Mob-ion: Το πρώτο γαλλικό σκούτερ υδρογόνου!

Γκοργκόλης Α.Ε: Παρών στην “Urban Mobility 2022”
27 Μαΐου 2022
KYMCO Agility S 125 Euro5 – Η πόλη έχει νέο πρωταγωνιστή
27 Μαΐου 2022

Ένα βήμα μπροστά από τα ηλεκτρικά

Η γαλλική εταιρία Mob-ion κάνει επίθεση στην αγορά των σκούτερ με μια πρωτοποριακή και οικολογική πρόταση. Η μάρκα από το Hauts-de-France θέλει γίνει η πρώτη στην ιστορία που θα κυκλοφορήσει ένα σκούτερ υδρογόνου παραγωγής!

Το υδρογόνο είναι αναμφίβολα η πιο πολλά υποσχόμενη λύση των επόμενων ετών, όσον αφορά την οικολογική και καθαρή μετακίνηση.

Μια πράσινη ενέργεια υψηλών επιδόσεων με μηδενικές εκπομπές ρύπων, που ωστόσο εξακολουθεί να είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί, ιδιαίτερα σε δύο τροχούς.

Αυτή η πρόκληση, όμως, δεν τρομάζει τη γαλλική εταιρία Mob-ion, η οποία αυτή τη στιγμή εξελίσσει δύο διαφορετικά μοντέλα, το ένα σε συνεργασία με την STOR-H Technologies και το άλλο με τον νέο συνεργάτη της Pragma Industries, που ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την παραγωγή compact μπαταριών για κινητήρες υδρογόνου .

Η εξέλιξη των σκούτερ υδρογόνου γίνεται με την ευλογία (και χρηματοδότηση) των δημοσίων αρχών με στόχο τη δημιουργία ενός δίτροχου που δεν προορίζεται ακόμη για μεγάλα ταξίδια, αλλά για απλές, μικρές διαδρομές.

Με μόνο 15 km αυτονομίας ανά κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, προς το παρόν, το H2 όπως ονομάστηκε το σκούτερ που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την STOR-H προορίζεται μόνο για αστική μετακίνηση.

Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες αυτονομίας για το δεύτερο σκούτερ υδρογόνου, το AM1, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Pragma, αλλά τα δύο μοντέλα έχουν ήδη προγραμματιστεί για τον Μάιο του 2023 (ένα ισοδύναμο 50cc και ένα 125cc) και με  εγγύηση για 4 χρόνια.

Στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη στόλων οχημάτων για τα οποία θα υπάρχουν και σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Τα σκούτερ υδρογόνου H2 και AM1 διαφοροποιούνται επίσης από την τεχνολογία “επαναφόρτισής” τους, με δύο δοχεία υδρογόνου που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει και να αντικαταστήσει ο ίδιος σε λίγα δευτερόλεπτα (ένα δοχείο μπορεί να επαναφορτιστεί χιλιάδες φορές για περίπου δέκα χρόνια πριν ανακυκλωθεί) ενώ το μοντέλο AM1 θα έχει ένα ενσωματωμένο ντεπόζιτο που θα γεμίζει σε σταθμό ανεφοδιασμού.

Αρθρογράφος: scooternet
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese