KYMCO G150: Ένα ακόμα On/Off σκούτερ

Ρεκόρ Guinness έκανε ο Josh Herrin για ταχύτερο ξύσιμο αγκώνα – VIDEO!
6 Φεβρουαρίου 2021
Ο CEO της MV Agusta διαψεύδει τα σενάρια περί πώλησης της εταιρείας
8 Φεβρουαρίου 2021

Προς το παρόν για την ασιατική αγορά

Ολοένα και πυκνώνουν. Ολοένα και εμφανίζονται σκούτερ και σκουτεράκια με τρακτερωτά λάστιχα, υποδηλώνοντας ότι κάτι νέο ξεκινάει εκεί έξω στην αγορά. Αυτή τη φορά το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται προς το παρόν στην κινέζικη αγορά, η οποία δείχνει μια νέα δυναμική και μέσα από αναβαθμισμένες γκάμες εταιριών, προσπαθεί να ευθυγραμμιστεί με την ευρωπαϊκή. Το Kymco G150 είναι η “χωμάτινη” έκδοση ενός αντίστοιχου σκούτερ “δρόμου”.

Η αύρα που κουβαλούν αυτά εδώ τα σκούτερ, η οποία τα κάνει πιο ενδιαφέροντα και πιο “ζωντανά”, έρχεται κατευθείαν από τις μοτοσυκλέτες ψευδοεντούρο ή τις Adventure αν θέλετε, που παίζουν λίγο παραπάνω με τα χρώματα, τα σχήματα και τα γραφικά.

Αφήνοντας πίσω τα πιο σοβαρά σκούτερ πόλης το Kymco G150 φοράει καταρχάς φαρδιά λάστιχα διπλής χρήσης με τακούνια, παρότι οι διαδρομές των αναρτήσεων δεν έχουν αυξηθεί.


YSS Hybrid Shock

Το μπροστινό φτερό είναι απομακρυσμένο από το ελαστικό και το τιμόνι είναι σωληνωτό, όπως τα εντούρο και τα ψευδοεντούρο.

Το όργανο στο κέντρο του τιμονιού είναι LCD, ενώ ο διπλός προβολέας (πάνω-κάτω) μοιάζει να έρχεται από μοτοσυκλέτα αγώνων rally.


Spiliotis Fabri Push and Block

Το Kymco G150 προσφέρεται σε τέσσερις νεανικούς χρωματισμούς και με ταιριαστά αυτοκόλλητα στα πλαϊνά του καπάκια: Μπλε, Μαύρο-Κόκκινο, Κίτρινο και Πράσινο, με τους δυο τελευταίους να παραπέμπουν σε Suzuki και Kawasaki.

Kατά τ’ άλλα το G150 είναι ένα συνηθισμένο σκούτερ πόλης με μικρούς τροχούς και επίπεδο δάπεδο και έναν κινητήρα 150 κυβικών που αποδίδει 13,6 ίππους στις 8.500 rpm, έχει μικρό μεταξόνιο και βάρος 127 κιλών.

Κι αν κάποιος σας πει ότι αυτά τα ελαφρά σκούτερ, compact διαστάσεων, μικρών τροχών και χαμηλού ύψους σέλας είναι φτιαγμένα για τις ασιατικές αγορές, τότε να του θυμίσετε ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, κι ότι υπάρχουν κάποιοι και κάποιες που δεν έχουν μεγάλο ύψος ή τη δύναμη να μανουβράρουν ένα μεγάλο και βαρύ δίτροχο.

Για τους τελευταίους, σκούτερ σαν το Kymco G150 είναι “ότι πρέπει” από πλευράς ευχρηστίας, ενώ παράλληλα θα μπορούν να κινούνται και στο χώμα… όπως έκαναν παλιά τα Piaggio Typhoon. Tα θυμάστε;


MotoWay-Belray

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese