Moto Morini X-Cape 1200 – Είναι ήδη έτοιμο!

Τα δέκα νέα μοντέλα του Piaggio Group για το 2023
22 Νοεμβρίου 2022
Moto Morini X-Cape 1200 – Πρώτες φωτογραφίες
22 Νοεμβρίου 2022





Με δύο πλήρως αποκαλυπτικές φωτογραφίες του νέου X-Cape 1200, η Moto Morini μας δείχνει ακριβώς πως θα είναι το νέο μοντέλο!

Το πολυαναμενόμενο μεγάλο adventure της ιταλικής εταιρίας κυκλοφορεί ήδη ως φήμη και είδαμε πρώτα σχέδια τον περασμένο Σεπτέμβριο, για μία μοτοσυκλέτα ”χτισμένη” γύρω από τον κινητήρα του υπάρχοντος κινητήρα που είδαμε στο παλαιότερο Gran Passo.

Αυτός είναι ένας V σε διάταξη δικύλινδρος με χωρητικότητα 1187 κυβικών εκατοστών, ο οποίος κινούσε και τα Corsaro και Milano αλλά και Scrambler, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί τις απαραίτητες περιποιήσεις ώστε να καλύπτει προδιαγραφές euro5. Λεπτομέρειες και ιπποδύναμη δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αν και ο κινητήρας αυτός απέδιδε ήδη 120 ίππους, οπότε είναι άγνωστο αν θα παραμείνει εκεί, αν θα έχει άνοδο ή μείωση λόγω ρύπων.

Η μοτοσυκλέτα πάντως δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες adventure του εργοστασίου, και ιδιαίτερα με το Gran Passo, αφού εδώ συναντάμε ακτινωτούς τροχούς 21/18 ιντσών με tubeless χωμάτιν ελαστικά της Pirelli, Scorpion STR, που καθορίζουν και τον χωμάτινο χαρακτήρα. Πρόκειται σαφώς για μία μοτοσυκλέτας με off road χαρακτηριστικά με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo Stylema στο μπροστά σύστημα, τεραστίων διαστάσεων τελικό στο δεξί μέρος, αλλά και σχεδίαση που παραπέμπει στο μικρότερο X-Cape 649. moto_morini_x-cape_1200__2-web.jpg

Το μεγάλο ξεχωρίζει και για το τεράστιο X που φέρει στα πλαϊνά του καθώς και την αναφορά στο V-Twin κινητήρα, καθώς και τον όγκο που έχει τόσο στο μπροστινό σύστημα, όσο και στο πίσω. Μεγάλο fering με κάθετη μικρή ζελατίνα η οποία όμως βρίσκεται αρκετά ψηλά για να προστατεύει σωστά, σμιλεμένο ρεζερβουάρ στο σημείο που ακουμπούν τα γόνατα, στενά πλαστικά στα πόδια του αναβάτη και συνεπιβάτη, μεγάλες χειρολαβές συγκράτησης και ένα πλαίσιο αλουμινίου κατασκευασμένο από χυτές πλάκες και σωλήνες στρογγυλής διατομής, ανοιχτό κάτω από τον κινητήρα.

Αλουμινένια προστατευτική ποδιά, ακτινική τρόμπα μπροστινού φρένου αλλά και συμπλέκτη, άνετες και μεγάλες σέλες και για τους δύο επιβαίνοντες, ιδιαίτερα στενή σχεδίαση στο μπροστινό τμήμα, αλλά και γενικά, αρκετός όγκο σε πλαϊνά και πίσω τμήματα, συνθέτουν την νέα αυτή μοτοσυκλέτα.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερες πληροφορίες!

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Τάκης Μανιάτης)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese