Lambretta: Γιορτάζει τα 75 χρόνια με G350 και X300

Zontes: Η νέα ιστοσελίδα της εταιρίας στην Ελλάδα
10 Ιουνίου 2022
BMW G310RR 2023 – Νέο υλικό από την Ινδία, πλησιάζει η παρουσίαση
10 Ιουνίου 2022

Γιορτή με μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα

Για να γιορτάσει τα 75 χρόνια μιας ένδοξης ιστορίας, η ιταλική μάρκα – που ειδικευτόταν πάντα και ειδικεύεται και σήμερα στην παραγωγή σκούτερ – επέλεξε την εκδήλωση προϊόντων υψηλού design Milan Design Week 2022 για να αποκαλύψει δύο νέα μοντέλα: το Lambretta G350 Special και το X300.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο υποβλητικό σκηνικό του Chiostro Piccolo di San Simpliciano, στην καρδιά της πόλης του Μιλάνου, που είναι η πατρίδα της Lambretta.

Οι νέες Lambretta έκαναν την εικαστική τους περέμβαση, γεφυρώνοντας παρελθόν και παρόν σε συνεργασία με το γνωστό Μουσείο Lambretta του V. Tessera και ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα περίπτερο που κατέπληξε τους παρευρισκόμενους στην εκδήλωση.

 

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα δυο μελλοντικά μοντέλα τα Lambretta G350 Special και X300. Το G-Special είχε παρουσιαστεί σαν G325 Special και είχε εκτεθεί ήδη στο σαλόνι της EICMA του 2019, αλλά δυστυχώς η πανδημία και η εξάπλωση του κορωνοϊού ανέβαλε προσωρινά την εμφάνισή του στην αγορά.

 

Μετά την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα, το G325 εξελίχθηκε σε G350, τοποθετώντας τον εαυτό του στην κορυφή της γκάμας της Lambretta.

Το σκούτερ είναι σχεδιασμένο από δυο Γερμανούς (!) σχεδιαστές, είναι φυσικά εμπνευσμένο από τις κλασικές Lambretta του παρελθόντος και όταν βγει στην παραγωγή – σύμφωνα με την εταιρία πριν κλείσει το 2022 – θα γίνει η Lambretta με τον μεγαλύτερο κυβισμό στην ιστορία της.

 

Το πλαίσιο είναι από πρεσσαριστή λαμαρίνα, όπως ορίζει η παράδοση και τα πλαϊνά καπάκια είναι αφαιρούμενα.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχει η εμβληματική μπροστινή ανάρτηση των Lambretta με τους υστερούντες βραχίονες και δύο (ρυθμιζόμενα) αμορτισέρ.

Τα φρένα είναι δισκόφρενα με δικάναλο ABS, οι προβολείς full LED και η οθόνη TFT.

Η τιμή της Lambretta G350 δεν θα είναι χαμηλή αφού θα ξεπερνάει τα 7.000 ευρώ.

Το G350 διαθέτει μονοκύλινδρο κινητήρα 330 cc, που αποδίδει 27,5 ίππους και 27 Nm. Ο υδρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας μεταδίδει τη δύναμή του με φυγοκεντρική μετάδοση CVT και κινεί τον οπίσθιο τροχό των 12 ιντσών με ελαστικό 130/70-12.

Ο μπροστινός τροχός είναι και αυτός 12 ιντσών και φοράει λάστιχο 120/70-12.

Η Lambretta ανακοινώνει βάρος 173 κιλών για το G 350, το ρεζερβουάρ χωράει 9,5 λίτρα.

Όσον αφορά την Χ300, που θα είναι η οικονομικότερη “μεγάλη” Lambretta θα χρησιμοποιεί και αυτή τις εμβληματικές γραμμές της εταιρίας, αλλά εκμοντερνισμένες και πιο γωνιώδεις.

Το πλαίσιο εδώ είναι σωληνωτό από χάλυβα με πλαστικό κουστούμι. Η μπροστινή ανάρτηση είναι και εδώ με υστερούντες βραχίονες και δύο αμορτισέρ. Η 300 διαθέτει δύο δισκόφρενα και δικάναλο ABS, φωτιστικά σώματα full LED, σύστημα εκκίνησης keyless χωρίς κλειδί.

O κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, 275 cc, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος κινητήρας και αποδίδει ισχύ 24,8 ίππων στις 8.250 rpm και η ροπή του 24,5 Nm στις 6.250 rpm.

Και σε αυτή την περίπτωση οι τροχοί είναι 12 ιντσών, το μεταξόνιο είναι στα 1.370 mm, το ρεζερβουάρ χωράει 7 λίτρα και το βάρος ανακοινώνεται σε 165 κιλά.

Όπως το G350 έτσι και το X300 θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2022 χρόνου με τιμή περίπου 5.900 ευρώ στην Ιταλία.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.

Αρθρογράφος: scooternet
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese