HONDA CRF250 Rally: Black Magic… Rally για το 2019

Triumph: Project για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!
16 Μαΐου 2019
VESPA SEI GIORNI II, 2019: Με την πατίνα των αγώνων
17 Μαΐου 2019

 Νέο μαύρο “κακό” χρώμα

Το μοναδικής σύλληψης και εκτέλεσης μικρό Adventure της Honda με το όνομα CRF250 Rally φρεσκάρεται χρωματικά για το 2019-2020 και συνεχίζει να αποτελεί την επιλογή ενός κοινού που ξέρει ακριβώς τι ψάχνει: τον τουρισμό σε χωμάτινες, μακρινές διαδρομές.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το Honda CRF250 Rally το 2017 ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στα χρώματα των καθαρόαιμων off/road μοντέλων της εταιρείας (σε κόκκινο-άσπρο) και πιθανώς αυτός ήταν ένας παράγοντας που περιόριζε το αγοραστικό κοινό, ειδικά το μεγαλύτερο σε ηλικία.

Η προσθήκη του πλέον «σοβαρού» black stealth, πέρα του μπλε/άσπρο-κόκκινου είναι μια σωστή κίνηση εκ μέρους του εργοστασίου, που δείχνει ικανή να διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται το μοντέλο.

Να θυμίσουμε εδώ πως πίσω από τα πλαστικά καπάκια και το μεγάλο ντεπόζιτο κρύβεται ένα απλό CRF250L, πλην όμως έχοντας δεχθεί αναβαθμισμένο κινητήρα και ψεκασμό (PGM-F1) προκειμένου να αποκτήσει επιπλέον 2 ίππους (25 έναντι 23) και να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro4.

Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα οικονομικός και, όπως λένε οι άνθρωποι της Honda, συνδυαστικά με το 10λιτρο ντεπόζιτο επιτυγχάνει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 43mm (!), φτιάχνεται από τη Showa προσφέρει διαδρομή τροχού στα 250mm και συνδυάζεται με ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας, με διαδρομή ακόμα μεγαλύτερη στα 265mm (και ψαλίδι αλουμινένιο). Οι διαδρομές αυτές είναι υπέρ-αρκετές για ερασιτεχνική χρήση στο χώμα.

Στα φρένα συναντάμε δύο δισκόφρενα – ένα για κάθε τροχό – το μπροστινό 296 mm και το πίσω στα 220 mm και στάνταρ δικάναλο ABS, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το απενεργοποιήσει μόνο στον πίσω τροχό, άρα και να οδηγήσει “πιο σωστά” στο χώμα.

Το βάρος και το ύψος της σέλας βρίσκονται στα 157 κιλά (πλήρης υγρών) και 895mm αντίστοιχα, δηλαδή αυξημένα κατά 13kg και 20mm σε σχέση με την απλή έκδοση του CRF250.

Η διάμετρος των τροχών κλασικά χωμάτινη στις 21” και 18 μπρος πίσω.

To ολόσωμο κουστούμι της μοτοσυκλέτας προσφέρει περισσότερο οπτικό αποτέλεσμα , με όλη τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας να προσφέρει τον αέρα μιας αγωνιστικής κατασκευής. Χαρακτηριστικές είναι οι προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι και η ψηλή ζελατίνα πάνω από τον προβολέα.

Τo Honda CRF250 Rally είναι στιλιστικά εμπνευσμένη από το αγωνιστικό CRF450 Rally HRC, μέχρι και τους τεχνολογίας LED ασύμμετρους προβολείς που προδίδουν αγωνιστικά γονίδια από αγώνες αντοχής τύπου Dakar.

Όσον αφορά στην τιμή του 250 τα 6.490€ που στοιχίζει το μικρό Rally δεν είναι λίγα χρήματα στις μέρες μας, θα λέγαμε όμως πως δικαιολογούνται από την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, αλλά κυρίως για τη χρήση που προτείνει στον αναβάτη της: τις ασφάλτινες αλλά και τις χωμάτινες εξερευνήσεις και τον τουρισμό σε όχι πολυσύχναστους χρησιμοποιημένους χωματόδρομους, μιας χώρας που στον τομέα αυτό είναι ένας μικρός παράδεισος.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Νέα – MotorBike.gr