Honda Super Cub 50 2022 – Ποιος χρειάζεται δισκόφρενα στην Ιαπωνία;

Δέκα λεπτά με τον «εγκέφαλο» του Scooter Rally Αντοχής
26 Μαΐου 2022
MotoGP Ιταλίας: Πρόγραμμα και προβλέψεις για το GP στο Mugello
26 Μαΐου 2022




Η Honda συνεχίζει να παράγει το θρυλικό Super Cub 50, σε 4 μάλιστα εκδόσεις, για την ιαπωνική αγορά, εκεί που το απίθανο παπί μπορεί να ζει ακόμα χωρίς δισκόφρενα, ABS και λοιπές τεχνολογικές πινελιές, απαραίτητες για τη διάθεση του στην Ευρώπη.

Το Super Cub 50 μπορεί να έχει σύγχρονα πλαστικά, θυμίζει όμως ακόμα εν πολλοίς το κλασικό C50, ενώ διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο ψεκαστό κινητήρα 49 κ.εκ., με επίσημη απόδοση 3,6 hp / 7.500 rpm και ροπή 0.39 kgm / 5.500 rpm.. Σημειώστε πως η εκκίνηση γίνεται με μανιβέλα, ενώ το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων.

Οι προδιαγραφές του είναι για κίνηση χωρίς συνεπιβάτη, με βάρος που ανάλογα την έκδοση κυμαίνεται από 96 έως 100 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ του χωρά 4,3 λίτρα καυσίμου.

Για το 2022 το μόνο που αλλάζει στο πενηντάρι παπί της Honda για την ιαπωνική αγορά είναι τα χρώματα, με τα νέα μοντέλα να καταφθάνουν στους dealer στις 27 Ιουνίου.

Τα νέα χρώματα έχουν ως εξής:

Super Cub 50
 ・ Glint Wave Blue Metallic (new color)
 ・ Virgin Beige
 ・ Tasmanian Green Metallic

Super Cub 50 Professional
 ・ Seychelles Night Blue

Cross Cub 50
 ・ Matte Armored Green Metallic (new color)
 ・ Pearl Deep Mud Gray (new color)

Cross Cub 50 ・ Kumamon version
 ・ Graphite black

Στόχος της Honda είναι να κατασκευάσει 9.600 Super Cub 50 για την τοπική αγορά.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Κώστας Γκαζής)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese