίνηση γίνεται χωρίς μίζα (με τη γεννήτρια).

Ο σκελετός του σκούτερ είναι σωληνωτός και η δομή του είναι  τύπου eSAF Smart Architecture Frame, είναι ελαφρύτερος από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί την ακαμψία του.

Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών μπροστά και πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 100/80 μπροστά και 120/70 πίσω αντίστοιχα.

Το σύστημα πέδησης στην έκδοση ABS έχει δισκόφρενα τόσο μπροστά όσο και πίσω, με ABS όπως υποδηλώνει το όνομα, ενώ η έκδοση CBS έχει μπροστινό δισκόφρενο και ταμπούρο πίσω.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό πιρούνι, και η πίσω μονό αμορτισέρ.

Το ύψος της σέλας είναι 778 χλστ. το βάρος της έκδοσης ABS φτάνει τα 117 κιλά, ενώ της έκδοσης CBS τα 115 κιλά.

Επίσης υπάρχει θύρα φόρτισης USB, ψηφιακή οθόνη LCD, σύστημα τηλεχειριστηρίου έξυπνου κλειδιού, σύστημα φωτισμού LED γύρω από τους προβολείς, και η χωρητικότητα αποσκευών κάτω από τη σέλα είναι 18 λίτρα.

Μένει να δούμε αν το Honda Click 160 είτε με αυτό το όνομα, είτε με διαφορετικό θα βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη.

Αρθρογράφος: scooternet
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese