Indian και Harley-Davidson: Η μία κλαίει, η άλλη γελάει

FEMA – Τα δεδομένα που παράγει μια μοτοσυκλέτα να ανήκουν στον ιδιοκτήτη και όχι στον κατασκευαστή
29 Απριλίου 2022
Τι είναι η φιλοσοφία Jin-Ki Kanno του Yamaha MT-10
29 Απριλίου 2022

Αυξήσεις πωλήσεων και μειώσεις πωλήσεων

Παρότι ο κόσμος έτρεξε το πρώτο τρίμηνο του 2022 στις εκθέσεις και αγόραζε “ό,τι μπορούσε ο καθένας” όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες, υπήρξαν εταιρίες που σημείωσαν μεγάλη μείωση πωλήσεων! Άλλες κράτησαν σταθερή πορεία, κι άλλες δήλωσαν αύξηση. Οι δυο αμερικάνικες εταιρίες Indian και Harley-Davidson έχουν να μας διηγηθούν από μια ιστορία η καθεμιά.

Η κρίση του COVID-19 έφερε μεγάλη ζήτηση από πλευράς καταναλωτών, ειδικά στο χώρο των δύο τροχών, εξαιτίας της ανάγκης για προσωπική μετακίνηση, μακριά από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κατά ειρωνικό τρόπο, πολλοί κατασκευαστές δυσκολεύτηκαν να καλύψουν αυτή τη ζήτηση, λόγω των ελλείψεων στην αλυσίδα εφοδιασμού που προκλήθηκαν από την πανδημία.

Αυτά τα προβλήματα στον εφοδιασμό δεν έχουν υποχωρήσει, κι ας συνεχίζουν να χαλαρώνουν οι περιορισμοί υγείας για τον COVID παγκοσμίως.

Εξακολουθώντας να αντιμετωπίζει προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και πληθωριστικές απειλές, η αμερικανική Polaris που κατασκευάζει τις Indian, δημοσίευσε αποθαρρυντικά στοιχεία πωλήσεων για το 1ο τρίμηνο του 2022.

Συνολικά, η Polaris σημείωσε πτώση 22% στις λιανικές πωλήσεις σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο, η οποία είχε δει την εταιρία να συγκεντρώνει αύξηση πωλήσεων 70% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020!

Η Polaris ανακοίνωσε έσοδα 70 εκατομμυρίων δολαρίων για τους πρώτους τρεις μήνες του 2022, αλλά αυτό χαρακτηρίζεται “ελεύθερη πτώση”, αφού αντιπροσωπεύει ένα  -48% στα έσοδα!

Από την άλλη, είχαμε το παράδειγμα της Harley-Davidson. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, η Harley προσάρμοσε τα επιχειρησιακά της σχέδια και κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια και το αυξανόμενο κόστος παραγωγής.

Τον Ιούλιο του 2021, η Harley αύξησε τις τιμές στις νέες μοτοσυκλέτες της και παρουσίασε νέα μοντέλα. Τα Road Glide ST, Street Glide ST, Low Rider ST και Nightster βγήκαν στο δρόμο, τους πρώτους μήνες του 2022.

Η παγκόσμια κρίση υγείας εξακολουθεί να επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο η Harley δραστηριοποιείται, αλλά η εταιρία κατάφερε να σημειώσει αύξηση εσόδων κατά 6% το 1ο τρίμηνο του 2022.

Ενώ οι πωλήσεις μοτοσυκλετών αντιπροσώπευαν μόλις το 4% αυτού του κέρδους ήταν ο κλάδος Ανταλλακτικών και Αξεσουάρ της μάρκας που σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, με άνοδο 11 τοις εκατό!

Παρότι τα νέα είναι ενθαρρυντικά, η εταιρία από το Μιλγουόκι εξακολουθεί να αδυνατεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση μοτοσυκλετών, λόγω των συνεχιζόμενων ελλείψεων στην παραγωγή ημιαγωγών.

Μπορεί η Harley-Davidson να παρήγαγε τον ίδιο αριθμό μονάδων το 1ο τρίμηνο του 2022 όπως και το πρώτο τρίμηνο του 2021 (54.800), αλλά είναι η αυξημένη ζήτηση που δεν μπορεί να ικανοποιηθεί, καθώς τα τρέχοντα προβλήματα εφοδιασμού εμποδίζουν την ικανότητα της να κατασκευάζει περισσότερες μονάδες.

 

Αρθρογράφος: superpapi
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese