HONDA SH MODE 125 2021: Πλήρης Παρουσίαση, τιμή, κι όλες οι πληροφορίες

Motul-SBK 2021: Αλλαγή ημερομηνίας του ASSEN
18 Φεβρουαρίου 2021
HONDA: Πιο κοντά σε ένα ηλεκτροκίνητο “CB125R”
18 Φεβρουαρίου 2021

Δυναμώνει κι ομορφαίνει το φθηνότερο SH

To Honda SH Mode είναι το “μικρότερο SH” της γκάμας σκούτερ της γιαπωνέζικης εταιρίας. Για το 2021 και μπροστά στις προδιαγραφές Euro5 ανανεώνεται αισθητικά και αποκτά νέο πλαίσιο και τετραβάλβιδο παρακαλώ, υγρόψυκτο κινητήρα. Η τιμή του Honda SH Mode 125 ανακοινώθηκε από την αντιπροσωπεία στα επίπεδα του παλαιότερου μοντέλου στα 2.790 €.

Από το 1984 που κυκλοφόρησε το πρώτο Honda SH50, η διαχρονική δημοτικότητα των SH τους χάρισε υψηλές θέσεις στις πωλήσεις των ευρωπαικών αγορών, με πολλούς σκουτερίστες της Γηραιάς Ηπείρου να τα θεωρούν αναντικατάστατα και αναπόσπαστα κομμάτια της καθημερινότητάς τους.

Στο πέρασμα των χρόνων και των δεκαετιών η οικογένεια SH μεγαλώνει και εξελίσσεται συνεχώς, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο από τότε που λανσαρίστηκε, αφενός χάρη στις επιδόσεις και την οικονομική κατανάλωση, αφετέρου χάρη στην ευελιξία, την ευχρηστία, καθώς και τη σταθερότητα που εξασφαλίζει ο μπροστινός τροχών των 16 ιντσών.

Το Honda SH Mode 125 που κυκλοφορεί στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2014, και πλασάρεται ως η φθηνότερη έκδοση των SH – μην ξεχνάτε ότι στην Ευρώπη – και όχι στην Ελλάδα – κυκλοφορεί SH 125 που είναι ολόϊδιο πέραν του κυβισμού με το SH 150 – έχει προσελκύσει στην οικογένεια SH ένα ακόμα πιο νεανικό κοινό. Έχει αποδειχτεί ένα πολύ πρακτικό σκούτερ από κάθε άποψη, που ακολουθεί την αισθητική της εποχής, καταφέρνοντας να συνδυάζει μοντέρνο στυλ, με κάποιες ρετρό πινελιές.

Για το 2021 υπάρχει ένα νέο Honda SH Mode 125, που σχεδιάστηκε για να καλύπτει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου target group νεαρών αναβατών και αναβατισσών εντός πόλης.

Το SH Mode 125 ανανεώνεται αισθητικά, με κυρίαρχο στοιχείο τη νέα σχεδίαση με μεγαλύτερο επίπεδο πάτωμα, και περισσότερο χώρο για τα πόδια, νέο προβολέα LED και περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα, με θύρα φόρτισης USB στο ντουλαπάκι, αλλά και Smart Key για έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της σέλας.

Το επίπεδο πάτωμα – σήμα κατατεθέν του SH (με ενσωματωμένο άγκιστρο για να κρεμά ο αναβάτης τσάντα ανάμεσα στα γόνατά του) έχει επεκταθεί προς τα μπροστά κατά 10mm, βελτιώνοντας το χώρο για τα πόδια. Το ύψος της σέλας παραμένει χαμηλό στα 765mm.

Υπάρχει επίσης ένα ντουλαπάκι στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, που φιλοξενεί θύρα USB Type–A για τη φόρτιση smartphone. Η χωρητικότητα κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί κατά 0,5 λίτρα, στα 18,5L συνολικά .

Το Smart Key είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο εξοπλισμού για το SH Mode 125. Παραμένοντας ο πομπός-μπρελόκ στην τσέπη του οδηγού, μπορεί να ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης στους έντονους ρυθμούς ζωής της πόλης. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει κεντρικό, αναλογικό ταχύμετρο, περιστοιχίζεται από την ένδειξη του συστήματος Idling Stop και τις προειδοποιητικές λυχνίες των φλας.

Ο δείκτης στάθμης καυσίμου είναι τοποθετημένος στο κέντρο ενώ ο ολικός και μερικός χιλιομετρητής και το ρολόι φιλοξενούνται στην κεντρική οθόνη LCD μαζί με τα κουμπιά ελέγχου.

Το κεντρικό στάντ είναι εργονομικά σχεδιασμένο για ευκολότερη χρήση, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το πλαϊνό σταντ. Ιδιαίτερη φροντίδα έχει δοθεί στην άνεση του συνεπιβάτη. Η σέλα είναι άνετη ενώ έχει στη διάθεσή του αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές ενσωματωμένες στην πίσω σχάρα από χυτό αλουμίνιο.

Περνώντας στον κινητήρα του νέου SH Mode για το 2021 συναντάμε έναν νέο για πρώτη φορά τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα (SOHC) με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και τεχνολογία eSP+ (enhanced Smart Power Plus). Αποδίδει 11,4 ίππους (8.4kW) στις 8.500 rpm, με μέγιστη ροπή 12,1Nm στις 5.000 rpm. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 53,5×55.5mm αντίστοιχα, και η σχέση συμπίεσης 11.5:1.

