MotoGP: Συνεχίζεται ο πόλεμος δηλώσεων μεταξύ HRC και Michelin

Triumph Bike Nights: Ένα μοτοσυκλετιστικό πάρτυ κάθε μήνα
29 Μαρτίου 2022
Barq Rena Max – Το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο από το Ντουμπάι
29 Μαρτίου 2022

MotoGP: Συνεχίζεται ο πόλεμος δηλώσεων μεταξύ HRC και Michelin

Σε προσωπική κόντρα εξελίσσεται το θέμα με τα ελαστικά στην Mandalika

Σε προσωπική κόντρα εξελίχθηκε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τον τύπο των ελαστικών στον τελευταίο αγώνα των MotoGP.

Ο Alberto Puig του HRC δεν άφησε αναπάντητο το σχόλιο του κυρίου Taramasso της Michelin, σχετικά με την “αδυναμία” της Honda να προσαρμοστεί στα ελαστικά που είχε φέρει για τον αγώνα της Mandalika.  

Σύμφωνα με τον Puig, η απόφαση της Michelin να διαθέσει στις ομάδες έναν τύπο ελαστικού με πιο σκληρό σκελετό (όμοιο με εκείνον που είχαν τα ελαστικά της γαλλικής εταιρείας το 2018) για να αντέξουν στις υψηλότερες θερμοκρασίες της πίστας της Ινδονησίας, δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους αναβάτες, καθώς τα ελαστικά αυτά ήταν κατάλληλα για πίστες με μεγάλες ευθείες και όχι για πίστες σαν την Mandalika, όπου οι μοτοσυκλέτες είναι συνεχώς πλαγιασμένες και απαιτείται υψηλό επίπεδο πρόσφυσης στις άκρες των ελαστικών.

Μάλιστα τόνισε, πως αυτή ακριβώς η αδυναμία τους (το χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης στις άκρες) ήταν που έκανε την Michelin να επανασχεδιάσει τον σκελετό των ελαστικών της τα επόμενα χρόνια.

 

Σε αυτές τις δηλώσεις του Puig η απάντηση του Taramasso (Michelin) ήταν να αποκρούσει κάθε είδους ευθύνη από τη μεριά της γαλλικής εταιρείας, λέγοντας ουσιαστικά πως ο σχεδιασμός των μοτοσυκλετών του HRC φταίει για την δυσκολία τους να προσαρμοστούν στα ελαστικά.

 

Φυσικά ο Puig δεν άφησε αυτή τη δήλωση να περάσει ασχολίαστη, εξαπολύοντας ταυτόχρονα ευθεία επίθεση στο πρόσωπό του Taramasso, λέγοντας πως η Honda και το HRC έχουν 25 παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών και 21 παγκόσμιους τίτλους αναβατών και έχουν αποδεδειγμένα καταφέρει να προσαρμοστούν με επιτυχία σε δεκάδες αλλαγές κανονισμών.

Και συνέχισε ρίχνοντας καρφιά στον Taramasso, λέγοντας πως: “Όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα θα πρέπει να μιλάμε (σ.σ. εννοεί τον Taramasso) με τους αναβάτες και όχι με την Apple, την IBM και την Dell κοιτάζοντας ένα διάγραμμα στο κομπιούτερ”.

 

Αρθρογράφος: Babis
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese