KTM 1290 Super Adventure S 2023 – Φρέσκοι χρωματισμοί και βελτιωμένη πλοήγηση

Αποκατάσταση μιας Triumph Tiger Cub του 1963
13 Δεκεμβρίου 2022
Η Eysing συνεργάζεται με την Pininfarina για αυτό το μοναδικό ηλεκτρικό μοτοποδήλατο
13 Δεκεμβρίου 2022





Το «υπερταξιδιωτικό» μοντέλο της αυστριακής εταιρείας αναβαθμίζεται επιδερμικά για το 2023, χωρίς δραματικές αλλαγές από τον προκάτοχο.

Αρχικά όμως ας δούμε τα βασικά, καθώς κινητήρας παραμένει ο LC8 με τους 160 ίππους και τα 138Nm ροπής, πάντα σε συμμόρφωση με τους Euro5 κανονισμούς και τα διαστήματα του service του στις 15.000 χλμ. Όπως παραμένει και το από το 2021 επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο πλαίσιο από χρωμο-μολυβδαίνιο, με γνώμονα την πιο «κοφτή» συμπεριφορά στις στροφές, με τον άξονα του τιμονιού που έχει έρθει πίσω κατά 15 χλστ.

1290SAS231.jpg

Ισάριθμα μακρύτερο ήταν και το ψαλίδι στο όνομα της σταθερότητας, ενώ για το ίδιο έργο, τα δέοντα επιτελούν και οι τελευταίας γενιάς ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της WP.

Στα των ηλεκτρονικών επίσης δεν υπάρχουν αλλαγές στο ήδη high tech πακέτο το οποίο μεταξύ άλλων έχει το radar, τον αισθητήρα αδράνειας σε 6 άξονες της Bosch, την TFT των 7’’ στη θέση του πολυργάνου κτλ

1290SAS23.jpg

Οι αλλαγές του 2023 αφορούν το νέο πορτοκαλί/μαύρο χρωματισμό ή την επιλογή με τους τόνους του γκρι καθώς και τις προβολές της πλοήγησης οι οποίες έχουν περισσότερες επιλογές ενώ υποστηρίζουν πλέον τις οδηγίες με τη μορφή Turn-by-Turn+.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Click to access the login or register cheese