Στόχος εξέλιξης ήταν η βελτίωση των χαρακτηριστικών της προηγούμενου κινητήρα και η δημιουργία μιας μονάδας με μετατοπισμένη ωφέλιμη καμπύλη ισχύος – προσφέροντας επίπεδη, γραμμική ροπή από τις χαμηλές στροφές – ιδανική για αστικά περιβάλλοντα και αναβάτες κάθε εμπειρίας. Χάρη στη μειωμένη κατανάλωση του κινητήρα που φτάνει περίπου τα 50km/l, (τυποποίηση WMTC), τα νέα ελαστικά και το ρεζερβουάρ των 5,5L λίτρων, η θεωρητική αυτονομία που επιτυγχάνεται είναι κοντά στα 275km.

Τεχνολογίες χαμηλών τριβών eSP+ της Honda εφαρμόζονται σε όλο τον κινητήρα. Η έξυπνη τοποθέτηση εξαρτημάτων όπως η αντλία λαδιού (που είναι ενσωματωμένη στο στροφαλοθάλαμο) συνεισφέρει στην αποδοτικότητα. Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης και τροφοδοσία καυσίμου PGM-FI βελτιστοποιεί την ταχύτητα καύσης και την απόδοση ψύξης.

Η έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου (offset) περιορίζει τις τριβές που αναπτύσσονται ανάμεσα στο έμβολο και στο χιτώνιο του κυλίνδρου. Ένα αποδοτικό ψυγείο – που βρίσκεται κάθετα τοποθετημένο στη δεξιά άκρη του στροφάλου – χρησιμοποιεί ένα μικρό, ελαφρύ ανεμιστήρα που μειώνει τις απώλειες τριβών. Η τροχαλία μετάδοσης φέρει σχεδιασμό με πτερύγια μείωσης αεροδυναμικής πίεσης ενώ η οδηγούμενη τροχαλία μειώνει την τάση του ιμάντα, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες μετάδοσης.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς ψήκτρες, γεννήτρια-εκκινητής (μίζα) ACG είναι ενσωματωμένη απευθείας στην άκρη του στροφαλοφόρου, λειτουργώντας ως μίζα και εναλλάκτης. Περιστρέφει απευθείας τον κινητήρα χωρίς θορύβους σύμπλεξης γραναζιών.

Το σύστημα Idling Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί, όταν το σκούτερ είναι σταματημένο και τα φρένα πατημένα και τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό γίνεται αθόρυβα, χάρη στο ACG σε συνδυασμό με το σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε θέση πριν το χρόνο της εισαγωγής και σε ένα μηχανισμό αποσυμπίεσης που περιορίζει την αντίσταση στο στρόφαλο. Το σύστημα Idling Stop διαθέτει λειτουργία που ‘διαβάζει’ τη φόρτιση της μπαταρίας και απενεργοποιείται αυτόματα για να μην αποφορτίζεται υπερβολικά.

Ένα προηγμένο πλαίσιο τεχνολογίας enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) επόμενης γενιάς αντικαθιστά το προηγούμενο πλαίσιο.

Κατασκευασμένο από πρεσαριστό ατσάλι είναι κατά 8% ελαφρύτερο και, χάρη στην προσεκτικά μελετημένη κατασκευαστική ακαμψία υπόσχεται να προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση σε συνδυασμό με αυξημένη ευστάθεια.

Η γωνία κάστερ είναι 26° 30’, με ίχνος τροχού 69.5mm trail και το μεταξόνιο 1.305mm (από 27°, 68mm και 1305mm). Οι συνολικές διαστάσεις είναι συμπαγείς: μήκος 1950mm, πλάτος 670mm, ύψος 1100mm, με απόσταση από το έδαφος στα 150mm. Το βάρος φτάνει τα λίγα 118kg.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου έχει διαδρομή 89 mm. Η πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις έχει διαδρομή αμορτισέρ 75 mm. Ο νέος μπροστινός τροχός 16 ιντσών από χυτό αλουμίνιο, φορά ελαστικό σε διάσταση 80/90-16, ενώ στον πίσω τροχό των 14 ιντσών η διάσταση του ελαστικού είναι 100/90-14.

Τα ελαστικά είναι νέα, σχεδιασμένα για μείωση της αντίστασης και βελτίωση της κατανάλωσης κατά 4%.

Ο μπροστινός υδραυλικός δίσκος των 220mm συνδέεται με ένα πίσω ταμπούρο 130mm μέσω του CBS, διασφαλίζοντας ομαλή και ομοιόμορφα κατανεμημένη πίεση πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμα και σε δυνατά ή απότομα φρεναρίσματα.

Για το Honda SH Mode 125 η εταιρία έχει δημιουγήσει μια γκάμα γνήσιων αξεσουάρ που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: Top box 35L και πίσω σχάρα, Σετ ζελατίνα και χούφτες και Κουβέρτα ποδιών.

Το SH Mode διατίθεται στους εξής χρωματισμούς: Κόκκινο (Candy Noble Red), Λευκό (Pearl Jasmine White), Ασημί ματ (Mat Techno Silver Metallic) και Μαύρο μεταλλικό (Poseidon Black Metallic).

Η τιμή του όπως είπαμε και στον πρόλογο ανακοινώθηκε στα 2.790 €.

Περισσότερες Πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese